Arkadaşlar merhaba, burada yeniyim. Yaklaşık 2016-2017 senesinden itibaren bipolar teşhisim var. Bugün askerlik için muayene oldum; aile hekimi psikiyatriye yönlendirdi. Tek doktor, hiç yatışım olmadığı için "askerliğe elverişlidir" dedi. İtiraz ettim, yarın sağlık kuruluna çıkacağım, heyet bakacak bu sefer. Buna benzer durum yaşayan oldu mu? Tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşabilir misiniz? Heyette yapmam gereken bir şey var mı?
