Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Yedek astsubay olarak görev yapıyorum. Uyum bozukluğu sorunu yaşıyorum..?

M112

Yeni Üye
Üyelik
24 Haz 2026
Konular
1
Mesajlar
3
Reaksiyonlar
0
Hocam iyi günler şu an yedek astsubay olarak kıta da görev yapıyorum
engelli kız kardeşim tek arkadaşım kollarımda arrest oldu hala şu an yoğun bakımda ben bu olayı aşamıyorum son 2 aydır Samsun’da eğitim alırken sürekli duvarlar üstüme geliyor olduğum yerde duramıyor ve o an aklıma geliyor içim çok daralıyor duramıyorum şu an Hatay’da görev yapıyorum ama çok zorlanıyorum ailem kendime bişey yapmamdan korkuyor bir dakika durasım yok sürekli kafam orada ve yemek yiyemiyorum ortama giremiyorum burdan daha nereye gideceğim belirsiz ve ben gitmek istemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim ben burada kalmak istemiyorum 1 dakika bile hiçbirşey umrumda değil tek istediğim ailemin yanına gidip rahatlamak tek orda rahatım içim içimi yiyor sürekli kafam da ben acı çektiğim için kardeşim de acı çekiyor düşünsesi var olduğum yere uyum sağlayamıyorum he dakika ailemi aramaktan yoruldum sinir ve ağlama krizleri geçiriyorum ruh halim çok bozuk askerliğe mani olmaması için girmemiştim bir yere ama şu an burda dakika kalamıyorum @OğuzHan112

@OturanBoğa
 
Son düzenleme:
@M112,

Doktora çıkıp rapor almayı denedin mi? Bir süre izne gönderirlerse kafanı toparlayabilirsin belki
 
@OturanBoğa, hocam muafiyet alabilir miyim süreç nasıl işliyor hava değişimi sonrası vs ya da hava değişimi alabiliyor muyuz ben izine çıkınca burayı geleceğim için psikolojim yine bozuluyor yapamıyorum sürekli atak geçiriyorum bana bir yol gösterir misiniz
 
Merhaba, öncelikle kardeşiniz için çok üzgünüm acil şifalar diliyorum, arrest olmuş şu anki durumu nedir?

Bu kadar şikayetlerinize rağmen sizi psikiyatrist değerlendirmedi mi hiç?

Ben de samsun'dayım, Samsun'da olduğunuz dönemlerde yazmış olsaydınız elimizden gelen bir şey varsa yardımcı olmaya çalışırdık.
@M112,
 
Dönüş yapmamışsınız,kısa bir özet gecelim.

Yedek astsubay ne olduğunu biliyorsunuz,konu sağlık olunca bunun hiç bir önemi yok,birlik içinde sizden sorumlu amirleriniz ile konuşup gerekli evraklar ile hastaneye sevk alacaksınız.

Psikiyatri sizi görecek, durumunuz ile ilgili bir değerlendirme yapıp önce hava değişimi uygun görecektir, tedavi başlayıp Bir ay sonra veya 21 gün sonra sizi tekrar görmek isteyecektir. Duruma göre Askerliğe devam edip edemeyeceğinize karar verecektir.

@M112,
 
@OğuzHan112, hocam çok hipoksi kaldı o yüzden yoğun bakımda şu an ne yapmam gerek muafiyet alabilir miyim nasıl bir yol izlemeyelim nolur yardım edin bana duramıyorum krizlerim tutuyor
 
Anladım hipoksi uzun süre kalması üzücü bir durum,neyse sizi daha fazla üzmeyelim.

Sizin de bildiğiniz gibi bazı prosedürler var uyulması gereken, sorumlu amirlerinizle konuşup hastaneye sevk alacaksınız, amirleriniz sizinle ilgili evrak doldurması gerekiyor birlik içindeki durumumuzla ilgili.

Hastaneye sevk alıp psikiyatri ile görüşmeniz gerekiyor, muhtemelen bu şekilde askerlik zaten yapamazsınız genel prosedürler uygulanıp Askerliğe veya personel olmaya uygun olmadığınız kanaatine varılacaktır.

@M112,
 
Üst Alt