Selamlar,
Mayıs 2021'de ÖTV'siz araç aldım, 5 yılım doldu. Fiziksel ehliyetim 10 yıllık ve geçerli, kodlarım 10.02 ve 32.02.
Ancak sürücü raporumun (Ek-7) altında standart olarak "2 yıl süreyle geçerlidir" yazıyor. (Matbu olarak demek istiyor bence) Raporda şahsıma özel ekstra bir kontrol süresi verilmedi.
Yakın zamanda ÖTV yenileyenlerden, vergi dairesi bu yazı yüzünden "sürücü raporun eskimiş, yenisini al" diye yokuş yaptı mı? Yoksa sadece fiziksel ehliyete ve kodlara bakıp kabul ettiler mi?
Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim. Teşekkürler.
zaten yeniden araç alımı 10 yıl deniyor ama birde bundan takılan varmı merak ettim .
Mayıs 2021'de ÖTV'siz araç aldım, 5 yılım doldu. Fiziksel ehliyetim 10 yıllık ve geçerli, kodlarım 10.02 ve 32.02.
Ancak sürücü raporumun (Ek-7) altında standart olarak "2 yıl süreyle geçerlidir" yazıyor. (Matbu olarak demek istiyor bence) Raporda şahsıma özel ekstra bir kontrol süresi verilmedi.
Yakın zamanda ÖTV yenileyenlerden, vergi dairesi bu yazı yüzünden "sürücü raporun eskimiş, yenisini al" diye yokuş yaptı mı? Yoksa sadece fiziksel ehliyete ve kodlara bakıp kabul ettiler mi?
Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim. Teşekkürler.
zaten yeniden araç alımı 10 yıl deniyor ama birde bundan takılan varmı merak ettim .
