Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hastaneye yatarak mı yoksa ayaktan sağlık kurula girip rapor almak mı?
hastaneye gidip gözümü oydurmama gerek kalmadan dışarıdan raporu alayım yani bilmiyorum dostumhastaneye yatıp ilaçların işe yaramadığını gösterirsem daha yüksek engel oranı verirler beli diyorum ama nasıl işleniyor bu iş bilmoyrum
hastaneye yattığında sanırım heyet raporu (bu emeklilik için alınması gereken) verilmiyormuş.Boşuna hastaneye yatmasam mı psikoz türü hastalığım var.yatarsam daha yüksek mi engel verirler heyet raporu alınacağı zaman?