Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Bipolar bozuklukta duygu bulaşması doğru mu?

Mustafa788

Üye
Üyelik
20 Kas 2022
Konular
150
Mesajlar
949
Reaksiyonlar
285
Arkadaşlar bi yerde oludum bipolar hastalarında iletişim kuran kişide sanırım tam bilmiyorum duygu bulaşması oluyormuş bu konuda fikir sahibi olan varmı?
 
@Mustafa788, duygu bulaşması derken nasıl açıklarmisin

Bibolar değişik değişiktir.ornegin kimisi bazen üzüntülü bazen coşkulu kimisi giyinmeyi gezmeyi eğlenceyi bol para harcamayı sever.kimisisessiz sakin içine kapanık kimseyle konuşmak istemez.yani Mani dönemi olur depresyona girmistir
 
@Mustafa _10, mesela empati gibi. Empati yapam daha çok karşısındaki kişinin duygularını farkeder ama o duyguya katılmaz bahsettiğim ise kişi yine empatideki gibi duyguyu anlar ama kendiside yaşar

@Mustafa _10, birde kendi duygularının farkında olmadan karşıdaki kişiye o duyguları bulaştırabilir
 
Üst Alt