TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    Furkan08 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.04-2020
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    15:04
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    43
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    57

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar . Yüzde 70 üzeri raporunuz varsa ulaşımda yanınızda refakatçi de ücretsiz yolculuk yapabiliyor . Sorum şu ki kartımda refakatçi yazıyor diye tek başıma otobüslere almıyorlar. Bazı şöförler bu konu hakkında kesin bir bilgilere de ulaşamadım . Ben engelliyim ücretsiz binmek hakkım . Refakatçi yanımda olursa ücretsiz biner olmazsa ben tek bu hakkımdan faydalanırım . Doğrumudur ???

  2. #2
    Üye
    deco53 Avatarı

    Gerçek Adı
    Adem
    Üyelik Tarihi
    21.06-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    67
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    52

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Tek başına yolculuk yapabilirsin, benim kartımda da refakatçi yazıyor 2 senedir tek başıma dolaşıyorum.Kimse bana refakatçin nerede diye sormadı.Dolayısıyla gönül rahatlığıyla tek başına dolaşıp tek kullanım hakkından yararlanırsın, dezavantajı ise kartları inceliyorlar ,tek gezdiğin tespit edilirse refakatçi hakkını iptal edebilirler kartından.Hatta bir şoför beni uyarmıştı tek geziyorsan 2 kere basmaya çalış ki diğer hakkını senden almasınlar dedi.

  3. #3
    Üye
    Furkan08 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.04-2020
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    15:04
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    43
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    57

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @deco53 kardeşim işte bende tek geziyorum.bazı şöförler refakatçim yanımda yok diye almıyorlar. Yani bu konuda net bir Bilgi yok şöförlerde aynı konuşmuyor . Ondan böyle oluyo . Kesin net Bilgi ögrensek bizde ona göre davranırız
    @Paranoya sen ne düşünüyorsun bu konuda

  4. #4
    Üye
    deco53 Avatarı

    Gerçek Adı
    Adem
    Üyelik Tarihi
    21.06-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    67
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    52

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Kartları inceliyorlar derken şoförler incelemiyor yanlış anlaşılma olmasın, merkezi sistemden yıllık kontrol ediyorlar binişte kaç kere basmış falan..Şoförlerin refakatçin yok diye seni almaması ilginç , başıma hiç gelmedi açıkcası.

  5. #5
    Üye
    Paranoya Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.07-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    4.228
    Alınan Beğeniler
    351
    Verilen Beğeniler
    718

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    tek başına engelli yolculuk yapabilir sıkıntı çıkaran olursa 153 bildirin pilakayı alıp 153 tende bu konu hakkında bilgi alabilirsiniz @Furkan08