Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı özel sektördeki bazı ücret desteklerinden bahsetmiş.30.000 TL gibi maaş desteğinden bahsediliyor bunu çalışan her engelli alabiliyor mu?Otomatik olarak mı bağlanıyor yoksa başvuru gerekiyor mu gerekiyorsa nereye?
Kıbrıs bakanlığındaymış o uygulama arkadaşlar Türkiye'yede de uygulanır mı acaba.
Kıbrıs bakanlığındaymış o uygulama arkadaşlar Türkiye'yede de uygulanır mı acaba.
