Merhaba arkadaşlar, benim yüzde 59 süresiz engelli raporum vardı 16 yıl sigortalılık süresi ve 4 bin gün sgk prim günüm var ve 2009 girişliyim ,e devletten malüllük başvurusu yaptım malül değilsiniz kararı çıktı ve ben tekrar malüllük değil engelli emekliliği için başvuru yaptım dediğimde tekrar dosyamı yüksek sağlık kuruluna gönderip engelli emekliliği için dosya açtılar. Şuan beklemedeyim. Miyopati kas hastalığı için daha çnce başvuran oldu mu? Olumlu vaya oluösuz sonuçlanaır mı ? Bilgisi olan cevapşayabilir mi?
