Yalnızlık derdim ama kendi davranışlarımı tavırlarımı gözden geçirdikten sonra anladım ki yalnızlık değil. Yalnızken daha mutluyum, etrafımda arkadaş veya kalabalık çoğaldıkça hoşlanmayıp yalnız kalmak istiyorum. Utangaç, çekingen biri değilim sadece kendi rahatıma düşkünüm
Kız arkadaşım varken bile telefonla aradığında umursamıyordum, bitsin artık şu telefon konuşması diyordum
Çoğu zaman da telefonu açmazdım delirirdi böyle yapa yapa soğuttum kızı ayrıldım da rahatladım