Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Psikoz hastası olup da dışlanmış hisseden var mı?

@hök, şimdi şunu bilemiyoruz, sağlık raporu aldığımızda önceki tedaviye ait bilgilerimizi yazıyor nu yoksa şuanda stabil ruhsal durumu iyi tarzında mı yazıyorlar?
 
@Rodin romanovic ne söyledi? Özel değilse?

@Luci şu anki stabil durumunuz yazıyor. Örneğin x doktor tedavisi altında iyilik halini sürdürmektedir.
 
@hök, Buraya ilk geldiğinde senden çok korkuyordum.Akıl hastanesinde hiç yattın mı ? gibi sorular sordu.
 
@Rodin romanovic bu benim özelim deseydiniz. Nefret ediyorum insanların bu iki yüzlülüğünden. Aynı kişi bana gelip ne var canım herkes tedavi görüyor diyebiliyor geçiştirmek için. Korkuyorsa konuşmasın yani size niye soruyor ki?
 
@hök, diyelim ki doktor söylemesiyle ilaçları bıraktık. f29 tanısı hakkında bilgi vs veriyorlar mı? Görüyor mu tanıyı orada
 
@Luci ci doktorlar görebilir sadece o da e nabızdan siz izin verirseniz

Ama sanmayın ki ben de zorluk yaşamıyorum sizin gibi tedirginlik hissetmiyorum desem yalan olur. Hepsini yaşadım ben. Sadece şunu empoze ediyorum ben bilinçaltıma. Ben hastayım ve bu geçmeyebilir. Bununla yaşamaya alışmak zorundayım. O zaman tüm endişe bulutları hafifliyor.

@Rodin romanovic sınanmamışlığın kibri diye çok güzel bir söz var. Ben bu insanların sanki hiç hastalanmazlarmış gibi kibir sahibi olduğunu düşünuyorum. Yazık... Cehalet de var. Araştırmalar bir psikoz hastasının zarar verme olasılığının normal bir insandan çok olmadığını gösteriyor. Ama onlar bilime kulaklarını tıkıyorlar.
 
Son düzenleme:
@hök, En iyisi görmezden gelmek galiba.Bu insanlarla vakit kaybetmek istemiyorum.Dediğiniz gibi hastalandıklarında ne hissettiğimi anlayacaklar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: hök
Ailem herkese söyledi dalga geçiyorlar çevremdeki insanlar
 
Ailem bana küfrediyor galiba bu halüsinasyon görüyorum
 
Kimsenin kimseyi sevdiği yok zaten fazla takılmamak lazım böyle şeylere .😜
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: hök
İlaçlarınızı kullanıyor musunuz?

@sokr@t çok haklısınız kimse kimseyi sevmiyor zaten. Herkes zaruri bir idare etme peşinde 😀
 
@hök, aynen zoraki rol yapıyor birbirine arkalarından konuşuyor birbirinin pek çoğu üstünlük ego yarışı hep uzak ol daha iyi . 😃
 
Babam bana küfrediyor sigara içmeye çıktığımda balkona yoldan geçenler küfrediyor
 
@Ahmet T, baban niye sana küfrediyor etmesin söyle ya da annen söylesin etmesin küfür .
 
Annem hayatta değil galiba ben pek emin değilim ama halüsinasyon görüyorum
 
@Ahmet T babanızdan uzaklaşsanız biraz başka odada dursanız?

@Ahmet T sakinleşinceye kadar başka odada durun. Derin derin nefes alın verin
 
@hök, herşeyin farkındayım. Bu durum can sıkıcı ama alışmam gerekiyor. Ne kadar sürede alışırım. Kabullendim ama alışamıyorum
 
@Luci kişiden kişiye değişir tabi ama ne kadar erken kendini suçlamaktan vazgeçersen ve affedersen o kadar erken alışırsın. Ve baş etmeye başladığını göreceksin vay ve diyeceksin hastalığa rağmen neler başarmışım ben...
 
Sizde peki tam olarak gerçeklikten kopma yaşandımı?Keşke aileniz hemen tanıyı koydurmasaydı konuşma şansınız olsaydı @Luci Hemen telaşlanmayın belkide piskoz hastası değilsinizdir
 
@sevgi07, tam olarak yaşanmadı ama anlattıklarımdan o çıkarımı yapmışlar. Ben stresliydim. Tanı o gözüküyor ama değişir mi bilmiyorum, doktorun dediğine göre 6-12 ay içinde ilacı kesmeyi planlıyormuş.
 
Bizimde çok yeni hastalığımız bizdede geçici piskoz denildi ama ilaçları kesicez diye hiç konuşulmadı şuan çok erken değilmi..Siz iyi bir doktor bulup aynı kişiyle ilerleyin @Luci
 
yanlız değilsin bende hep dışlanıyorum akrabalarım tarafından arkadaşlar işte olsun mahallede olsun hatta ailede bile dışlanıyorum ortaokul ve lisedede çok dışlandım hep bir haftayı geçti baş ağrısıda var bende yapcak birşey yok artık halim kötü her konuda
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: hök
Üst Alt