Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Servikal distoni hastası olup ehliyet alabilen var mı?
Merhaba arkadaslar servikal distoni hastasiyim ehliyet almak istiyorum. Saglik ocagi vermiyor raporu bu hastaligi olup ehliyet alan varmi ben basimi ceviriyorum sorun olmuyor ama bu konuda bilgisi olan varmi.
Bende bunu merak ediyorum 11 yildir ehliyet sahibiyim 10 yildir da araç kullanıyorum 8 yıldır da distoni hastasiyim o kadar polis kontrolünden geçtim ama 2 hafta önce girdigim çevirme de bu ehliyeti h sınıfı ehliyete çevir bir dahaki sefere ehliyetine el koyarim dedi distoni hastaları için h sınıfı ehliyet prosedürü nedir bilgisi olan varmı
Bende distoni hastasıyım 41 yıldır ehliyetim var vede 44 yıldır da araç kullanıyorum hiçbir trafik poliside benim ehliyetime bakıp sen araç kullanamazsın demedi teşekkür edip yolluyor
@Tc29 bende distoni hastasıyım fakat 1983 de normal ehliyet almıştım 45 de senelik ehliyetim vardı fakat 48 senedir araç kullanıyorum ehliyet yenilenecek deyince sağlık ocağı nöroloji uzman doktoruna havale etti ben beyin pili ameliyatı olmuştum hareketlerim düzelmişti muayene etti distoni hastası ama ehliyet alabilir diye rapor verdi zaten arabamda otomatik vites çok rahat kullanıyorum