Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

sevdiğiniz işe zaman ayırmak ve odaklanmak

Üyelik
26 Ocak 2020
Konular
68
Mesajlar
906
Reaksiyonlar
151
merhabalar,

iş konu olduğunda her ne kadar seyrine göre gitse de kendi icra ettiğim iş husususunda özellikle arka planda çokça ciddi olmayı tercih ediyorum. Fakat bazen de sanki son zamanlarda misal oturup Arapça bir makale/kitap okuyacaksam vs. ona bilerek ve isteyerek aslında sanki ona zaman ayırmam gerekirken başka birşeyle zaman geçiriyorum. Ve örneğin yapmaktan zevk aldığım başka bir şey yaparken buluyorum kendimi.

sizce bu benim kendime karşı işlediğim bir hata veya dürüst olmama durumu mudur yoksa... böyle bir senaryoda hata yoktur diyebilir miyiz.

hoş hiçbir zaman herşey tam istediğimiz gibi veya o kalitede olmuyor.
 
Bence çok aksatmıyorsanız dert etmeye gerek yok dediğiniz gibi her iş mükemmel olsa iyi olur ama kendinize yüklenmek ters etki yapabilir
 
@Black-Tie, sağolunuz görüş için. Ya ben kendi kendine öğrenme becerisi yüksek olan biriyim sanırım. şimdi aslında bu biçok şeyin kapısını açıyor ama çalışırken çok da dikkatli olmayı gerektiriyor daha doğrusu plan program...

şöyle ki bazı konularda hiç ders -kurs almadan bazı beceriler belki nitelikler edindim çünkü dedim ya kendi kendine öğrenme becerisi var olduğundan bu bana yeterli zaman ve bazı basit denebilecek imkanlar varlığında zor gelmedi Allah'a hamdolsun.

yalnız tek başıma çalıştığım için hiç ders kurs velhasılı kelam bağlı olduğum hiç bir program yok. en sevdiğim dostlarım kitaplar oldu veya oluyor bu süreçte. Ancak söylemye çalıştığım üzere plan program da çok zorlanıyorum ; şöyle diyeyim bazı zamanlar-günler upuzun saatlerce misal 16 saat aralıksız çalıştığım oldu veya oluyor. fakat bazen hiç ama hiç olmuyor.

kendi kendimin ve öğrencilerimin öğretmeniyim. öğrencilerim dersimi keyifle dinliyorlar seviyorlar bence. En son bugün bir öğrencim "seviliyorsunuz hocam" dedi hatta.

Aksatma var mı?

yapmakta olduğum resmi işimi (meb, öğretmenlik) hiç aksatmadım öyleki 7. yılıma girdim ve daha hiçbir derse geç kaldığımı söyleyen bir müdür veya başka bir öğretmen olmadı.
benim bahsettiğim kendi kendime bireysel sorumluluk olarak yürüttüğüm çalışmalarımla alakalı.

teşekkür ederim görüş bildirdiğiniz için. ve galiba haklısınız. Sağolunuz.
 
@kar&yağmur, endişelenecek bir durum olduğunu zannetmiyorum. Kim yaptığı/istediği bir planı/işi aksatmadan günü gününe, saati saatine "eksiksiz" şekilde yapabilir ki?

Günün sonunda hedeflerinizden çok uzak değilseniz problem yok.
 
Üst Alt