TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Toplam 6 mesajın 1-6 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    SARUHAN Avatarı

    Gerçek Adı
    SARUHAN
    Üyelik Tarihi
    24.03-2012
    Son Giriş
    17.08-2019
    Saat
    09:15
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    173
    Alınan Beğeniler
    31
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    herkese iyi akşamlar
    arkadaşlar kısa ve öz olarak sorunumu anlatıcam
    yaklasık 3 sedir paratiroid hastalıgım varmış ama ben bu hastalıgımı
    1 sene önce ögrendim doktorum degişti ve yeni doktorum yabancı bir bayan ALLAH razı olsun ondan
    eger doktorum degişmeseydi ben şimdi %100 yuruyemez bir halde tekerlekli sandalyede olucaktım

    Asıl konumuz burda başlıyor ben 3 sene bilmeden bu paratiroid hastalıgını cektim ve
    yuruyemez hale geldim dedigim gibi doktorum degişti ve ben paratiroidimin cok hızlı calıştıgını
    ögrendim ve ögrendikten 2 ay sonra ameliyat oldum ve sakat kalmaktan son anda kurtuldum

    ama bu 3 sene paratiroidim cok hızlı calıştıgı icin vucudumdaki kemikler hasar aldı
    ve dişlerime vurdu şimdi saglam olan butun dişlerim sallanıyor ve dişlerim duşuyor
    en son 2 gun once 20 yaş dişim kendiliginden düştu
    ve bugunde ön dişim nerdeyse cıkıcak şekilde sallanıyor

    diş konusunda araştırma yaptım ve ben ( Snap on smile ) yani misafirlik diş denilen diş protezini yaptırmaya
    karar verdim ama bu prozeti devlet hastanesi karşılıyormu veya negibi koşullarda karşılar veya extra cuzu bir ucret vererek karşılarmı bir turlu hic bir bilgi bulamadım
    bana bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz ?

    Snap on smile yani misafirlik diş nedir videolu anlatım

  2. #2
    Üye
    SARUHAN Avatarı

    Gerçek Adı
    SARUHAN
    Üyelik Tarihi
    24.03-2012
    Son Giriş
    17.08-2019
    Saat
    09:15
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    173
    Alınan Beğeniler
    31
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    bugun doktora sordum
    dogal olarak farklı bıranşta oldugu icin doktorda bilmiyor
    13 gun sonraya diş bolumune randevu aldım
    bakalım ne diycek diş doktoru

  3. #3
    Üye
    Pluvia Avatarı

    Gerçek Adı
    Sahranil (1983)
    Üyelik Tarihi
    14.12-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    14:01
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    10.615
    Alınan Beğeniler
    1.460
    Verilen Beğeniler
    4.690

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Benim annemde paratiroitten ameliyat olduydu

    Alındı ameliyatla

  4. #4
    Üye
    SARUHAN Avatarı

    Gerçek Adı
    SARUHAN
    Üyelik Tarihi
    24.03-2012
    Son Giriş
    17.08-2019
    Saat
    09:15
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    173
    Alınan Beğeniler
    31
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @Pluvia

    Cok gecmiş olsun benim paratiroidimin hepsi alınmadı
    sadece hızlı calışan bölumundeki noduller alınıp kucultuldu
    paratiroidin hepsi alınırsa ömur boyu ilac kullanmak gerekiyor

  5. #5
    Üye
    Pluvia Avatarı

    Gerçek Adı
    Sahranil (1983)
    Üyelik Tarihi
    14.12-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    14:01
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    10.615
    Alınan Beğeniler
    1.460
    Verilen Beğeniler
    4.690

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @SARUHAN hepsini almamış annemin

    Tekini almış

    Kalıcı troiti var ilac içiyo

    Paratiroit başka bişi

  6. #6
    Üye
    idosente Avatarı

    Gerçek Adı
    ismail
    Üyelik Tarihi
    26.01-2009
    Son Giriş
    17.08-2019
    Saat
    03:00
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    365
    Alınan Beğeniler
    16
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @SARUHAN

    okmeydanı agız ve diş hastanesine git istanbulda en kapsamlı siğorta hastanesi bura sıra çok randevu zor ama sigorta olarak en iyisi bura tabi özel gibi değil sigortanın karşıladığı malzemeler çok iyi değil ama doktorları iyi