Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Psikoz olmasına rağmen evlenen veya evlenmeyi düşünen var mı?
Yazınızı çok geç gördüm. Mesela eşim Hasan işyerinde çay dağıtmıyor mu? Deyince eşim işyerindeki hasanı nerden biliyor diye düşünüp senaryo kuruyorum. Ya da arkadaş beni eve bırakırken evin önünde arabada muhabbet edip bizim apartmana bakınca senaryolar aklıma geliyor. Hakimin önüne çıksam eşim beni gerçekten aldatsa inandıramam.
günümüz sağlıklı insanların da evlilikleri kısa süreli geçici psikoz olmasakta bitiyor merak etmeyin. cinselik çok önemli ilaçlar olumsuz etkiliyor bende de psikoz var 6yıl sürdü evlilik bitiyor ama evliliğe engel değil cinselliği de bahane edip ayrılmak isteye bilirler
Evlendim. Hem de; "bu kadar arsız ahlaksızın yanında senin hastalığın başımın tacı olur." diyen biriyle. Ancak sonrasında hiç de öyle olmadı. Hastalığımı bilmesine rağmen ailesine karşı inkar etti. "Bilmiyordum." Dedi. Yalanlar söyledi ve şiddetli geçimsizlik'ten ayrıldık. Size söyleyeceğim şu olabilir: hastalığınızı size karşı kullanıyorlar ve bilse de bilmiyorum ayağına yatıyor. İnsanlar gerçekten çok kötü olmuş. Sadece sağlığınızı düşünün ve de kendinizi...
@republix, o arkadaşla görüşmüyorum artık bildiğim otizmli bir kızları var onun için birlikte gibiler kadın eski arkadaşa vermiyormuş oda zina yoluna gidiyor anlatigina göre