Bu dertten muzdarip olanlar var mı ? 1,72 boy 76 kiloyum Bu açından sorun yok ama biraz göbekliyim
Epeydir yediklerime dikkat ediyorum. Hamur işi , şekerli gıdalar, abur cubur vs her şeyi kestim. Düzenli spor yürüyüşü de yapıyorum. Yine de göbeği eritemiyorum. Bazen yolda karşılaştığım tanıdıklar veya iş yerime gelen kişiler "Bu göbek nedir?" diye kusurumu yüzüme vurunca uyuz oluyorum.
Artık tahammülüm iyice azaldı .Böyle devam ederse liposuction yaptıracağım. Başka çare kalmadı.
Epeydir yediklerime dikkat ediyorum. Hamur işi , şekerli gıdalar, abur cubur vs her şeyi kestim. Düzenli spor yürüyüşü de yapıyorum. Yine de göbeği eritemiyorum. Bazen yolda karşılaştığım tanıdıklar veya iş yerime gelen kişiler "Bu göbek nedir?" diye kusurumu yüzüme vurunca uyuz oluyorum.
Artık tahammülüm iyice azaldı .Böyle devam ederse liposuction yaptıracağım. Başka çare kalmadı.
