Risperdal ben de kullandım, rexpainle başlamıştım sonra çok kısa süre Risperdal kullandım, rexapin kilo artışı yapmıştı. Risperdal kısacık zamanda jinekomasti yaptı bende, çünkü prolaktini yükseltti. Bilmiyorum bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor ilaçlar bende böyle oldu diye sende de olacak değil. Ama yan etkileri çok artarsa doktoruna söyleyip tedavi düzenlemesi isteyebilirsin, gerekli görürse yapacaktır.
