TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 1 / 4 1234 SonSon
Toplam 55 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    Ümito Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    29.06-2009
    Son Giriş
    26.05-2022
    Saat
    21:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    759
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 4
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Kim ister sakat olmayı?

    İnancı Olmayan Biri değilim, ama ister istemez
    İnsan kendine gizlice soruyor Neden Sakat Yaratıldım yada sonradan bu durumu Yaşıyorum diye

    Bi Tarafım Şükret Sakın isyan etme derken diğer söz dinlemeyen Yanım Sessizce İsyan için de

    Olmuyor Be abi düşünmeden Olmuyor unutayım diyorum ayağa kalkınca adım atarken Hop Bedeninle Savaşıyosun!

    Alıştım diyosun Mutluyum diyosun
    Alışverişe dolaşmaya yada en basiti arkadaşlarla cafe yeq gidiyosun Mekan sana uygun değilse
    Basaamak varsa hani oradan geri dönme Anı varya yada aranız da babayiğitlenip onları tırmanarak aşanlar o çayı yudumlarken aklından şu geçmiyor mu ulan çıktık da buradan nasıl ineceğiz ya yuvarlanırsam?

    Bunları çok yaşadım , kimseyi kendisiyle yüzleştirmiyorum okumaya devam et Kendimi Anlatıyorum kısa bi olay anlatayım

    Bi kaç sene önce çok değil, İş arıyorum ama nasıl heves heyecanla Etrafımdan öyle bi gaz aldım ki Dünya yı Yöneteceğim , Öyle Fişeklediler neyse evden her yere başvurdum, Başvuru yaptığım firmalardan yavaş yavaş dönüşler başladı

    Evden öyle çıkıyorum ki janti takımlar saçlar jöleli falan
    Neyse firmaya geliyosun, bakıyorsun ki basamak hem de öyle basamak ki Erciyes dağına tırmanacaksın sanki
    Korkma hâlâ senin hayatından bahsetmiyorum, Bunları tek ben Yaşıyorum

    Hee bu arada hemen acıma duygusuna başlama işsiz değilim Uzun süredir çalışıyorum!

    senin bedenin seni çok mahcup etmiyor mu
    Kaç planını iptal ettin , yada saydın mı?
    Plan? Yani Gönlünden Geçen Ama Kafanın İzin Vermediği

    Beraber Plan Yapalım mı?

    Yarın denize gideyim? (Yok ya denize nasıl girerim , Girdim Nasıl Çıkarım = Plaja daha ulaşamadın sanırım hâlâ)

    2.planımız

    Düğün var , arkadaşının kuzeninin süt kardeşinin Gideceksin ama o anda ( ulan gideceğiz de ya yer sıkıntıysa e çok kalabalık da olur)

    Dediğim gibi başta inançsız değilim her şekil de şükür ediyorum ama ama ama sizi dinlemeyen kafanız da kurtlar var

    Şimdi onların sorusu

    Hani yaratan kullarına dcayanamayacağından fazla yük vermez di - Dayanamıyorum artık yeter!

    Yada neden kullarına muhtaç ediyor ( bak şimdi söylenenler var sen muhtaçsın ben değilim) - tamam amca sen değilsin benim

    Senin koluna giren yürürken yada tekerlekli sandalyeni sürerken muhtaç olmuyorsun maaşlı çalışan ya mecbur?!

    Daha çok çok şeyler var da bu kadar yeterli sanırım

  2. #2
    Üye
    gizemhayrettin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2009
    Son Giriş
    09.04-2019
    Saat
    15:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    122
    Alınan Beğeniler
    15
    Verilen Beğeniler
    43

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    Allah de ötesini bırak .... Kuran meali okumanızı tavsiye ederim hem size hem kendime hem herkese

  3. #3
    Üye
    musty35 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.10-2008
    Son Giriş
    20.09-2022
    Saat
    00:50
    Yaşadığı Yer
    İZMİR
    Mesaj
    1.740
    Alınan Beğeniler
    159
    Verilen Beğeniler
    291

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Vesvese oluyor öyle bendede var aynısı üstelik sen çalıyorsun ve evlisin senden beteri de var.bu lafida hiç sevmemya

  4. #4
    Üye
    Ümito Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    29.06-2009
    Son Giriş
    26.05-2022
    Saat
    21:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    759
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Senden beteri de var demişsin ya illa ki

  5. #5
    Üye
    ramazan1984 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramazan
    Üyelik Tarihi
    07.11-2016
    Son Giriş
    03.10-2020
    Saat
    12:20
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    122
    Alınan Beğeniler
    15
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: Çirkin Bey Mesajı Gör
    Senden beteri de var demişsin ya illa ki
    Kardeşim yazını okudukça çok duygulandım bende engelliyim benimde duygularım aynı içimde sürekli yanan bir ateş var bazen kor halinde bazen için için yanarsın da hani sessizce çığlık atarsında kimse duymaz ya o şekilde hele bazen oluyor ki bedenimi tamamen yakıp küle çeviriyor üzülüyorum halime o zaman tamamen tükendiğimi hissettiğim anda kızımı hatırlıyorum dua ediyorm ona ALLAH ım kızımın kaderini güzel eyle benim gibi olmasın diyorum sonra ölümü hatırlıyorum belkide bu engelimiz kabirde nur olacak diyorum sıratta burak olacak diyorum mahşerde o karanlık gecede yoldaş olacak diyorum hayaller kuruyorum he bu arada dünyada kızım bana verilmiş olan cennetin mükafatı olarak görüyorum belkide yüce mevla biz engelliler in yaşadığı ömürleri sağlıklı iken ibadet eden kullarından kat kat mükafatı daha fazla verir diye ümid ediyorum sonra sonrası olmayan hakikatler öyle yani kader kardeşim ALLAH cc yardımcımız olsun zor sınavımız ateş düştüğü yeri yakar elbet yanıcaz hatta küle dönücez ama ALLAH ın izniyle külümüzden bir gün doğacağız..esenlikle...

  6. #6
    Üye
    Ümito Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    29.06-2009
    Son Giriş
    26.05-2022
    Saat
    21:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    759
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Sevgili @ramazan1984
    Sen de yüzleşen taraftasın , diğer yüzleşmeyen yada yüzleşemeyen tarafta olmadığın için mutlu oldum

    Bazı arkadaşlar içimde ki ateşi paylaşdığım için inançsız allahsız dediklerini duyuyorum ama sadece onlara acıyorum
    Benim de oğlum var henüz daha çok küçük 5 aylık
    En büyük üzüntüm onunla diğer babalar gibi eglenemeyecek olmam , İlla ki zaman geçireceğim kendimize göre etkinlikler bulacağız ancak

    Onunla koşamamak
    Onunla lunaparkta eğlenmemek
    Onunla deniz de yüzememek
    Onunla futbol oynayamamak
    Vs vs vs vs - dediğim gibi illaki birlikte yapacağımız etkinlikler eglenceler bulacağız , Bulacağım!

    Ama karşı komşum kel muzaffer oğluyla bisiklet sürerken
    Ya da yan komşum göbekli ismail oğluyla top oynarken istemesem de kendime kızsam da

    Sövesim , Haykırasım geliyor bunun adı isyansa inançsızlıkla evet en büyük Günahkar o zaman benim

    Neyse bak yine duygusala bağlıyorum , Ben sigara yakayım,

    Not : sigara içmeyin içenin yanın da durmayın

  7. #7
    Üye
    ramazan1984 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramazan
    Üyelik Tarihi
    07.11-2016
    Son Giriş
    03.10-2020
    Saat
    12:20
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    122
    Alınan Beğeniler
    15
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @Çirkin Bey

    kardeşim hayatımızı da yaşadıklarımız basit olaylar değil elbet te zorlanacağız ama şunuda unutmayacağız bu dünya GERÇEK hayata nazaran rüya hükmünde en zor günde söylediğimiz sözler bizleri sonsuz sınırsız hayatı kazandırabilir derecemiz yüksek olabilir isyan değil bizimki sadece hüzünlüyüz bizim için ALLAH var gam yok ...

  8. #8
    Üye
    Ümito Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    29.06-2009
    Son Giriş
    26.05-2022
    Saat
    21:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    759
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @ramazan1984

    Allah var , evet ama gam yokmu gerçekten?

    Dostum niye söylemekten korkuyorsunuz ya ulan sıkıldım diye bu kadarı ağır geldi diye

    Ben şimdi söylüyorum diye allahı yokmu sayıyorum?

    Yüzleşsene kendinle !
    Kendine şunu sor canın acıyor mu acımıyor mu?

    Bana burada akıl vermeyin, birisi yukarıdan yazmış meal okuyun demiş Türkçesine gerek yok arapça okuyorum ben şimdi ne diyeceksin

    Bak ben bunu yazdım yazalı 6 kişi özelden dökmüş içini

    Yani demem o ki sen ben biz doluyuz içimizde fırtına kopuyor

    Yahu adam biri bakarken yürümüyor ! O kişi gidene kadar orada bekliyor sence bu adaam dolu değil mi

    Anasına babasına , eşine anlatamıyor

    Bırakın da döksün içini kimsenin akla ihtiyacı yok

    Korkma buraya biraz yazdın diye kimse seni müslümanlıktan atmaz

  9. #9
    Üye
    ramazan1984 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramazan
    Üyelik Tarihi
    07.11-2016
    Son Giriş
    03.10-2020
    Saat
    12:20
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    122
    Alınan Beğeniler
    15
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    @Çirkin Bey

    ALLAH var gam yok dedim bana kızdın nedenini anlamadım elbette içini dökmelisin ben sana anlatmamı dedim ve ben kimseye akıl vermedim zaten vermemde herkes kaderini yaşayacak ve sonsuz hayat için diriltilecek he bu arada benim imanım alemlerin rabbi ALLAH cc içindir insanlar müslüman desin diye değil bu hayatta biz birbirimiz anlamakta aciziz daha söylemeye lafım yok

  10. #10
    Üye
    trky Avatarı

    Gerçek Adı
    Hilal
    Üyelik Tarihi
    07.07-2017
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    164
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    85

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Allah bağışlasın 5 aylık çocuğunuz varmış ne güzel,

    Onunla koşamamak
    Onunla lunaparkta eğlenmemek
    Onunla deniz de yüzememek
    Onunla futbol oynayamamak
    Vs vs vs vs - dediğim gibi illaki birlikte yapacağımız etkinlikler eglenceler bulacağız , Bulacağım!

    Bumu dert bunları yapamamakmı başka şeyler yaparsınız tabi ki olduğu kadar
    bu hayatta insanın yapmak istedikleri bitmez 100 yaşınada gelse yapacaklarını bitiremez
    sadece yaşlılıktan biraz siner o kadar içinde hep gıptalar kalır,yarında torunlar olur onlada koşamayacağım
    gibi, yarının hesaplarını yapmak hoş değil yarın kim öle kim kala
    Allah insana taşıyamayacağı yükü vermez öyle böyle taşıyoruz yaşıyoruz gidiyor hayat
    öylede böylede yaşatıyor Allah bir güç veriyor
    Allah kendinden başkasına muhtaç olmak isteyenleri 70 kapıya muhtaç edermiş lakin bu başka bir şey
    hani böyle insanları keriz yerine koyan tipler var ya adam kullanan onun bunun cebinde rızkında gözü olanlar bunlar için geçerli olsa gerek
    şu da bir gerçek insan insanada muhtaçtır çünkü hepimiz bir şekilde birbirimize muhtaç oluyoruz hayat

    deertsiz tasasız kimse yok gamı kederi olanlar var nasıl yok lakin bazıları öyle küçük sıkıntılarını öyle bir anlatıyor ki ne gam ne gam buna bile gelemiyor

    Allah rahmet eylesin bir komşumuz ama manevi ablam kanserden vefat etti
    önceden bir şeylerden yakınırdı, ev alamadım,şu olmadı bu olmadı vs.herkes gibi
    yatağa düşünce bulunduğu odanın 2 mt ilerisindeki balkonda sabah güneş doğarken çayını içmeyi hayal etti
    hr gittiğimizde hep bunu söyledi durdu, ben ne salakmışım ben ne aptalmışım ben ne kadar mutluymuşum farkında değilmişim
    bu sözleri bana kapak oldu, hiç bir zaman o balkona oturamadı çayıda içemedi ne oturcak hali var ne içecek hali
    bazen bir balkonda çay içebilmek bile ne kadar büyük bir lütuf
    hepimiz birileriyle karşılaşıyoruz ders çıkarmak lazım bu insanlardan kendimizden daha kötü olanlardan

    Allah çocuğunuza sağlık versin İnşallah hayırlı bir evlat olur size ve ailenize

  11. #11
    Üye
    Ümito Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    29.06-2009
    Son Giriş
    26.05-2022
    Saat
    21:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    759
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @ramazan1984 sevgili kardeşim

    Benim kızdığım vs yok : )

    Sadece bu konuyu açtığım günden beri çok özel mesaj aldım
    Kimi özelden içini dökmüş hatta cesaret edip yazamıyorum diyen var kimisi dinsiz ilan etmiş beni

    Hee dinime laf eden kişilere cevap vermiyorum bile
    Kederlenip , gizlice de olsa insan kendine soruyor neden diye bunun için sanırım kimse dinden çıkmıyor!

    He benim ki bi nebze de olsa içimi dökmek
    @trky eyvallah kardeşim amin

  12. #12
    Üye
    corto maltese Avatarı

    Gerçek Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    16.09-2016
    Son Giriş
    14.08-2017
    Saat
    16:40
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Hiçkimsenin itikadına ve düşüncelerine saygısızlık etmek istemem öncelikle fakat sakatlıkları kutsama veya bir lütuf olarak görmek biraz komik bir avuntu gibi. Sakatlık kötü bir şey, buna göre yaşamak dışında bir çaremiz yok. Bakabileceğiniz kadar keyfinize bakın. Kafanızı çok yormayın; Allah kitap falan boşverin ya da dini şüphelerinizi giderirken durumunuzdan bağımsız düşünmeyi deneyin. Daha objektif sonuçlar alacağınıza eminim.

  13. #13
    Üye
    Ümito Avatarı

    Gerçek Adı
    Ümit
    Üyelik Tarihi
    29.06-2009
    Son Giriş
    26.05-2022
    Saat
    21:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    759
    Alınan Beğeniler
    75
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Hasan senin düşüncen nedir

  14. #14
    Üye
    corto maltese Avatarı

    Gerçek Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    16.09-2016
    Son Giriş
    14.08-2017
    Saat
    16:40
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @Çirkin Bey

    Ne konuda? Bir yaratıcıya inandığımı sanmıyorum. O yüzden beni neden böyle yarattığına dair bir düşünce veya şüphe barındırmıyorum içimde. Yani buna kafa yormuyorum. Hastalığımın beni özel kıldığını falan da düşünmüyorum. Evet olduğum kişi tamamen hastalığımın eseri, kaynak sebepler arasında çok büyük bir yeri var fakat olduğum kişiden memnun falan değilim ben yani. Öyle büyük bir hakikat arayışına veya üstün bir bilince sahip olduğumu da düşünmüyorum. Geçmişte belli bir motivasyon kaynağıydı olduğum kişi benim için. Savaşmalı bir şeyler başarmalı her şeye rağmen falan diyordum fakat artık pek tınlamıyorum.

  15. #15
    Üye
    elif_kız Avatarı

    Gerçek Adı
    melek
    Üyelik Tarihi
    01.09-2008
    Son Giriş
    08.12-2019
    Saat
    08:15
    Yaşadığı Yer
    türkiye en güzel ili.
    Mesaj
    648
    Alınan Beğeniler
    33
    Verilen Beğeniler
    8

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Yazılanların hepsini okudum. Bu yazılanları emınım hepimiz içimizden geçiriyoruz. Alışmak demişssiniz. Ama umursamamak dense tarif edilir. Ben kendi adıma hayatla bağı kestim sadece işim ve okuluma yönlendim. Engelli olduğumu bile unuttum. Rabbim hepimize sabır versin inşallah.




Sayfa 1 / 4 1234 SonSon