Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Ekpss ile memur oldum, nasıl emekli olacağım?

erola

Üye
Üyelik
4 May 2014
Konular
55
Mesajlar
820
Reaksiyonlar
149
Kaç yıl çalışmam lazım? Heyete girmeme gerek olacak mı?
 
Benim 450 gün askerlik hariç 4A ve 4C toplam primim 6.350 gün.

EMEKLİLİK ŞARTLARIM
5434 SK ile %65 oran 16 Tam yıl ve 5.760 gün.
 
@erola, evet heyette %65 olarak onaylandı. Bakanlık sistemi onayladı raporumu.
 
Son düzenleme:
Bu genellikle 65 yaşına gelince yapılan uygulamalardan birisi.
Ama emeklilik önemli bir konu olduğu için böyle bir uygulama yoktur bu isteğe bağlı olmaktadır.

@trablons,
 
Üst Alt