Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    efe can Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2007
    Son Giriş
    24.12-2016
    Saat
    13:21
    Yaşadığı Yer
    ANKARA
    Mesaj
    516
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar ben 6 ay ewel meyra-ortapedia scoder aldım. il 5 ay baya bi gezdim.. ilk zamanlar bi şarjla 40-45km yol katediyordum iiiydi yani
    ama henüz 6 aylık olmasına rağmen aküllerin kullanım mesafesi 25-30km kadar düştü durumu servise ilettim aküleri falan ölçtü bi sorun yok dedi aceba aküler yeni olmasına rağmen neden çabuk bitiyor konuda bilgisi veya deneyimi olan varmı?
    servis bana aküler sağlam dedi aceba sorun aracın motorunda olabilirmi?konuda bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim...!

  2. #2
    Üye
    yamuradam82 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.08-2008
    Son Giriş
    12.05-2016
    Saat
    02:46
    Mesaj
    238
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    akülü tekerlekli sandalyemde bende bu sorunu yaşadım ki gayet normal cep tlf pili gibi düşün her geçengün daha az şarjı gider ki akülü tekerlekli sandalye de de bu mümkün bende aküleri ilk aldığımda 50 km yapıyordum şuan 15 ile 20 arası gidiyor kuru tip jel akünün şarj ömrü 1000 defa sulu nunki ondan az ah lion bataryalar ucuzlasada ondan alsam artı KESİNLİKLE EĞER AKÜLERİN KURU AKÜYSE TAM BİTMEDEN TEKRAR ŞARJA BAĞLAMA ÖMRÜNDEN ÖMÜR YERSİN BU SORUN TEK ŞUAN LİON BATARYALARDA YOK ÇOK ARAŞTIRDIM BEN ÇOK :lol:

  3. #3
    Üye
    efe can Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2007
    Son Giriş
    24.12-2016
    Saat
    13:21
    Yaşadığı Yer
    ANKARA
    Mesaj
    516
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bendeki aküler jel akü zamanla aküler muhakkak yıpranır tamam ama benimki henüz 6 aylık yeni yani bu kadar çabuk yıpranması anormal değilmi.
    bide jel aküleriiim ömrü uzun olur diyolar 6 ayda bukadar düşerse 1 yılda 10km ancak gider...
    bide aceba soğuk havanın buna bir etkisi olabilirmi??

  4. #4
    Üye
    efe can Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2007
    Son Giriş
    24.12-2016
    Saat
    13:21
    Yaşadığı Yer
    ANKARA
    Mesaj
    516
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    arkadaşlar bu sorunun sebebi ve çözümü nedir??bilen yokmu?