Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Hezeyan yaşadığınızda bununla nasıl baş ediyorsunuz?

-ARAGORN-

Üye
Üyelik
18 Eki 2021
Konular
23
Mesajlar
432
Reaksiyonlar
84
Önce yan etkiler le başa çıkmaya çalışıyordum sonra azçok çalıştım bir işte sonra hezeyanlar başlamış tabi farkedince 5 ay geçmiş
7 yıl yan etki yaşadım ;isteksizlik ,yorgunluk güçsüzlük durgunluk.
Sonra az biraz aştım bu sefer 5 ay hezeyanlar başladı .
Tabi hezeyanlarnhakkında konuşabiliriz.

Mesela bana gaypten ses peygamberlik dese hemen reddeyiorum veya komplon var , zehirleneceksin dese reddediyorum.

Siz ne yapıyorsunuz hezeyan durumunda ?
 
Halisinasyon yaşadığımda iyi hissediyorum.Kafamı rahatlatıyor.Hezeyan olarak zarar görme var.Ölümlüsün yaşlanacaksın diyip geçiştiriyorum.Adres bulmaya çalışırken yaşlı bir amca sağolsun bir şeyle dokundu.

Dünde evden uzaktaydım.300 kişilik yürüyüşteydim.Poliste eşlik ediyordu.Kulağımın arkasını tırmalayan genital bölgeme vuran yanımdan geçip kafama bir cisimle vuran oldu.Yağmur yağıyor diye tükürüyor dengesiz.Çeşit bol dava açamıyorsun ve yanından geçen adamı kontrol edebilme şansın yok.İki günlük bira parası çıksın diye bu insanlar benimle uğraşıyor.

Daha önceden böyle saldırıcam diyip hafızada canlanınca o an insan sinirleniyor.Neyi var yok saldırıyor adam.Vapurda gidiyorum bir çift karşıma çıkıyor ya o an gögsümü sıktı yada bir sey batırdı.Kısmen yüzü hafızamda canlandı kadının ama işte.Bir günde zengin olmak isteyen neslin çocukları.Sanıyo ki kavga çıkacak ev araba sahibi olacak.
 
Hastalık geldimi yada farkındaysanız en yakın zamanda ilgili doktora gitmenizi tavsiye ederim. Belirtilerinizi ve yaşadıklarınızı eksiksiz anlatın dürüst olun. Bu bir hastalık durumu olup önlenebilir.
 
Ben böyle anlarda düşüncelerime çok kapılmamaya çalışıyorum ama yine de hezeyan oluyor.
 
Aynı anda iki iğne batınca sadece daha çok acıtanı hissedermişsiniz. 2 haftadır yorgun ve ateşliyim. Enfeksiyon varmış , atamadım. Umrumda değil psikolojim vs.
 
Aslında hezeyan ( sanrı) psikoz hastasının bilmesi gereken bir şey . Olmazsa olmazı olması lazım . Hezeyan ,gaypten sesleri kontrol altında tutarken kullandığımız ilaç tam tesir etmeye bilir yani sesleri kesmez az bir ses bırakır . O sesin emrine komutuna girdiğinde hezeyan olduğunu anlaman için hezeyan nedir belirtileri nelerdir hakim olman lazım .
Mesela gayptan ses dediki ; sen peygambersin ' benim demem lazım ki 'bu bir hezeyan kapılmamalıyım' demediğin zaman boşluk buluyor sesler ardı arkası kesilmiyor komplo teorileri çoğalıp devamlı hale geliyor. Size tecrübe ve deneyimlerimi açıklıyorum.
Bı dönem yan etki belası vardı . Yan etki bitmeden hezeyan başlardı. Sonuçta ikiside belalı .
Bazı taktikler verdim size lazım olur . Bir taktikte şudur . Örneğin bir çay içeceksin ses dediki;' onda zehir var ' sen buna şunu de 'hezeyandır çünkü komplo teorisidir ' dediğin zaman kapılmassın . Ama her insanın özgün hezeyanları var her insan faklı sıklıkta ses duyar bu deneyim herkez için geçmeye bilir .
 
Paligis 6 mg lustral 100 mg kullanıyorum. Yan etki yok ama seslerin verdiği fikirlerle 2 gündür aıkıntı yaşıyorum . Mesela biriyle yürüyorum çarşıda sürekli espri yapıyorum ve hezeyan kesinlikle yaşamamaktayım .
Ne yapabilirim bu konuda?
Seslerin verdiği esprilerle nasıl başa çıkabilirim . Örneğin çalışsam işe yarar mı ? Ben boş kalan. İride değilim ama tam bir sabah 8 dede kalkmamaktayım ya bahçede veya arakadaşlarla geziyorum sizce düzenli bir iş mi yapmam lazım?
Paligis 6 mg ın seslerde etkisinin az olduğu kanaatindeyim . Ancak bir dahaki muayenem bir ay sonradır. Şu cevaplara gerek yok ;
Hezeyan dır sözüne gerek yok. Hezeyanlar la ilgili sorunum yok.
İlacı düzenli kullanıyorum aksatma yok .
Uğraş buluyorum sıkıntı yok .
 
@-ARAGORN-,
Kesinlikle seslere karşı düzenli , istikrarlı ve beyni yoran bir meşgale bulmak gerekiyor yani illaki ağır işte çalışmana gerek yok . Mesela ben ders çalışmadığımda ve ibadet etmediğimde kötüleşmeler oluyor bende. Meşgale, uğraş en az ilaçlar kadar sana fayda sağlayacaktır.
 
amsterdamda yüksek miktarda esrar içtiğimde halisinasyonlar görmüştüm, daha sonra içmedim.
 
Üst Alt