Merhaba sağ kulaktan koklear implant oldum şuan 6.ayım henüz sesler net değil.Sol taraftaki işitme cihazım eski. O yüzden güçlü kaliteli bir cihaz almayı düşünüyorum. Şuan kullandığım cihaz widexin evoke cihazı. Ankarada detaylıca testler yapabilecek (LDL ve özellikle rem) yapan yerler önerirseniz sevinirim)
