Sayfa 2 / 4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 52 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    ada Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.01-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    17:08
    Yaşadığı Yer
    İzmir/Karabağlar...
    Mesaj
    527
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    pardon düzelteyim derken imlada alıntı yapmışım aynı yazımı ) ops:

  2. #17
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    arkadaşlar konunun özü sakat kalmak değil, sürekli ve yardıma gereksinim duyacak derecede "sonradan" sakat kalmak.
    tabii insan toplumsal bir canlıdır. yaşamımızı sürdürmek için sağlıklı da olsak sakat veya hasta da olsak, mutlaka diğer kişilerin ürettiklerine veya emeğine gereksinim duyarız.
    bu hizmeti ya parayla satın alırız ya da duygu alış verişiyle.
    alışverişte kullanacak duygu taraflardan birinde ya da her ikisinde kalmayınca ne olacak? (anneleri katmıyorum onlarda duygu bitmez ) para bitince hemşire çekip gider. duygu bitince de eşin çekip gitmesi pek anormal değildir.

    birlikteliğin temeli kadının güzelliğine, erkeğin parasına, yakışıklılığına kariyerine vs vs gibi maddi değerlere dayanıyorsa bu sebep ortadan kalktığında geçimsizlik ve ayrılık gündeme gelir.
    birliktelik duygu temelliyse; duygular var olduğu sürece ilişki yürür. yapılacak şey duyguları canlı tutmaya çalışmaktır. ya da arada bi bağlaç olacaktır. bu bağlaç çocuktur veya ekonomik bağımlılıktır veya aile baskısıdır veya vesayredir.

    bu genellemenin ardından kendi yorumuma dönersem.
    karakter yapım beni bu şekilde düşünmeye ve davranmaya itiyor. ben kolay kolay kimseden bi şey isteyemem. hıncal uluç'da ben olsaydım diyor... ben olsaydım. bu onun doğrusu bu da benim doğrum. sizin doğrunuzun farklı olması onu yanlışlamaz. çünkü duygu ve karakterle ilgili bir konudur. neden filler ve kediler öleceğini hissedince yalnızlığa çekilip tenhaya kaçar? bunu sorgulayabilir miyiz?
    ..yatıyorum, baş ucumda ilacım var, saati gelmiş ve içmem lazım dii mi? o anda ayakta dolanan biri varsa su isterim yoksa dilimi ıssırırım...! bu benim susuz ilaç içme yöntemim. dilimi ısırınca hele dilin köküne doğru ve yan tarafı, yani en çok can yakan tarafı... insanın ağzı tükürük doluyor. o tükürük ilacı yutmaya yetiyor. gebersem; oturan, yatan bir kişiye bana su ver de şu ilacımı içeyim diyemem.
    masadaki yemek bana göre tuzsuzsa ve masada tuz yoksa kimseyi masadan kaldırıp tuz getirir misin diyemem. ben de gidip almam. çünkü t.sandalyemi mutfağa doğru sürdüğümde hemen birisi kalkıp ne istiyorsun getireyim der ezilirim... sinir olurum.

    işte bu huyum yüzünden ben boşanırdım. böyle bir durumda -müracaat olursa- mahkemede hemen boşuyor zaten. çünkü ben artık onun evlilik için seçtiği kişi değilimdir.
    sevgi, aşk, bağlılık, sadakat..! bunlar kulağa hoş gelen soyut sözler. bir de elle tutulabilen gözle görülen somut gerçekler var. mahalle baskısı var
    ..ha durumumu baştan bilir, onu kabullenmiştir ve bilerek razı olmuştur evliliğe, ona eyvallah.

  3. #18
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    02:14
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.925
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.246

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Aman abi, " hıncal uluç'da ben olsaydım" demiyor ki! Yani sözde öyle diyor ama, bunu isim kullanarak söylüyor! Yani tanıdığı birilerine yol gösteriyor!
    Ali kanser, ben Ali'Nin yerinde olsam intihar ederdim
    Veli felç oldu, ben Veli'nin yerinde olsaydım karımdan boşanırdım
    Ayşe ampute oldu, ben olsaydım sevgilimden ayrılırdım..
    Hasan'ın çocuğu sakat doğdu, ben olsaydım çocuğu öldürürdüm...

    Yapma yaa! Bir gazeteci için ne güzel akıl vermeler bunlar!
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  4. #19
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: meopius
    Bir kez daha "içimdeki deniz" filmini izleyin derim.
    ‘Biçimsiz ve bozulmuş bir bedenin bekçisi olan bir insan için, yani benim için, saygınlık nedir? Ben, hayatı, özgürlüğü seven çoğu insan gibi, yaşamanın bir hak olduğuna, ama bir mecburiyet olmadığına inanıyorum.’ [Ramon Sampedro]

    ..ve içimdeki deniz filminin kahramanı ramon sampedro ötenazi ile ölümü seçti. meopius
    ---------------
    sevgili bülent bence H.U yol göstermiyor onun seçtiği yolu onaylıyor.
    çünkü bu yazı boşanma kararının açıklanmasından sonra yazılmış.
    tabii saydığın sebeplerden önce görüş bildirmek karar vermekte zorlanan kişiyi manüple etme amacı taşır.
    bence de böyle bir tavır resmen eşşekliktir.

  5. #20
    Üye
    masiva Avatarı

    Gerçek Adı
    Fatma
    Üyelik Tarihi
    21.06-2006
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    326
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Sevmenin sevilmenin, güzelliği bacaklarda ya da tekerleklerde değildir. Sevgi ne bırakıp gidecek kadar nesnel ne de koşulludur. İki bacak üzerine ipotekli hiç değildir ki, "yorgan gitti, kavga bitti diyelim.."

    Gerçek anlamda sevgiyi hiç yaşamamış ve hatta buna cesareti olmayan problemli kişiliklerin sorunudur bu. Engelli ya da engelsiz her insan birilerine birşekilde az ya da çok ihtiyaç duyar. Ve hiçkimse yoktur ki, bütün güç ve kuvvetiyle ömrünü tamamlasın.. eğilip bükülmek, yardım almak insanı bu kadar rahatsız etmemeli.

    İnanıyorum ki bu boşanmaların asıl sebebi o sakatlık değil, belki o son noktadır. Kadıncağız ya da adamcağız "aaaa bu kadar da olmaz, yok artık çekemem" kıvamına getirtilmiş olablir.

    Herşey çok güzelken, iletişim mükemmelken sevgi saygı tastamam yerinde duruyorken; suyunu kendi alamadı, bak gördün mü beli büküldü ya da vay ne güzel bacakları vardı da şimdi yok gibi sebeplerden gerçek sevgili, yar biryere gitmez.

    Gitmişse, hazır yalnız kalmışken öncesi bir düşünülmeli.

  6. #21
    Üye
    Rekursion Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.12-2003
    Son Giriş
    18.03-2017
    Saat
    16:40
    Yaşadığı Yer
    Alamanya
    Mesaj
    618
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: bayke
    sevgili bülent bence H.U yol göstermiyor onun seçtiği yolu onaylıyor.
    çünkü bu yazı boşanma kararının açıklanmasından sonra yazılmış.
    tabii saydığın sebeplerden önce görüş bildirmek karar vermekte zorlanan kişiyi manüple etme amacı taşır.
    bence de böyle bir tavır resmen eşşekliktir.
    baykecim, hangimiz sorduk "sen olsaydin ne yapardin?" sorusunu ki hepimizin ulashabilecegi bu yaziyi yazma geregi duydu hincal uluc?... bir gazeteci, bir "aydin", bahsettigin onayi uluorta, herkesin okuyacagi bi shekilde yapiosa bi mesaj vermek istiodur... onun "ben olsaydimla" bashlayan yazisindan benim aldigim mesaj;

    "ahmet bayer'in durumuna gelenler mutlaka ahmet bayerin yaptigini yapmali; ayrilmali!!! sinem bayer gibi güzel ve genc bayanlarin hemshirelige mahkum edilmesine kimsenin hakki yoktur (cirkin ve/veya genc olmayan bayanlari isteyen istedigi kadar hemshire de edebilir, mahkum da edebilir, onlara karishmiom :P)"...

    bu yüsden bu "süper aydinimizin" yazisi tam da senin bahsettigin amaci tashior gibi geldi bana; ahmet bayer'in durumunda olanlari veya onun durumuna gelecek olanlari manüple etmek... eger kimseleri manüple etmeden sadece ahmet bayer'i onaylamak olsaydi kaygisi, gider bizzat kendisine "arkadash, cok ii yaptin, gec bile kaldin, ben olsaydim ayrilmayi hem de hizla düshünürdüm" mesajini vermenin bi yolunu da bulurdu kesin, basini masini kullanmadan!...


    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: bayke
    Soru: diyelim ki düğün dernek yapıp sağlıklı bir hanımla/beyle evlendiniz ve sonra bi sebeple onun bakımına ihtiyaç duyacak derecede sakat kaldınız. ne yapardınız?
    ilishkimizin bi "hasta - hasta bakicisi ilishkisi"nden ibaret oldugunu gördügüm an birakirdim heralde... ama bundan önce birakmasdim, kendisi gitmek istemedigi taktirde tabe... (hincal'imiz yazisiyla, böyle bir ilishkinin bashka bi yol izlemesinin imkansiz oldugu mesajini da vermish oluo bu arada :P)


    sevgiler ...

  7. #22
    Üye
    Halil Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.11-2006
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Bayburt
    Mesaj
    820
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Evlendiğiniz insan tamamen normalken günün birinde sakatlanırsa ne yaparsınız? bu soruya kimse şunu yapardım bunu yapardım diye net bir yanıt veremez versede yalan söylemiş olur son derece sağlıklı bir insanın aniden sakatlanması hem onun için hem yakınları için çok büyük bir travma yaşamaları demek böylesi büyük bir travmayı hasarsız atlatmakta her baba yiğidin harcı değil pskolojiniz bozulacak agresif olacaksınız koşmak isteyip koşamayaçaksınız uzanmak isteyip uzanamayacaksınız sonunda birilerine batlayacaksanız ya karınız ya anneniz ya kardeşiniz ee anneyi kardeşi es gecelim bu patlamaları olgunlukla karşılayacak bir eşi bu zaman da bulmak %1 ihtimaldir ançak ayrıça burada eşinizide suçlamaya hakkınız yok o sizi sağlam biri olarak sevdi piyangodan cıkan bir sakatlığı aklının ucundan bile geçirmemiştir bile burada terkeden kişiyi suclamak çok da doğru değil bence...

  8. #23
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sevgili rekursion medyatik kişilerin özel yaşamları yoktur. evlendiklerinde de
    boşandıklarında da kavga ettiklerinde de sebepleri sorgulanır yorumlanır.google'ye
    ahmet bayer yazıldığında 13.600 sonuç geliyor. şöyle bir baktığında
    ahmet bayer'in derdi sadece hıncal'ı mı gerdi düşüncesinden sıyrılacağını sanıyorum.
    aslında benzer tartışmaların dünya medyasında rahmetli christopher reeve
    ve stephen hawking için de yapıldığını hatırlıyorum.
    bence en uygununu stephen hawking yapıyor. bi önceki eşi hemşiresiydi
    (daha öncekini bilmiyorum) şimdiki eşi de hemşiresi. yani hınçal'a uygun bi çözüm

  9. #24
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: OturanBoğa

    Yapma yaa! Bir gazeteci için ne güzel akıl vermeler bunlar!
    Hıncal bu, Hıncallığını yapacak tabii ki..



    Çocukluğumda radyoda "şimdiki aklım olsaydı" diye "resmen kıl olduğum :P " bir program vardı.. Bu soru da, içerik olarak farklı olsa dahi o programı anımsattı bana…



    E.. sonuçta 7000 yıldır erkek egemen insan toplumunda yaşıyoruz..

    Kadın, üçüncü sosyal sınıfımız olmuş,

    Üç defa "boş ol" diyince işlem tamam(!)lanıyor ya hani..

    ve sanki hiç yaşamamış gibi ölen
    ve soframızdaki yeri
    öküzümüzden sonra gelen


    Köylerde "kaşık düşmanı", "erkeğin elinin kiri" vb. olan, kentlerde "Sinem Bayer" gibi "genç ve güzel" bir kadın bile olsa, ancak biblo muamelesi hak eden.

    Her hangi bir konuda (hele evlilik gibi çok çok önemli yaşamsal bir konuda) herhangi bir düşüncesinin, herhangi bir görüşünün olabileceği düşünülmeyen bir varlıktan bahsediyoruz di mi?.. :evil:

    Hani yazarımız; "Ahmet'in yerinde ben olsaydım, ayrılmayı hem de hızla düşünürdüm." demiş de.. Ben öyle anladım. Yanlışım varsa düzeltin lütfen..


    Bu kadar kolay mı bu işler yaa?.. :shock: 'Evlilik' iki kişilik, 'ayrılık' tek kişilik kararla alınıyor demek ki.. Öteki elemanın bu konuda bir düşüncesi var mı, yok mu diye zahmet edip sormaya bile gerek duyulmuyor. Nasıl olsa karara uyacak.. :evil:

    Bu konu; OturanBoğa'nın şu yazısını aklıma getirdi: Sakat Raconu: Mutsuzluk Gönüllüleri
    Gerçi olay biraz daha değişik orada ama.. Sonuçta ikisi de insan ilişkisi..

  10. #25
    Üye
    KUZEY Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.02-2005
    Son Giriş
    27.08-2017
    Saat
    11:32
    Yaşadığı Yer
    walton/ingiltere
    Mesaj
    706
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    BUNDAN IKI YIL ONCE HASTANEDE YATIYORDUM SIYAHI JAMAIKALI
    BIR BAYAN VARDI YILLARCA EVLI KALDIGI KOCASI KAZADAN SONRA
    ONU TERK ETMISTI KADIN OMIRLIK FELCLI BIRIYDI ... ASKIN SEVGININ
    KANTARI MALUM FEDAKARLIKTIR ... SONRA BU OLAYI GORDUKDEN SONRA DEMISTIM YA BAYAN OLSA TERK ETMEZDI ... GECENLERDE TV DE BIR VATANDASI GORMUSTUM ADAM KAZA YAPIYOR ESI KISSA BIR ZAMAN SONRA EVDEN GIDIYOR USTELIK BASKA BIR ADAMLA GEREKCESI ERKEKLIK YAPAMAZ BANA BENDE ONU OMUR BOYU BAKAMAZDIM...BUNLAR DISINDA ANLASMAZLIK OLABILIR SEVGI BITMISTIR ASK OLMUSTUR YAPACAKTA BIRSEY KALMAMISTIR OLABILIR OYLEYSE AYRIL...
    AMA BIR INSAN SAKAT OLDUGU ICIN ONU TERK ETMEK BASKA BIRSEY...
    BEN TERK ETMEZDIM SEVGI BIRCOK SEYDEN ONCE GELIR BENIM ICIN ...
    KIMI BASKA SORUNLAR DIYELIM EKONOMIK SIKINTI VARSA KISININ GELIRI
    YOKSA EVI YOKSA :cry: BU SARTLAR ALTINDA BIR SAGLAM BAYANIN HERSEYE AYNI ANDA YETISMESI MUMKUN OLMADIGINDA IS DEGISEBILIR ...
    EKONOMIK NEDENLER BIRINCIL HALE GELDI MAALESEF DUNYA BIRAZ DAHA MANEVIYATTAN UZAKLASTI HERSEY MADDIYATA DOKULDU BIR INSAN EVLENIRKEN BILE PARASI VARMI SAGLIGI YERINDEMI GUCU KUVETI YERINDEMI EVI VARMI GIBI KRITERLERLE YOLA CIKIYOR SEVGININ OLMADIGI BIR YERDE FEDAKARLIKTA OLMAZ....

  11. #26
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: Hülya ÇORBACI
    ...hani nerde en başta edilen yemin iyi günde ve kötü günde...
    O yeminin hıristiyanlık kültüründe olduğunu biliyorum.. Bizde yok böyle bi$i.

    O yüzden bizimkilerin kaytarmaları daha kolay.. "Ben yemin falan etmedim ki" diye kendilerini kapsama alanı dışında tutabiliyorlar sonuçta.. :twisted:

  12. #27
    Üye
    Rekursion Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.12-2003
    Son Giriş
    18.03-2017
    Saat
    16:40
    Yaşadığı Yer
    Alamanya
    Mesaj
    618
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    cok mu üzüyo bu seni babenjim?... öle bi$iyin "bizde" olmamasini bi kayip olarak görmüom dogrusu... sirf bi yemin yüzünden, kaytarmak isteyen bi insana, ne pahasina olursa olsun ömür boyu bagli kalmak zorunda olmak, o kadar da hosh bishi gibi gelmio bana... "kaytarmak isteyen buyursun, kaytarsin" diyebilmeliyim... ilishkim sadece romantik bi anda edilen bi yemin yüzünden ayakta duruyosa (daha dogrusu duruyomush gibi görünmek zorunda kaliosa), durmasin daha iyi... saolsunlar, ben almiym ... ama bunun tersi olan, cani sikilanin üc defa "bosh ol" diyip elini kolunu sallayarak gidebilmesi de cok hosh bishi gibi görünmüo bana da... bu kadar da tek tarafli olmamali diye düshünüom (özellikle de paylashilmasi gerek bazi sorumluluklar sap gibi ortada kaliosa)...



    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: bayke
    sevgili rekursion medyatik kişilerin özel yaşamları yoktur. evlendiklerinde de
    boşandıklarında da kavga ettiklerinde de sebepleri sorgulanır yorumlanır.google'ye
    ahmet bayer yazıldığında 13.600 sonuç geliyor. şöyle bir baktığında
    ahmet bayer'in derdi sadece hıncal'ı mı gerdi düşüncesinden sıyrılacağını sanıyorum.
    bu ayri bi konu, bayke, beni yanlish anlamishin... bahsettigin düshüncede degil(d)im ki zaten, siyrilayim... "herkes susuyo da bitek hincal'a mi kalmish konushmak, ahmet bayer'in yaptiklarini yorumlamak ya da degerlendirmek" gibi bi shikayette bulunmadim... elbette ki o da herkes gibi birilerinin hareketini yorumlama ve hatta kendince degerlendirme özgürlügüne sahip... ama bu düshüncelerini, onu taniyan tanimayan, bu konudaki fikrini soran sormayan herkesin ulashabilicee bi shekilde aciklama ihtiyaci duyuyosa, birilerine bi mesaj vermek istiodur dedim... mesaj vermesin de demiom tabe (zaten adamin ishi bu)... versin vermesine de... verdigi mesaja shöle bi baktigim zaman (babenjimin cok güzel ifade ettigi gibi ) "yapmish gene bi 'hincallik'" diesim gelio sadece ... hepsi bu! kendim icin bishi istiosam namerdim :P:P:P...


    sevgiler ...

  13. #28
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: Rekursion
    cok mu üzüyo bu seni babenjim?... öle bi$iyin "bizde" olmamasini bi kayip olarak görmüom dogrusu...
    Yok yaf :P Üzüldüğümü nerden çıkardın? "Bizde de var" diye gösterilmesine "I'm sorry.. Yanlış bilgi (wrong information mi oluyor )" şeklinde tepkimi belirttim.. Bana kalsa; hem Hıristiyanlıktaki, hem bizdeki evlenme törenleri bile (bırak yemini) tamamen kaldırırım.. :P

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: Rekursion
    ... ama bunun tersi olan, cani sikilanin üc defa "bosh ol" diyip elini kolunu sallayarak gidebilmesi de cok hosh bishi gibi görünmüo bana da... bu kadar da tek tarafli olmamali diye düshünüom
    ...
    Ohooooo bunlar daha ne ki? "Yaşamamış gibi ölmek" nedir :evil: bilir misin sen?

  14. #29
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bence en bi güzeli katolik nikahı beğenmeyen 8.henry olsun :lol:

  15. #30
    Üye
    semra çetindağ Avatarı

    Gerçek Adı
    Semra
    Üyelik Tarihi
    01.02-2005
    Son Giriş
    06.09-2012
    Saat
    00:17
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    188
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Tam bayke 'ce bağladın konuyu ,8.henry olmayı tüm erkekler diler sıraya girin 1 inç bayke :lol: sevmek başka bir şey sevginin olduğu yerde bu soruların hiç bir anlamı yoktur ,bayke senin sofrada tuzluğu istememe halin kişiliğin ile ilgili bence güzel bir davranış ,çok sağlam katır gibi adamlar tanıyorum sofradaki uzanabileceği tabaktan yemek koysun diye eşine seslenenler (en çok saldırdığım erkek grubu olurlar )hep biten çaylarını koyan robotlaşmış kadınlar bunların sağlamlıkla engelle ilgisi yok insan olmakla var sevgi varsa aşılır her şey bence yalnış yapmışsın evlenmemekle bak Kuyucak ve çiğdemciğime Allah bozmasın mutluluklarını hadi bu yıl bekarları baş göz etme dileğimle




Sayfa 2 / 4 İlkİlk 1234 SonSon