Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Manuel vites kursuna gidiyorum ama ben otomatik vites kursuna katılmak istiyorum. Bu nasıl olur?

Sakar_Şakir_60

Aktif Üye
Üyelik
4 Şub 2012
Konular
781
Mesajlar
9,059
Reaksiyonlar
923
Şuan manuel fides kursuna gidiyorum ama ben otomatik vites kursuna katılmak istiyorum. Bu nasıl olur?

Bu kurs yerinde OTOMATİK VİTES kursu verilmiyor.

1 kere Manuel fides sınava girip başka otomatik fides kursu veren yere geçebilirmiyim sizce?
 
Manuel vites ehliyetini alabilirsen aynı ehliyet ile otomatik araç kullanabiliyorsun zaten abi.

Ancak sen sadece otomatik vites araç kullanacağım ve onun ehliyetini almak istiyorum diyorsan o kurs yerine başka bir kursa gitmen gerekiyor.
 
@Sakar_Şakir_60, 2.cümlene bakacak olursak gittiğin kursta otomatik araç dersi vermiyorlar doğru mu anladım?

Eğer ders var da sen başta manuel yazıldıysan onu çevirirler, hakkını talep et sonuçta henüz sınava girmedin.

Eğer hiç otomatik araca ait dersleri yoksa paranı geri alabilir misin bilmiyorum o durumla karşılaşmadım.
 
manuel viteste öğren biraz zorla kendini manuel vites ehliyeti daha iyi ileride kullanman gerekir öğrenmişken böyle öğren
sen fazla zora gelmiyorsun hep işin kolayına bakıyorsun ama yapma kendini zorla biraz
 
@Sakar_Şakir_60,
Manuel ehliyete yazıldınsa yazılıyıda kazandınsa 4 hakkını bitirince alamassan eğer yazılıya girmeden tekrar otamatik direksiyon dersine katılabiliyor tabiki ilk başta yatırdığın kurs parasını alıyorlar onun için manueli almaya bak alamazsan otomatik alırsın
 
@Polmiks, neyin kafasını yaşıyorsun sen kardeşim niye dosyasını yaksın kişi bende ilk eğitimleri vitesli araçta gördüm sonra otomatik vites araçta devam ettim sınava ise otomatik vitesli araçta girdim
 
Üst Alt