Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
@hök, şimdi şunu bilemiyoruz, sağlık raporu aldığımızda önceki tedaviye ait bilgilerimizi yazıyor nu yoksa şuanda stabil ruhsal durumu iyi tarzında mı yazıyorlar?
@Rodin romanovic bu benim özelim deseydiniz. Nefret ediyorum insanların bu iki yüzlülüğünden. Aynı kişi bana gelip ne var canım herkes tedavi görüyor diyebiliyor geçiştirmek için. Korkuyorsa konuşmasın yani size niye soruyor ki?
@Luci ci doktorlar görebilir sadece o da e nabızdan siz izin verirseniz
Ama sanmayın ki ben de zorluk yaşamıyorum sizin gibi tedirginlik hissetmiyorum desem yalan olur. Hepsini yaşadım ben. Sadece şunu empoze ediyorum ben bilinçaltıma. Ben hastayım ve bu geçmeyebilir. Bununla yaşamaya alışmak zorundayım. O zaman tüm endişe bulutları hafifliyor.
@Rodin romanovic sınanmamışlığın kibri diye çok güzel bir söz var. Ben bu insanların sanki hiç hastalanmazlarmış gibi kibir sahibi olduğunu düşünuyorum. Yazık... Cehalet de var. Araştırmalar bir psikoz hastasının zarar verme olasılığının normal bir insandan çok olmadığını gösteriyor. Ama onlar bilime kulaklarını tıkıyorlar.
@Luci kişiden kişiye değişir tabi ama ne kadar erken kendini suçlamaktan vazgeçersen ve affedersen o kadar erken alışırsın. Ve baş etmeye başladığını göreceksin vay ve diyeceksin hastalığa rağmen neler başarmışım ben...
Sizde peki tam olarak gerçeklikten kopma yaşandımı?Keşke aileniz hemen tanıyı koydurmasaydı konuşma şansınız olsaydı @Luci Hemen telaşlanmayın belkide piskoz hastası değilsinizdir