Merhaha, 2 aydır uğraşıyorum. Gittim ilk hastaneye ve odyo yapıldı
Sol hava 96 kemik 76+ sağ ise 4/1
Konuşmayı fark etme ve anlama sol kulak için yok. Timpanogram sol kulak (-) hepsi yanıt yok. Abr testine girdim. 500 de 90dbnhl, 1000 80, 2000 80, 4000de 70. Sağ normal hepsi 20 idi. Yani sağ normal ve sol kulak çok ileri derece sensörinöral çıktı. Öyle de yazdılar rapora. İki raporda birbiri ile uyumludur yazdılar. Geçen hafta rapor hazırlandı dediler doktora gittim 19a1 yazmışlar bu da tsk da sağlamdır elverişlidir demek. Ama bana daha öncesinde doktor sen muaf tutulursun demişti. Raporu yazan doktor böyle yazmış. Durumu o gün doktora anlattım başka doktor vardı. O da yönetmeliğe baktı evet yanlış yazılmış 19B3 olması gerekiyor dedi. Not düştü düzeltilsin diye. Bugün aradılar beni raporu yazan doktor doğru yazdım 19A1 demiş. Bu nasıl olabilir? Yönetmeliğe baktım araştırdım. Muaf olmam gerekirken bu şekilde yazmış . Ne yapmam gerekiyor?
Sol hava 96 kemik 76+ sağ ise 4/1
Konuşmayı fark etme ve anlama sol kulak için yok. Timpanogram sol kulak (-) hepsi yanıt yok. Abr testine girdim. 500 de 90dbnhl, 1000 80, 2000 80, 4000de 70. Sağ normal hepsi 20 idi. Yani sağ normal ve sol kulak çok ileri derece sensörinöral çıktı. Öyle de yazdılar rapora. İki raporda birbiri ile uyumludur yazdılar. Geçen hafta rapor hazırlandı dediler doktora gittim 19a1 yazmışlar bu da tsk da sağlamdır elverişlidir demek. Ama bana daha öncesinde doktor sen muaf tutulursun demişti. Raporu yazan doktor böyle yazmış. Durumu o gün doktora anlattım başka doktor vardı. O da yönetmeliğe baktı evet yanlış yazılmış 19B3 olması gerekiyor dedi. Not düştü düzeltilsin diye. Bugün aradılar beni raporu yazan doktor doğru yazdım 19A1 demiş. Bu nasıl olabilir? Yönetmeliğe baktım araştırdım. Muaf olmam gerekirken bu şekilde yazmış . Ne yapmam gerekiyor?
Son düzenleme:
