Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Emeklilik için heyete girdim. Ne zaman sonuçlanır?

Barıs3452

Yeni Üye
Üyelik
20 Nis 2026
Konular
1
Mesajlar
1
Reaksiyonlar
0
merhabalar engelli emeklilik için Mart 5 2026 tarihinde heyete girdim 13 Mart'ta hastane sağlık kuruluna göndermiş ama sonuç halen gelmedi nasıl yol izlerim raporum çıkmadı daha

Cevap neden gelmiyor acil
 
SGK ya gittiyse evragın dys takip var e devlette oradan bir kontrol et yada işlemini yaptığın SGK ya gidip bilgi alabilirsin.
Üzerinden çok geçmiş illa bir bilgi verirler sana.
 
Benim 8 ay sürdü. Ama ben de "ara karar" çıkmıştı. Sizinki 3.5 ay olduğu için muhtemelen bir sonuç çıkmıştır. Bağlı olduğunuz SGK'ya giderek bilgi almanız en sağlıklısı olur.
 
@EMRAHBV, ne engelli emekliliği için mi 8 ay beklediniz
Malulen emekliliğe başvuran kanser 4.evre birini düşünsem 8 ay beklemeye ömrü yetmez
 
@mantis karidesi, Merhabalar kardeşim; 2025 Şubat'ta başvuru yapmıştım. Mayıs-haziran gibi "ara karar" çıktı. Daha sonra ameliyat olduğum hastaneye yönlendirdiler, orada tekrar cihaz alarak teste girdim; elimdeki cihaz eski olduğu için hastane kabul etmedi. Bunu da 3 hafta sonra falan söylediler. Tekrar cihaz alıp teste girdim. 20 Ekim'de "hafif düzey"den emekli ettiler. Yani yaklaşık 4-4.5 ay "ara karar" dan sonra bekledim.
 
@EMRAHBV, geçmiş olsun,gereksiz uzatıp insanları sıkıntıya sokuyorlar doktorlarda şikayetçi bizde mağdur oluyoruz hayırlısı bakalım
 
@mantis karidesi, Haklısın da kardeşim, cihaz eski diye saymadılar; bir daha uğraştım ama pes etmedim. Elhamdülillah nasip oldu, darısı olamayan herkese olsun. Sizin durum nedir? Yapabileceğim bir şey varsa yardımcı olmak isterim.
 
Üst Alt