Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Miyopati kas hastalığı ile emekli olacak tanı alma şartları nedir?

reis.19.91

Yeni Üye
Üyelik
22 May 2015
Konular
0
Mesajlar
1
Reaksiyonlar
0
Merhaba arkadaşlar, benim yüzde 59 süresiz engelli raporum vardı 16 yıl sigortalılık süresi ve 4 bin gün sgk prim günüm var ve 2009 girişliyim ,e devletten malüllük başvurusu yaptım malül değilsiniz kararı çıktı ve ben tekrar malüllük değil engelli emekliliği için başvuru yaptım dediğimde tekrar dosyamı yüksek sağlık kuruluna gönderip engelli emekliliği için dosya açtılar. Şuan beklemedeyim. Miyopati kas hastalığı için daha çnce başvuran oldu mu? Olumlu vaya oluösuz sonuçlanaır mı ? Bilgisi olan cevapşayabilir mi?
 
Merhaba , bende miyopati hastasıyım.%75 engelli raporum var.2010 sgk girişim 4.400 günüm var calısmaya devam ediyorum yakın zamanda emeklililk icin basvuru yaptım yaslılık aylıgına hafif derecede onaylandı yılımı bekliyorum.
 
@reis.19.91, Ben 18 yıl önce yüzde 40 vergi indirimi miyopati rahatsız lığı ile emekli oldum o zaman lar 3600 den emekli olunuyordu şu an şartlar bayağı zor
 
@reis.19.91 merhaba. Sakıncası yoksa hastalığınızın türünü sorabilir miyim?
 
Son düzenleme:
Üst Alt