TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 4 / 4 İlkİlk 1234
Toplam 52 mesajın 46-52 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #46
    Üye
    Garok Andal Avatarı

    Gerçek Adı
    Okan Dalgar
    Üyelik Tarihi
    05.01-2015
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    02:02
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    578
    Alınan Beğeniler
    74
    Verilen Beğeniler
    62

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Engelli olmak, bakımlı ve temiz görünmemek için bir gerekçe olamaz.
    Bazen sadece su ve sabun bile yeterli olur, bakımlı ve temiz olabilmek için.
    Kendisiyle barışmış, hayata bağlı engelli bireylerin. bakımlı, güzel yada hoş görünmeleri için bir "engel" yok..
    5.000-6.000 TL'ye telefon alırken, 20 TL'ye bir deodorant alıp, kullanmayanlar var, O ayrı tabi

  2. #47
    Üye
    sgurkan Avatarı

    Gerçek Adı
    Sultan
    Üyelik Tarihi
    16.02-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    13.722
    Alınan Beğeniler
    527
    Verilen Beğeniler
    750

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Her insan bakımlı,düzenli ve temiz olması gerekir.

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: gökyüzü12 Mesajı Gör
    engelli olmak ayrı şey insanın kendine bakması ayrı şey insan kendine bakınca daha zinde hhissediyor kendinii bunun engelli olmakla bir alakası yok
    aynen canım katılıyorum

  3. #48
    Üye
    b07b Avatarı

    Gerçek Adı
    .
    Üyelik Tarihi
    21.12-2018
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    12:22
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    29
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben böyle düşünmüyorum mesela makyaj yapınca özenli giyinince sanki bunları hakketmiyor muşum gibi daha farklı baktıklarını düşünüyorum ama bu benim kendi gözlemim

  4. #49
    Üye
    Davlumbaz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2019
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    12:04
    Yaşadığı Yer
    -
    Mesaj
    336
    Alınan Beğeniler
    23
    Verilen Beğeniler
    112

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @b07b size öyle geliyor. Neden hak etmeyecekmişsiniz? Kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız öyle yapın. Ben mesela farklı bir kıyafet giydiğimde çok süslüymüş de sanki insanlar bana bakıyormuş gibi hissediyorum. Aslında öyle değil, bana öyle geliyor. Sizinki de böyle birşeydir.

  5. #50
    Üye
    mami23082 Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammed
    Üyelik Tarihi
    24.11-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:33
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    369
    Alınan Beğeniler
    12
    Verilen Beğeniler
    10
    Blog Mesajları
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    insanların ne diye baktıklarının bir hükmü yok ne istiyorsanız onu yapın yani engelliyim diye makyaj yapmamak da saçma yada engelliyim diye fazlaca süslenmek de saçma geliyor nasıl istiyorsanız öyle takılın ben paspal takılmayı seviyorum paspal takılıyorum.

  6. #51
    Üye
    doğaevrim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.05-2019
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    4.310
    Alınan Beğeniler
    1.046
    Verilen Beğeniler
    1.041

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ben süslü ve bakımliyim mesela . süslü derken banu alkan gibi deil yani ...😹😹.hatta kombin yapmakta zorlaniyorum yani ...😹😹.bunları sadece kendim için yapıyorum...çünkü iyi hissediyorum kendimi o zaman ...başkaları için yapmış olsam iyi hissedemem asla ...

  7. #52
    Askıda Üyelik
    Breh81 Avatarı

    Gerçek Adı
    OGUZHAN KAHYALAR
    Üyelik Tarihi
    20.11-2019
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    Düzce
    Mesaj
    74
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Engelli değil her insanın öz bakımını yapmasi gerekiyor Bakımlı olmak güzelleşmek fıtratimizda var




Sayfa 4 / 4 İlkİlk 1234