Hangi şehirde hangi kurumdasınız, iş yükü nasıl ?
Üniversiteler çakılı kadrolar diyorlar ama iş yükü çok değilmiş birde sosyal olanaklar iyiymiş diğer kurumlara göre.
Belediyelere de çakılı kadro diyorlar ama iş yükü çok, sds ile maaşlar biraz daha yüksekmiş.
kgm, dsi için ise en iyileri diyorlar ama çalışan var mı ?
Siz neler yaşadınız? Çok zorladı mı iş ortamı yoksa kolay mıydı?