Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Kilolu olmamın sürekli konuşuluyor olmasından rahatsızlık duyuyorum!?

Descartes

Aktif Üye
Üyelik
1 Ağu 2013
Konular
129
Mesajlar
3,571
Reaksiyonlar
1,422
Bu dertten muzdarip olanlar var mı ? 1,72 boy 76 kiloyum Bu açından sorun yok ama biraz göbekliyim
Epeydir yediklerime dikkat ediyorum. Hamur işi , şekerli gıdalar, abur cubur vs her şeyi kestim. Düzenli spor yürüyüşü de yapıyorum. Yine de göbeği eritemiyorum. Bazen yolda karşılaştığım tanıdıklar veya iş yerime gelen kişiler "Bu göbek nedir?" diye kusurumu yüzüme vurunca uyuz oluyorum.

Artık tahammülüm iyice azaldı .Böyle devam ederse liposuction yaptıracağım. Başka çare kalmadı.
 
Göbeği yok eden özel atletler var giydiğinde yok eden kalitelisi olanı araştır
 
@Descartes, boyun ve kilon gayet normal aşırı bir kilo haliyle de göbek yok gibi gözüküyor liposuction yaptıracağına göbek nedir diyene sanane desen hem hak ettiği cevabı vermiş olursun hem de masrafa girmezsin 40 yaşında 76 kilo birine göbek nedir denmez.
 
@AltayTuna, tavsiyen için teşekkürler. Bunu araştıracağım ama sen de özelden bildiğin & işe yarar link vs yazarsan sevinirim. Zahmet olmayacaksa..

@sokr@t, ilgi ve alakana teşekkürler. O dediğin "sana ne" cevabını bazen dolaylı yoldan veriyorum. Kadrosu bizde, görev yeri başka kurumda olan halk oyunları hocası vardı. Geçenlerde kurumda karşılaştık. "Epey göbek yapmışsın" dedi. Ben de "siz işinize bakın" dedim. Adamla biraz kapıştık Bu arada ben 44 yaşındayım
🙂
 
Son düzenleme:
@sokr@t, 🙂 Amirim , sizin yaş kaçtı? Bu başlık açtığım konuda "bu göbek ne" diye soranlara "herkeste bir kusur vardır" demeyi daha makul buluyorum. Hani, siz kendinize bakın der gibi
 
Ben de 1.81 boy 109 kg dayım kilomdan rahatsızım ama yemek yemeyi de çok seviyorum.
 
@Staytuned, doğrudur ama sen boyuna bakılırsa kalıplı sayılırsın. 2 haneli rakamlara (85 civarı) insen yeter herhalde.
 
Descartes Bey ; sizin de mantık da yanlış var sanki yanlış anlamayin ama
Neden derseniz göbeğinizin olmasini kusur olarak görmeniz kusur
Siz bunu kusur olarak görürseniz özguveninizi zedelersiniz baskalarinin dediğini de takmaniza neden olur
Beyin öyle işler
Heee evet biraz göbek yaptim deyip hadi ordan der gibisinden cevap vermiş olursunuz

Bi de madem sanane demek yerine biliyorsunuz nasıl cevap vermeniz gerektiğini çok iyi
Hem bu cevabi veriyorsunuz bir de takıyorsunuz orayı anliyamadim tam olarak
 
Son düzenleme:
@Descartes, tamam nasıl biliyorsan öyle de ister sanane de ister herkeste bir kusür vardır de başkalarının söylediği bir laf yüzünden liposuction yaptıracağım deyince biz de fikrimizi yazdık .Kusuru çok olan kusur arar zaten bu da hayatın bir gerçeği genelde de öyle olur.
 
Kusur olarak gördüğünuz için ve başkalarına da herkeste bir kusur vardır diye cevap verdiğiniz için liposictuona kadar bıçak altina yatmaya gidecek durum yani Descartes Bey
Acaba sanane mi deseniz
 
Aç karna koşu göbeği eritir. %5 eğim, 5km/h yukarısına zinhar çıkma.
Yediklerinin kalorisini sayman gerek, bazal metabolik hızını bulman gerek.
1500 kcal yiyorsun ve 1 hafta sonunda kilon değişmiyorsa tamam buldun bazal metabolik hızın 1500kcal.
-500 kcal çıkar, 1000 kcal beslen.
 
Descartes Bey siz kendi göbeğinizin olmasina kusur diyorsunuz
Aslinda kusurlu diyen sizsiniz yani kendinize
Siz kendinize böyle muamele yapınca baskalarinin ne dediğini de çok önemliymiş gibi takarsiniz
 
@caner7777,

Mesajınız için teşekkürler """Yediklerinin kalorisini sayman gerek, bazal metabolik hızını bulman gerek.""" diye yazmışsınız Bunları nasıl yapacağım ? Bana bu konuda yardımcı olur musunuz ?
 
hocam 700 mg clonex kullanıyordun sanırım bence buna rağmen kilon gayet yerinde azıcıkda göbek oluversin. sana o lafı diyenler o ilacın 100 mg nı kullansın bakalım ne oluyormuş. kimse sınanmadığı şeyler hakkında atıp tutmasın. ben 2.5 yıl 800 mg ve yanında envai çeşit ilaçla kullanmıştım boyum 1.90 üzeri kilom 140 olmuştu bana da çok takılıyorlardı. üstünden çok ilaç geldi geçti şimdi 105 e kadar düştüm ve gayet fit gibi oldum boyla oranlayınca. ama garantisi yok bu işlerin yarın bir ruh haline girersin ilaç değişir iğneler artar kiloyu kontrol edemezsin. insanlar bilmeden atıp tutuyor işte
 
@Ben_Claudius, hocam , aynen clonex 700 mg kullanıyorum. Kilomdan yana şikayetim yok. Sen bu clonex kullanma sürecini daha meşakkatli geçirmişsin. Son kısımda yazdığın gibi bu işlerin garantisi yok. Elalemin ağzı torba değil ki büzesin derler...
 
@Ben_Claudius, merhaba 176 boy ben şuan 140 kg civarıyım yaşım 29 kiloyu veremiyorum çokda yemiyorum ama sen gene iyi vermişin kiloyu.ilaclarida bırakamıyorum.
 
@gokhan29, ilacı doktor belirliyor ona karışamam ama kilo probleminin artık sizi rahatsız ettiğini yeni yan etkisi daha az olan bir ilaca geçmek isteğinizi doktorla paylaşabilirsiniz. ancak durumunuz stabilse ve ilaçlardan verim alıyorsanız doktor bu değişikliği yapmayabilir haklı olarak, çünkü onların önceliği ruh halinin stabil olması gerisine bakmıyorlar. ben şuan piyasa da oldukça popüler olan bir ürün var onu kullanmıştım mama gibi birşey birde çayı vardı o sayede kilo verdim o mama tokluk hissi veriyordu ancak abur cuburuda eşimin despot tutumuyla da kesmiştik baya sıkı bir rejime girdim o katkı maddeside işimi gördü. sağlıklı mı değil mi tartışılır ama kilo konusunda işimi gördü birazda disiplinle tabiki
 
Olay göbek degil abi. Gobegi ortadan kaldirinca sorun cozulecek mi? Bana kalirsa baska bir durum olsa onu da kafaya takabilir, insanlarin dusuncesini onemseyebilirsin. Ruhsal ilerleme kaydetmen gerekiyor, fiziksel ilerlemeden ziyade.
 
@Mara, sizden tavsiye almaya ihtiyacım yok. Yine de teşekkürler
 
@Descartes, ağzından giren yediğin içtiğin herşeyin kalorisini not tutucaksın.

örn;
3 yumurta 190 kcal 19gr pro 4,8 gr karb 11 gr yağ
100 gr lor 81 kcal 15gr pro 3gr karb 1gr yağ
Sek Protein Quark 165 gr: 140 kcal, 20gr protein, 7gr carb 3.3gr yağ
Toplam : 411kcal 54gr protein 15gr carb. 16gr yağ

Böyle not tutcan 1 hafta sonra tekrar tartıya çıkıcan aynı kilodaysan bmhı buldun.

Kardiyo, ağırlık antrenmanı, kalori hesabıyla kilo verirsin.
 
Üst Alt