TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 1 / 14 1234511 ... SonSon
Toplam 196 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    21.01-2021
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    728
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    46

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Size iki soru
    1 . Engelli oldugunuz için korktugunuz cekindiginiz sey var mi nelerden korkuyosunuz (asik olmak, evlilik, dislanmak vs)
    2 . Engelli doktor polis hemşire olur mu ?
    Buyrun yorumlara

  2. #2
    Üye
    bio88 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.06-2016
    Son Giriş
    26.05-2019
    Saat
    23:54
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    403
    Alınan Beğeniler
    46
    Verilen Beğeniler
    20

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben hayat kalitesi çok yüksek olan ne bileyim çok onemli cok saygideger birine asik olmaktan korkuyorum sanki eksik kalacagim gibi geliyor

  3. #3
    Üye
    Suret Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.12-2016
    Son Giriş
    19.01-2021
    Saat
    16:14
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.134
    Alınan Beğeniler
    130
    Verilen Beğeniler
    570

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    Açıkçası pek öyle korkularım olmadı, doğuştan engelliyim ama çok şükür dedim hep... Doktor polis hemşire neden olmasın, engelliler her yerde olmalı ki geriden gelen engellilere cesaret olsun, destek olsun. Ayrıca engelliler her yerde olsun ki, sivil engellilerin derdini daha çok anlasın, mesela kalça çıkığı olan doktorlar olsun ki kalça çıkığı olan birinin bütün kısıtlarini anlasın, ben de hep bu duyguyla ilerledim...

  4. #4
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    21.01-2021
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    728
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    46

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @bio88 Rabbim iyi insanlarla karsilastrsin hepimizi Allah gönlüne gore versin @Suret güzel bir düşünce bakış açısı ama var öyle engelli iki üç doktor gördüm empati de yapiyodur yani bn hep doktor yda öğretmen olmak istiyordum ama sırf sayısal im olmadigi icin engelimi gec farkettiğim için cihazı yeni kullanmaya basladgm icn hayallerim suya düştü yasim 25 ama dersler de öğretmenler çalışkan demesine rağmen bni hocalar hep cagirrdi ders sonrası niye parmak kaldrmiyon drrse katilmiyon vs dye cihazim yoktu ve engelli olduğumu dusunmuyodum farketmedim de ses gelio mu kulaga gelio o kadar nyse bi türlü matematik anlamadım o olmayncada olmuyor tabii
    Benim korkum doğuştan işitme engelim olduğu (sensönorial) için bi doktor a polise öğretmen e aşık olmaktan korkuyorum karşılıksiz olmasından daha doğrusu çünkü onlar memur okumus bi yere gelmiş beni napsin diyorum hep onların gözünde kndimi cirkin görüyorum hep issiz de olunca bu korkular ikiye katlanyo derdim coktur hangisi ne yanayim

  5. #5
    Üye
    Suret Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.12-2016
    Son Giriş
    19.01-2021
    Saat
    16:14
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.134
    Alınan Beğeniler
    130
    Verilen Beğeniler
    570

    Zaten Değerlendirdiniz! 4
    Benim anlamadığım bu memur mesleğini yine bu kadar büyütüyor herkes...yanlış anlamasın memur arkadaşlarım, ben memur değilim, kedi misali uzanamadigim ciğeri pisleyecek de değilim, ekpss ye hiç katılmadım ama beni tanıyanlar gözü kapalı Türkiye derecesi yaparsın dedi hep...memur olmak o kadar da büyük bişey değil, sabit bı gelir sabit programlanmış bı yaşam...tek avantajı devamlı bı mesleği geliri var saniyo insanlar ama bu da olmayacak artık zaten, çünkü devletimiz memuriyete guvenerek yatan sahsiyetlere değerlendirmesini yapacak...

    Ayda üçbin lira maaş alınca bişey saniyo insanlar ama lütfen yanlış anlaşılmasın ben sadece bu paralarla bile kibirlenme duygusuna kapilanlara söylüyorum, çünkü boyleleri @acı gerçek arkadas gibileri bile yukarıdaki gibi negatif etkiliyor

    bence her zaman buyuk hayal etmeliyiz, hayat bir kerelik bir şans ve hediyedir, bı anlık zaman bile geçince geri gelmez o yüzden her an kıymetlidir nasıl degrlrbdirdimiz de çok önemlidir. Mesela her gün yüz kere salavat serife okumak çok kolay ve çok az zaman alan biseydir ama önemli olan devamlı olarak yapabilmektir, devamlı yapınca aradan uzun bı zaman geçtiğinde insana birike birike gol olmuş bı huzur oluşturur, düzenli olarak birşeyler yaptığını soyletir...

    Engelli olmak aksine ayrıcalıktır, Allah in sonsuz varlığını ve kendimizin sonlu ve aciz halini düşündüğümüzde, Allah in bize verdiği engelin farkına varabiliriz. O ki herşeye ol der ve olur ama mesela herkesin kulagi, duyması aynı olsun diyen Rabbimiz bana onun kulağında biraz değişiklik olsun diye hükmetmiş, o sonsuz varlık ben gibi acize farklı bir muamele etmiş... Örnekleri çoğaltıp sadece bir dakika tefekkür ederseniz gerçekten kalbinizde hissedersiniz bunu...

    Engeller biz onları önümüze bariyer gibi koyunca engel oluverir...ama ki o engelin bilincinde olan kişi belki de her nefesinde her adımında sukretmektedir... İşte o zaman engeller bariyer olmaktan çıkar, aksine burak misali sahibini yükseltir... Bu söylediklerimi de sadece bir dakika tefekkür ederseniz gerçekten kalpten hissedersiniz, güvenin bana, ve herşey daha güzel olur.

    Ben polyanna değilim, zor gunlerim de geçti ama hepsinde sigindigim dost aynıydı, Rabbimiz... O dost hep orda beklerdi beni, gizliden agladigimi kimseye demezdi, vicdanimdan usul usul seslenir dertlesirdi benle, gönlümde yeserttigum eldegmemis bahçelerimi bilir ve bana iyilik ederdi, bana kendimin bile yolunu bilmediğim bahçelerimi gösterirdi gönlümde...hala da öyle ayrıca, çünkü o dost dostluguyla da sonsuz, sonsuz vefalı, sonsuz sadık...

    Bugünden yarına değişen şeyler yalan değil mı, yalan bu dünya, geçici, çoğu kişi de öyle görüyor...mesela dostluk kavrami ahiretlik bişey, insana büyuk sorumluluk yüklüyor ama çoğu kişi geçici görüyor...işte bu dünyada bize verilmiş ama esasında ahiretlik olan şeyleri bu dünyaya ait sanan, geçici gören önemsemeyen kişiler de yalan...bı engel bı kişiye verildiyse bu da ahiretlik biseydir ve bu kutsal şeyleri küçük goren önemsemeyen kisiler de yalan... O zaman demek ki kulağı duyuyo mu, yurumesi düzgün mu, yok öyle değilse ben kendimi kötü hissederim demek yerine ben gibi ahiretlik şeylere o da önem veriyor mu diye bakarsak asla ilişkilerde kendine güven problemi olmaz, memur mesleği de o kadar büyütülmez işin şakası tabi o, memur arkadaşlarım kızmasın lütfen

    Saygılarımla,

    Kolaylıklar.

  6. #6
    Üye
    SGB Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.02-2012
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    21:58
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    1.733
    Alınan Beğeniler
    188
    Verilen Beğeniler
    327

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    @BİO 88o kişi gerçekten saygıdeğer biriyse zaten onun yanında kendini eksik hissetmezsin öyle biri aradaki bu farkı kapatabilmeli, baktın eğer yanında kendini kötü hissediyorsun nerde kaldı onun saygıdeğerliği.. Ondan korkma bırak hayatta sana eşlik etmek isteyen seninle gelsinn

  7. #7
    Üye
    oneday Avatarı

    Gerçek Adı
    OneDay
    Üyelik Tarihi
    13.01-2015
    Son Giriş
    09.05-2019
    Saat
    15:01
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    285
    Alınan Beğeniler
    19
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bir kaç gün önce duymayan bir doktorun mücadelesini okumuştum. Özel bir cihaz ile steteskoptan duyma sorununu çözmüş ve YÖK onayı ile doktorluk yapmaya başlamış.
    Ortopedik engelli bir polis pekala masa başı işlerde ( ehliyet, pasaport vb) görevlendirilebilir.
    Tamamiyle bakış açısı .

  8. #8
    Üye
    HOŞCAKAL Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.09-2012
    Son Giriş
    22.01-2021
    Saat
    10:51
    Yaşadığı Yer
    .............
    Mesaj
    859
    Alınan Beğeniler
    67
    Verilen Beğeniler
    105

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    suret harika yazı olmuş

  9. #9
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    21.01-2021
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    728
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    46

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Suret senin kadar uzun yorum yazamayacagim kafamda yazarimda buraya dökemem kafamdakini o yüzden çok haklısın fikirlerinede saygım var.. negatif etkileme konusunda bugüne kadar asik oldugum kişiden biri öğretmen diğeri doktor du ki onlarin yerine kndmi koydugumda anlayabiliyorum bakımlı güzel ic güzellik ten yana dış güzellik onlarin ilgisini çekiyor bnm fikrimce ama bnde onlarin icini bilemem .. onlarda var namazinda niyazinda duasinda olan biraz agir olms yorumn bnm fkrmce uzaylı Türk ayrimi gbi bn okusam doktor olsam devire baksam bnde bakimli yakışıklı/güzel brini isterdim engelli brini hor görmem ne bileyim ya toparlayamadm iste gördüğün gbi .. bn sadce kndmi çirkin görüyorum oyüzden olsa gerek bunlar bna nye baksn ddgm nyse saygilar yinede ..
    @oneday o yaziyi bnde okudum 24 yasinda Alparslan Temen adi bni cok etkiledi o yazi bu umut ışığı oldu diyebilirim cokusteydim o denk geldi yüzüm güldü okuyunca

    Ama malesef sans herkese gülmüyor

  10. #10
    Üye
    Suret Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.12-2016
    Son Giriş
    19.01-2021
    Saat
    16:14
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.134
    Alınan Beğeniler
    130
    Verilen Beğeniler
    570

    Zaten Değerlendirdiniz! 2
    yukarıdakileri yazmamdaki amaç okuyanlara farklı bir bakış açısı kazandırmaktı... mevlana hazretlerinin dediği gibi insanın kabında ne varsa dışarıya da o dökülür, benimkiler de bu minvalde yazılan şeyler... bir de şu kıstas var onu da unutmamalıyız: insanın kabı küçükse okyanusun suçu ne

    benden bu kadar,

    saygı ve selamlar...

  11. #11
    Üye
    dostempati Avatarı

    Gerçek Adı
    Kalperen C* Türkoğlu
    Üyelik Tarihi
    16.02-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    kalpOder Ötüken Turan
    Mesaj
    4.295
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Allah bize yeter O ne güzel vekildir. Hasbünallah ve nimel Vekil...

    Vekilini Allah bilirsen sorun kalmaz...

  12. #12
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    21.01-2021
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    728
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    46

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Cok haklısın şuan açlıktan kafam calismiyo yorum yapnasini bile beceremedim gördüğünüz gibi @Suret
    Hayırlı cumalar

  13. #13
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.348
    Alınan Beğeniler
    852
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Benim korkum olmadı hiç. Sağlamlar öyle bende böyle duyuyorum dedim. Hiçbir zaman için kendimi küçümsemedim. Biz ne kadar pozitif bakarsak hayatta o kadar güzel olur. İş bizde bitiyor

  14. #14
    Üye
    acı gerçek Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2017
    Son Giriş
    21.01-2021
    Saat
    14:39
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    728
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    46

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @şeker çocuk 34

    Aynen öyle haklısın ben epeydir girmiyorum siteye cvbini da görmedim kusura bakma takip edemiyorum buralari evet pozitif olursak her konuyu engeli asariz ama bazen de akla glnce üzülmekten alamıyorum kndimi sonuçta bu yil öğrendim engelimi geç kalinmis falan dediler cihaz alma konusunda sanirsin ki üç günlük ömrün kaldı dediler nasil kötü olmustim nasil hayallerim cump dye suya düştü o günü hatrlamak istermiyim sanmıyorum

  15. #15
    Üye
    Zamanın Ötesinde Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.04-2016
    Son Giriş
    23.07-2019
    Saat
    13:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.103
    Alınan Beğeniler
    113
    Verilen Beğeniler
    76

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Önceden duymamaktan, insanların benimle alay etmesinden korkuyordum ama artık alıştım.. Korkarak bir yere varılmıyor. işitme engelli olduğum için evlenememekten de korkuyordum ama artık evlenmeyi hiç düşünmediğim için bu korkumda geçti..




Sayfa 1 / 14 1234511 ... SonSon