Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

[Üye Programı] 25 Haz: Ankara'da hoş bir sohbet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minerva

Aktif Üye
Üyelik
21 Mar 2005
Konular
31
Mesajlar
1,274
Reaksiyonlar
8
Sevgli Ankaralı arkadaşlarım ve gelebilecek diğer arkadaşlar
CUMARTESİ
günü Selanik Caddesi 25 numara MUM KAFE de
saat : 15 00

güzel bir ortamda hoş bir sohbet için biraraya gelelim arkadaşlar bundan öncede Ankara organizasyonları yapıldı fakat katılım genelde belli kişilerle sınırlı kaldı biz yeni arkadaşlarımızıda aramızda görmek daha geniş bir katılımın olduğu Ankaraya yakışır bir topluluk istiyoruz

lütfen artık kıralım şu şeytanın bacağınııııııı :wink:

[size=6]Katılımcılar:[/size]

1- Minerva
2- Dilemma
3- bilalm
4- Veli
5- Baris Gurol
6- Msg
7- Fındık
8- deryaaslanturk + eşi
10- YARGIC
11- Senedesmus
12-
 
merhabalarr
minerva nihayet yanii.şükür kavuşturana...
ben geliyorum arkadaşım.eksik kalmam bilirsin...

umarım katılım çok olur bu kez.

hadi arkadaşlar KIMILDAYINNNNNNNNNNNNNN................

=)))
 
canımm benim kambersiz düğün olurmu (malum bugün teknik nedenlerden dolayı duyuruyu ancak bu saatte yapabildim) umarım her geçen gün sayımız daha da artacaktırrrrr hayatım
 
BİLAL.BAK KORKACAK BİŞİY YOKMUŞ DİMİ.BULAMAM DİYORDUN BAŞLIĞI.İLK BULAN SEN OLDUN.HARİKASIN!

MİNERVACIIMM BANA KISACA KAMBER DİYORLAR ZATEN :lol:

HADİ ARKADAŞLARRRR.......KATILIMMMMM.......
 
Nasip olursa inş .Geleceğim

ilk defa netten arkadaşlarla buluşacağım çok heyecanlandım bende varım inş. kendinze iyi bakın güzeller
 
Çok az katılım
Biraz daha ilgi arkadaşlar
Haticeciğim sana kolay gelsin canım :wink:
 
Ben gelemem Minerva,

Ben "belli kişiler" grubuna giriyorum sanırım. Yeni yüzler görmek istediğinizi söylemişsin. Ben çekileyim de yeni yüzlere yer açılsın.


Huaa gece gece de hiç komik olmuyorum.
Beni de yaz Minerva'cığım... :)
 
Barış ilk satırı okudum (sanırım sabah sabah olsa gerek jeton hafif geç düştü nasıl yani ne diyorsun Barış yaaaa dedimki meğer kabusmuş bekliyorum hayatım görüşürüzzzzzzzzz
 
Aksilik çıkmadığı sürece bu sefer katılacağım.
Görüşmek dileği ile....

Bu arada bir sorum olacak Mum Kafe'nin veya yakınlarında Otopark var mı?
 
Oralarda bır okul vardı değil mi Minerva? Okulun bahçesini otopark olarak kullanıyorlar. İlköğretim okulu hani... Yüksel'de galiba...
 
SEVGİLİ HATİCE BAKALIM BİR AKSİLİK OLMAZSA GELMEYE ÇALIŞIRIZ.
 
Barış teşekkürler, benim de sonradan aklıma geldi, bir arka sokakta okul var ve bahçesi otopark olarak kullanılıyor.
 
inşallah sevgili funda ve derya işiniz çıkmaz gelirsinizzzzz
 
Allah Allaaaaahhhhh.benmi yanlış görüyorum yoksa YARGIÇ gerçekten istanbuldan geleceğini mi söylüyor. :shock: :shock: :shock:

minerva gelecek diyorlar sağolsunlar da o gün birde bakarmışız ki kimse gelmezmiş.işte sen gör o zaman curcunayı. =)))


sağolun arkadaşlar yaaa...özellikler istanbuldan gelmek isteyen arkadaşlar.söylemeniz düşünmeniz bile yeter.sizleri seviyorummmmm.....

bu arada bilal arkadaşı listeye eklemişmiydik.

görüşmek üzere. =)
 
SELAM ARKADAŞLAR!...

HAFTA SONUNDA YAPILACAK OLAN TANIŞMA VE SOHBET BULUŞMASINA ÜZÜLEREK BELİRTEYİM'Kİ GELEMİYORUM!...

SEBEBİ İSE BU HAFTA SONU İŞYERİMİZDE YAPILACAK OLAN ELEMAN ALIMLARINA GÖREVLİ OLARAK KATILACAK OLMAMDIR....YOKSA BİLİYORSUNUZ KAÇIRMAZDIM!...

ŞİMDİDEN SİZLERE İYİ SOHBETLER DİLİYORUM ARKADAŞLAR!...

KENDİNİZE İYİ BAKIN!....

GÖRÜŞÜRÜZ!.....
 
GELSEN SEVİNİRDİK RIZA ABİ YAAA AMA CANIN SAĞOLSUN ELİNDE OLSA GELECEĞİNİZİ BİLİYORDUM SANA HAFTASONU İÇİN KOLAY GELSİN RIZA ABİ
 
inşallah gelmeye çalışıcam bakın bır aksılık çıkmassa benım dayımlar ankarada oturuyor gülhane askeri hastanesınde doktordu ama 3 ay önce emeklı oldu hep bana gel der durur kısmet
:oops: :cry: :wink:
 
YARGIÇ DAYINI ZİYARET ET (MADEM GEL DİYORMUŞ BAK NE GÜZEL TEVAFUK) VE NURHAN CANIN SAĞOLSUN GELSENDE GELEMEZSENDE İLGİ VE ALÂKAN BİLE YETER CANIM
 
Arkadaşlar çok üzülerek söylüyorum ki ben gelemeyeceğim..
Ankara'da olmayacağım bu haftasonu bu yüzden gelemiyorum.
Burda olsaydım kesinlikle katılacağımı biliyorsunuz.

Buluşmaya katılacak tüm arkadaşlara selamlar.
yeni arkadaşlarla tanışmak gerçekten güzel olurdu... :(

Neyse arkadaşlar hepinize iyi eğlenceler diliyorum.
Ankara'nın yıldızını parlatın yine.. :D hoşcakalın.

sevgilerle,,, :)
 
sevgili nurhan ve yargıç

buluşma pazar günü karalaştırılmıştı.ama sizlerinde geleceği ihtimalini göz önünde bulundurarak buluşmayı cumartesiye aldık.

pazar günü yorgun olursunuz diye.gelmeniz bizi mutlu edecektir....

görüşmek üzere
 
Dilem haklı İstanbuldan gelecek arkadaşlar ve onur canın sağolsun arkadaşım burada olsan geleceğini biliyoruz inşallah Ankara nın yıldızını parlatacağızz
 
Ya arkadaşlar, sanırım bu adres benim yeni işyerimin olduğu yerde :) yarın işe başlayınca bi sorayım net adresi, en güzel yanıda cumartesi 1 e kadar işteyim fakat birde kötü yanı var büyük ihtimal saat 6 da garda olmam gerekiyor. İşe yeni başladığım için henüz herşey belirsiz ama okadar çok istiyorumki sizlerle buluşmayı. Yarın benim olaylarım netleşse ve sizde şöyle 1 saatcik kadar geri çekseniz bu buluşmayı :D Noluuuuuuuuurrrrrr.
 
arkadaşlar merhaba

buluşma yerimiz olan MUM cafe nin sahibiyle görüştük dün akşam.tekerlekli sandalyeyle gelecek arkadaşalr için cafeye girişleri kolaylaştırıldı.düz ayak girişler yapabileceğiz.hiç bir engel çıkmayacak önümüze.ayrıca arabayla gelecek arkadaşlar için yine bu cafeye çok yakın bir okulun bahçesi park olarak kullanıldığından park sorunu yaşamayacaklar. (MSG arkadaş bilgine).oradan cafeye geliş çok kolay olacaktır.bizde eşlik etmekten büyük keyif alacağız size.

ne yapıyorsak sizin için :wink: :lol:

görüşmek üzere...
 
arkadaşlar inşallah gelmeye çalışıcam ve 2 arkadaşmda gelebilir .ben şidi oto gara geldim nasıl bulucam arkadaşlar kaybolmayalım orda yol bılmem izbilmem :?: :( :?
 
merhaba yargıç

metroya binerek (aştiden de metroyu kullanabilirsin bu arada) kızılaya gelirsin.kızılaya geldiğinde metronun karanfik sokak çıkışından çıkarsan-yukarı çıkan asansör ve yüyen merdiven mevcut) selanik caddesi 25 numarayı bulman çok kolay.çünkü oraya çok yakın...

sen gelde gerekirse metro çıkışından alırız seni.

burası ankara unutma! başka ankara yok!!!! :wink: :D

=)))
 
ve arkadaşlar Cumartesi günü Ankara Kızılay genelde kalabalık olur ve cafe sahibi bizim yer durumumuz için bizden kesin bir rakam istedi bu yüzden gerçekten kesin olarak gelecekler bize bunu teyit ettirirlerse bizde bunu cafe sahibine iletip o gün yerimizi ayarlamış oluruz ve sıkıntı çekmeyiz
katılacak ARKADAŞLARINNNNNNNN
DİKAATİNEEEEEEEEEE
Sevgili Hatice gelebilirsen çok seviniriz gerçekten senide bekleyeceğiz ona göreeeeeeee
Yargıç hoşgeldin Ankara yaaaaaaa
 
merhaba

arkadaşlar bende geliyorum bana da şöyle gönlünüzde bir yer açın bakalım :wink: umarım güzel bir hafta sonu geçiririz :baby: herşey gönlünüzce olsun kendinize çok ama çok iyi bakın Güllerin en güzelleri...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt