Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:57
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    evet, konuyla ilgili nilüfer turizmine attığım şikayet meili ve bana gelen cevap aşağıdadır

    gönderdiğim maildir

    Kimden: basari asma (bsr77@hotmail.com)
    Gönderme tarihi:06 Ağustos 2007 Pazartesi 20:26:28
    Kime: nilufer@nilufer.com.tr

    benim adım başarı asma bursalıyım yaşım 34 ben bi engelliyim engelim piskolojik rahatsızlıktır %40 oranında daha önce ankaradan çıkarttığım engelli kartımı kaybetmiştim bi kaç ay önce bugün nilüfer turizmden bursadan istanbula 14 ağustos saat 18 için bi bilet alayım dedim heykeldeki şubesinden engelli olduğumu söyledim görevlinin adı selçuk şahin benden engelli kartını istedi kaybettiğimi söyledim ısrarla istedi kaybettiğimi ve engelimi kimliğime işlettiğimi söyledim ayrıca kaybolan kartın fotokopisinin olduğunu söyledim ayrıca raporumda var dedim bütün bunlara rağmen bana indirimli bilet verilmedi kanunlarda açıkça yazılı otobüs firmaları %50 indirim yapmak zorundadır bu hatanın düzeltilmesini bekliyo ve selçuk şahin adlı görevlinin cezalandırılmasını bekliyoruz bu olmadığı halde konuyu tüketici haklarına götüreceğimizi ayrıcana nettede bu olayı yazacağımızı duyururuz gereğinin yapılması dileğiyle saygılar
    bu da bana gelen cevaptır
    Kimden: Nilufer (nilufer@nilufer.com.tr)
    Gönderme tarihi:09 Ağustos 2007 Perşembe 12:05:44
    Kime: basari asma (bsr77@hotmail.com)

    Sn. Başarı ASMA; Öncelikle Nilüfer Turizm'e gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Özürlü ve engellilere yönelik indirim uygulaması kanunen verilmiş bir hak olması ve diğer firmalarda duyurulmamasına rağmen, Nilüfer Turizm'in tüm şube ve otogarlarında, yolcularımız "varolan özürlü kartlarını ibraz ederek" özürlü ve engellilere yönelik indirim uygulamamızdan; yararlanabilmektedirler. İlgili tarihte sözkonusu bilet satış ofisinde görevli personelimiz tarafından; suistimale neden olmamak için, tarafınıza ait, engelli olduğunuzu belirten bir kart ya da fotoğraf ve kimlik bilgilerinizin yer aldığı bir belgenin "aslı" talep edilmiştir. Ancak ibraz etmek istediğiniz belgenin fotokopi olması üzerine; personelimiz kendisine verilen yetki çerçevesinde işlemi gerçekleştirmiştir. Bir sonraki seferinizde, arkadaşlarımıza yardımcı olmak amacıyla, bilet satın alırken; lütfen varolan özürlü kartınızın aslını ibraz ediniz.
    Saygılarımızla,
    Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    burda çok uyduruk bi bahane var evet bu firma hakkında ne yapabiliriz

  2. #2
    Üye
    canseven Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.04-2006
    Son Giriş
    26.11-2017
    Saat
    21:16
    Yaşadığı Yer
    balıkesir
    Mesaj
    147
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Afedersin arkadaşım ama bahane uyduruk değil. bu indirimi suistimal etmek isteyenler çıkacaktır ve bunun önune geçilmek istenmiş. Ben Nilüfer turizmden defalarca bilet aldım ve engelli kartımı ibraz ettiğimde hiç bir sorunla karşılaşmadım

  3. #3
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:57
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    kimlikte yazıyo ya kimliğimi gösterdim onlara ben yeni kart çıkartmıyolar artı bursa devlet hastanesinden raporda gösterdim fazla meraklılarsa arasınlar oralarada sorsunlar bunda kasıt ararım ben zaten başka firmadan yani kamil koçtan indirimli aldım bunlar resmen küstah ukaladırlar :evil: