Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Psikoz olup sadece olanzapin kullanan var mı?

@Anti PSİKİYATRİ, hocam ne demek affedersin ayı gibi yediriyordu clonex. doyma duygusu yoktu. 1 kilo baklava alırdım oturur bir gecede onu yerdim. rexapinde iştah açıyor ama clonex de fena bir ilaçtı. tabi her bünye farklı ama genele vurursak kilo aldıran(iştah açtıran) ilaçlar
 
@Anti PSİKİYATRİ,
benim doktorum bana sana şeker hastalarının kullandığı bir ilaç yazacam dedi iştahını kapatır diye. eczaneye gittim tüm ilaçlarımı verdi . dedim başka ilaç yok mu? yok dedi yazmayı unutmuş. sonra bende demeyi unuttum öyle kaldı. ama bir daha gittiğimde soracam. göbek sorun gerçekten . bende de hafif göbek var çok canımı sıkıyor :)
 
bir dahaki randevuda unutmazsam soracam. yazarsa paylaşırım
 
Rexapin kullanan var mı? Arkadaslar kaç mg kullanıyorsunuz? 20 mg psikoz için yeterli bir doz mu?
 
@Anti PSİKİYATRİ, sizin belirtiler mi çoğaldı önceki msjlarinizda ilacinizin kesildigini yazmışsınız az cok siz bilirsiniz dozun size nasıl gelecegini aslinda
 
Bi dönem kullanmıştım rexapin pro da kullandım çok uykulu yapmıştı beni
 
Olanzapinden başka antipsikotikler de kullanıyorum ama olanzapin 30mg dan 20mg a düştü. İştahta azalma görmedim. Uykuda da değişim olmadı. Ama çok iyi geliyor.
 
Üst Alt