Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Efexor kullanan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilir mi lütfen?

Merhabalar paxera 40 mg dan efexor 150 mg geçmek istiyorum ama doktor bu şekilde plan yaptı acaba bu yazılanlara uyarak hareket etsem yoksunluk yaşar mıyım 1 hafta bana çok hızlı geliyor?
@OğuzHan112 abi bakar mısın?
CQnqGM.jpg


@minik1kedi bu efexor 150 çok terleme nabız ve tansiyon yüksekliği yapıyor mu?
 
Son düzenleme:
@minik1kedi ben paxera 40 kullanıyorum efexor 150 geçmek istiyorum ama şöyle bir plan yaptım bunu yaptığım takdirde yoksunluk yaşar mıyım
CQ2EJj.jpg
 
@serdaraydinn,
Bakamadım çünkü bildirim gelmedi bana, hayır hızlı değil, hekimin yazdığı gibi kullanın.
 
Üst Alt