Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    kaderimsee çekerim.. Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.05-2011
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    07:01
    Yaşadığı Yer
    Ürgüp
    Mesaj
    990
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    89

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    şuan karnım ağrıyo ama giderek şiddetli olacak gibi ben bu ağrılardan çok bıktım.. bi hastaneye gidelim desem para yok araba yok( ulen bu nasıl ağrı yaa..
    motor gibi vücudum var bi yeri yaptırıyom, bi yer bozuluyor inanın çok bıktım...
    bazen çok deliriyom
    ulen ben manyakmıyım bu ağrıları çekiyom.. kolonya lı iğne nasıl olur ki?
    salağım ben valla manyak mı desen ne dersen. hastaneye gitsem gerizekallıar bana ukran mukran arveles falan yaparlar kesilmez ağrım çok iyi biliyom.
    artık 1 kaç saat barır m, yılan gibi s olurum. kronik ne demekse artık. en kuvvetli ağrı kesici neyki. ağrı kesicilker hastane de nerde olur ki? çalmam lazım..
    okuyocan ordan kim ne diyecen bana. ne dersen de. ama benim yerimde olma kardeşim,ablam ,abim emmi yeimde olma.
    bunların ben içini bilirim şurdan bi gideydi derler, aşşalıklar.
    dünyada nerde yaşamak lazım neden galeye almazlar laa bzi. hangi sınıftayık biz?
    para denen illet olsaydı alayınızı satın alırdım onların.
    yine ben haksızım demi.. zaten hep haksız oldum ben, param çok olmadı. onun için salak da olan benim manyak deli haksız hepsi benim..

  2. #2
    Üye
    kaderimsee çekerim.. Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.05-2011
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    07:01
    Yaşadığı Yer
    Ürgüp
    Mesaj
    990
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    89

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    haklısın ama işte. demekle olmuyorr

  3. #3
    Üye
    inerah Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.09-2011
    Son Giriş
    03.07-2013
    Saat
    21:07
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    bende bıktım ağrılarımdan ama bir faydası oluyormu isyanın?