Toplam 6 mesajın 1-6 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    huseyınh Avatarı

    Gerçek Adı
    hüseyin
    Üyelik Tarihi
    09.12-2013
    Son Giriş
    14.12-2013
    Saat
    01:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba arkadaşlar,Ben aranıza yeni katıldım ve bir konuda bilgi almak istiyorum.

    Babam 24.11.2012 tarihinde bir tıra arkadan çarparak hayatını kaybetti.50 yaşında 2 kız 1 erkek çocuk babası ve emekliydi. Babamın kullandığı araçta tır dı ve o tırda şoför olarak çalışıyordu. Kaza raporlarında 8 de 8 suçlu olarak gösterildi.

    Gösterildi diyorum çünkü ön tarafta ilerleyen tır 1"otoyolda hız sınırlarının altında gidiyordu (25 km/h)" 2 " dorse dediğimiz arka kısımdaki aydınlatma lambalarının hiçbiri çalışmıyordu" 3 " normalde azami yükleyebileceği yük miktarı maksimum 20 ton olması gerekirken bu tırda tam 57 ton 300 kg demir yüklüydü. 4 " ve bu demir yükler tırın dorsesinden yaklasık 1 metre 20 santim kadar dışarıya taşmıştı ve hiçbir uyarıcı işaret flama reflektör vs yoktu. Tamam trafik kanunlarına göre arkadan çarpan suçlu ama ortada bu kadar ek faktör varken önde gidenin hiç mi suçu yok. o dışarı taşan demirler normalden fazla yüklüydü. normal şartlarda olsa tırın alt kısımlarına gelip babama zarar vermeyecek olan demirler fazla yüklendiği için olması gereken yüksekliği aştı ve babamın ön camından içeri girdi babam araç içinden çıkarılana kadar batan demirler sebebiyle kan kaybından hayatını kaybetti.

    Gelelim olayın sonraki boyutuna. dava açıldı bilirkişi istendi gelen bilirkişi polis memuru olayı önemsemedi tam kusur yazdı ve geçti. olay tekrar mahkemeye taşındı ve bu kez bilirkişi olarak trafik denetleme şube müdürü geldi ve bu olayın peşini bırakın dedi. 1 yılı aşkın bir süredir dava sürüyor ve hala bir sonuç yok. çünkü bu aşırı yük yükleyen tırın yük yüklediği demir fabrikasından yükü götüreceği demir çelik fabrikasına kadar yol kenarı ağırlık denetimi yok ve bu kurulursa bazı kurum ve kuruluşların işine gelmeyecek. aynı yolda aynı şekilde demirler dışarı taşmış aşırı yüklemiş aydınlatmaları çalışmayan miyadını doldurmuş tırlar görmekteyiz. ve bunu da mahkemeye sunduk.

    mahkemenin davayı sonuçlandırması için artık daha ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum. kaza anını gösteren 3 boyutlu hareketli animasyonlu video bile hazırladım kar etmedi. değerli vaktinizi aldığım için özür dilerim yardımlarınızı bekliyorum.



    SAYGILARIMLA

  2. #2
    Üye
    kunta Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.05-2008
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    10:36
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.237
    Alınan Beğeniler
    27
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sayın arkadaşım malesef en ufak bir kukuki davada yani halk tabiri ile eften püften konularda bile kararlar 1,5-2 yıla kadar uzayabiliyor sizinki can kayıplı bir trafik kazası 1 yılda karar çıkmaması çok normal bu sürenin uzun olması aleyde bir karar çıkacak anlamına gelmez siz mahkeme gereken butun bilgileri olayları delilleri sunun gerisi yargının işi mutlaka adaletli bir karar çıkar begenmezseniz temmize gidersiniz yine begenmezseniz malesef yapacak bişey yok

  3. #3
    Üye
    tryy13 Avatarı

    Gerçek Adı
    sinan tok
    Üyelik Tarihi
    25.11-2013
    Son Giriş
    18.08-2014
    Saat
    09:50
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    53
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    öncelikle başınız sağolsun.
    ölümlü trafik kazası sonrası tazminat davası açtıysanız kusurun bir önemi yok, onun için kusur kimdeydi araştırmalarına girerek davanın sürecini uzatmayın. Geride kalanlar 3. kişi konumunda olduğu için tazminatın tamamı kusur kimde olsa da alınır.
    saygılar.

  4. #4
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:12
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.309
    Alınan Beğeniler
    24
    Verilen Beğeniler
    19

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Başınız sağolsun
    üzücü bir olay, eğer bilirkişinin kararını yanlış buluyorsanız mahkemeden yeniden bilirkişi isteme hakkınız var, üniversiteden bilirkişi isteyin veya olay yerine keşif isteyin.karşı tarafın çok fazla yük taşıdığını ispat etmeniz halinde tutanak değişir diye umuyorum.
    tryy13 'nin dediği gibi eğer tazminat davası açtıysanız kusur önemli değil, babanızın desteğinden yoksun kalanlar tazminat isteyebilirler.

  5. #5
    Üye
    tryy13 Avatarı

    Gerçek Adı
    sinan tok
    Üyelik Tarihi
    25.11-2013
    Son Giriş
    18.08-2014
    Saat
    09:50
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    53
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    olay yerinde keşif uzun zaman geçmesi nedeni ile işe yaramayacaktır. kusur hesaplamada makine mühendisi bilirkişi trafik polisi bilirkişiden daha kapsamlı bir rapor hazırlar kanaatindeyim. aracın çok fazla yük taşıması ise kusur oranına etki etmeyecektir bu kazada. eğer fazla yük taşıyan araç arkadan çarpsa idi o zaman istiap haddinin aşılmasının kazaya etkisi incelenirdi.

  6. #6
    Üye
    huseyınh Avatarı

    Gerçek Adı
    hüseyin
    Üyelik Tarihi
    09.12-2013
    Son Giriş
    14.12-2013
    Saat
    01:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    ilginizden dolayı teşekkür ederim arkadaşlar. kazada yükün normalde olması gerektiğinden 3 katından daha fazla olduğunu ispatladık. ve bunu mahkemeye sunduk. ve diğer bir konu yükün miktarından çok yükleniş tarzı ve istiflenişi. yani haddinden fazla dışarı taşmıs olması ve yüksekliğinin olması gerekenden çok daha yukarda olması ve kazanın etkisini artırması