Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Migros ve Odeon sinemaları

Evren

Üye
Üyelik
20 Kas 2004
Konular
13
Mesajlar
97
Reaksiyonlar
0
Arkadaslar dün migros odeon sınemalarındaydım.Migrosa gırdıgım andan ıtıbaren gırıslerın tekerleklı sandelyedekı insanlar ıcın uygun olup olmadıgına dıkkat ettım .

Birdefa sınema 3. katta .3 üncü kata asansorle cıkabılıyorsunuz.Sınamaya gırdıgınız de özel olarak yerler boyanarak tekerleklı sandelye kulanan insanlara ayrılmıs.Yine engelliler ıcın ozel park yerlerı ayarlanmıs.
Bir önemlı husus ise tuvaletler de engelliler ıcın uygun hale getırılmıs.


KISACASI ANKARA MIGROSTA ENGELLER KALDIRILMIS:)
 
EVET EVREN MİGROS ENGELLİLER İÇİN BİR ÇOK ŞEYİ DÜŞÜNMÜŞ.

BİZDE DÜN MİGROSA ALIŞVERİŞ YAPMAYA GİTTİK. ENGELLİLER İÇİN BİR AKÜLÜ ARABA KOYMUŞLAR BUNUNLA ENGELLİ KİŞİLER DAHA RAHAT ALIŞVERİŞ YAPABİLİYORLAR. RIZA DA BU ARABAYI BULLANDI KOLAYCA ALIŞVERİŞİMİZİ YAPIP ÇIKTIK.
 
ooohhhooo migros bunu yapalı uzuuunnn zaman oluyor.hatta kurulduğundan beri böyle sanırım.
geçen gün sinemaya gittiğimizde salonda t.sandalyelilerin yerini merak edip baktım.en önde olması filmi zor seyretmeleri açısından dezavantaj ama hiç değilse bir yer düşünülmesi güzel...
t.ederim migros t.ederim evren...(bu arada yeni nickin çok iyi olmuş.öteki güzel ama bir o kadar yazımı zordu )

=)))
 
Benım gıttıgım salonda en one ayrılmamıs zannedersem 3. sıradaydı ayrılan yer.
 
bende bir sinema canavarı olarak ki çok seviyorum sinemayı sinemaya gitmeyi atladım tabiiii
evet migros bizim için gerçekten çok uygun bu yüzdende sinema deyince migrostan başka bir alternatifimiz yok zaten migrosta arkadaşlarımızın anlattığı gibi bizim için düşündükleri bir çok kolaylıkla kendisine çekiyor bizi Fındığın bahsettiği engelli için akülü arabayıda şimdi öğrenmiş oldum sanırım ben görmemiştim denk gelmedi galiba bu da çok güzel
MİGROS GÜZEL SİNEMA GÜZELLLL
tabiki alkışlanacak bir mekan :wink:
 
Ayrica Migros'taki Odeon Cineplex sinemalari film biletinde ozurlu indirimi yapan Ankara'daki TEK sinema...
Tesekkurler Odeon...
 
haklısın Barış özürlü kimlik kartının işe yaradığı nadir yerlerden birisi ODEON :lol: bu açıdanda teşekkürlerrrr :wink:
 
Teprikler... bu arada hangi filmi seyfettin evren :lol:
 
Dunyalar savasi.Belki efektler felan iyiydi ama konu bakimindan biraz yetersiz buldum .Biz saat aksam 21 de gittik .Korku filmine gidelim dedim ama arkadaslarim korkariz gece kabus goruruz dediler :)).O nedenle bu filmi izledik
 
Migros'a biz söyledik zaten :))

izmir migrosa gitmiştik ege bölgesinin migroslarının müdürünü gördük manısa mıgrosda tekerleklı sandalye yoktu biz şikayet ederek bütün türkiye capındakı mıgroslara engelliler için ne gerekıyorsa onların daha güvenlı alış veri ve daha güzel eğlenmeleri için biz rica ettik buradan BÜTÜN MİGROS ÇALIŞANLARINI KUTLUYORUM. :)

TEŞEKKÜRLER MİGROS A.Ş.
 
nasıl yani ben anlamadım. migrosta tekelrlekli sandalye yok. ?
Zaten engelli olan (tekerlekli sandalye bağımlısı ) arkadaşlarımız kendi sandalyeleri ile gelmiyorlarda oradanmı gezerken tekerlekli sandalyeye binecekler.
Ben konuyu anlayamadım da !
Açıklamanızı net yazarmısınız. ?
 
TEŞEKKÜRLER GÜLCAN...
TEŞEKKÜRLER MİGROSSSSSSSSSS
 
Gülcan yaptığın çalışma çok güzel.. .keşke bunu bir engellinizi kaldırdım bölümüne yazsaydın daha iyi olurdu bence.........
 
vallahi konuyu bende anlamadım desem yalan olmaz
gülcan hn. rica etsek bniraz açarmısınız konuyu.
 
ŞİMDİ ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ VE EGE BÖLGESİNDEKİ MİGROS ALIŞ VERİŞ MERKEZİNDE HİÇ ENGELLİNİN RAHAT ALIŞ VERİŞ YAPABİLMESİ İÇİN HİÇ BİR TEKERLEKLI SANDELYE YOKTU Bİ ARKADAŞIMIZDA DEMIŞKİ TEKERLEKLI SANDELYE KULLANAN ARKADAŞLAR ZATEN BÖYLE BİR İHTİYAÇ DUYMAMA GEREKSİMİ OLMAYABİLİR BENIM AMAÇIM TÜRKİYEDE ENGELLİLER DİYE BİR İNSAN TOPLULUĞUN VAR OLDUĞUNU KABUL ETTİRMEK YOKSA BİZİM HAKLARIMIZI DİĞER ENGELİ OLMAYAN İNSANLARA KULLANDIRMAMAK LÜTFEN SİZDE HAKLARINIZI KULLANDIRMAYIN.GELELİM KONUYA İZMİR MİGROSTA GEZERKEN EGE BÖLGESİNİN MİGROSLARIN MÜDÜRÜNÜ GÖRDÜK BEN KONUŞTUM İŞTE ODA SAĞOLSUN BENİ KIRMAYIP TÜRKİYEDEKİ BÜTÜN MİROSLARA VE EGE BÖLGESİNDEKİ MİGROS A.Ş. 'YE TEKERLEKLİ SANDALYE GELECEKTİR DEDİ VE MANİSA MİGROS A..Ş DEKİ TEKERLEKLİ SANNDELYEYİDE BİZ GETİRTİRDİK BUNUN İÇİN BENİ KIRMAYAN EGE BÖLGESİNDEKİ SORUMLU OLAN MİGROS MÜDÜRÜNE TEŞEKKÜRKLER :D
 
ANlamadığım mesajlardan birisi daha.
????????????????????????????????????
 
Acaba diyorum soyle birseymi?Hollandadaki hastanelerin girislerinde tekerlekli sandalyeler var hemde bayagi cokca ve onlari yuruyerek gelip kullananlar surekli oluyor,ornegin basi donen biri.ayagi agriyan bir digeri vs.Onun icinmi migroslara tekerlekli sandalyeler konuldu acaba?oyleyse guzel bir uygulama baslatilmis sagolsunlar.
 
Arkadaşlar tekerlekli sandalye bağımlılarından ziyade uzun mesafe yürüyemeyen engelli arkadaşlar için konuluyor bu sandalyeler, yaşlı insanlarda kullanabiliyor. Koltuk deyneği kullanan arkadaşlarımız var, malum alışveriş merkezleri çok büyük, sandalye rahat dolaşmalarını sağlıyor.
Sevgiler.
 
hatice' Alıntı:
Arkadaşlar tekerlekli sandalye bağımlılarından ziyade uzun mesafe yürüyemeyen engelli arkadaşlar için konuluyor bu sandalyeler, yaşlı insanlarda kullanabiliyor. Koltuk deyneği kullanan arkadaşlarımız var, malum alışveriş merkezleri çok büyük, sandalye rahat dolaşmalarını sağlıyor.
Sevgiler.

Ne güzel birşey. Ben de tebrik ediyorum o zaman Migros'u :)
 
evet arkadaşlar migros bizim için iyi yerlerden biri. bilmiyorum ama armada da fena değil. sinema indirimini bende kullandım. çok hoşuma gitmişti.

ayrıca ben FELSEFETERAPİSTİ yeni nickim bu "oteki" görüşmek üzere...
 
Keçiören migrosta lavobolar konusunda çok duyarlı ve Akköprüdeki migrostan farklı olarak, açık havada ve şelale manzaralı çok güzel bir kafeteryası var, fakat sinema salonlarında bizler için ön koltuk seçeneği var. Bilkent Realde ise salonun ortasındaki koltuklar bizler için ayrılmış :) şehre uzak ama bilgimiz olsun belki yolumuz düşer.
 
Üst Alt