Sayfa 7 / 10 İlkİlk ... 345678910 SonSon
Toplam 144 mesajın 91-105 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #91
    Üye
    Kenan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.12-2007
    Son Giriş
    23.03-2009
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    282
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    SEVGİLİ KARDEŞİM CAFER VE SEVGİLİ FATİH KARDERDEŞİM BU GÜZEL DÜZENLEMİŞ OLDUĞUNUZ SİTEMİZDEKİ KARDEŞLERİM BULUŞTURUP TANIŞTIRMA ORGANİNASYONUZU İÇİN ÇOK TŞK EDERİM, AYRINTILARA GELİRSEK ÖNCE MUHTEŞEM VE BİR O KADARDA YÜREĞİ GÜZEL KARDEŞİM ROO DAN BALAYAYIM DİYORUM, ABARTISIZ SÖYLÜYORUMKİ BEN ROOO NUN BU KADAR SICAK KANLI SEVGİ DOLU OLDUĞUNU TAHMİN DAHİ EDEMEZDİM KENDİSİNE BİL AKİS GÖRTERMİŞ OLDUĞU SAYGI VE SEVGİDEN ÖTÜRÜ TŞK EDER GÖZLERİNDEN ÖPERİM ,GELELİM BENİM GÜZELLER GÜZELİ KARDEŞİM MEHTABIMA, BİR İNSAN BU KADARMI GÜZEL YÜREĞE RİYASIZ BİR RUH ALEMİNE YAKIŞIR , EVET BENİM MEHTABIM YAKIŞIR OK , HELE BİRDE GAMZEM VARDIKİ AMAN AMAN BİR İNSANIN MANEVİ KARDEŞİMİ OLMALI? İŞTE O GAMZE OLMALI ,KEDİMİ? YOK YA KORKMA VAHİDE , EVET VAHİDEDEN BAHSEDİYORUM , ANKARANIN DELİ KIZINDAN, ARKADAŞ NEYDİ O YAW? BİZİ KANDIRDI GELİN SİZİ OTAGARA BIRAKAYIM TAKSİDE NEYMİŞ DEDİ , ANA O NE BE ANKARA KAZAN BİZ KEPCE DOLAŞIYORUZ, ARABANIN TEYBİNİ BİR AÇIYOR, BAK ROO ABİ ABİ BAK BU BENİM ŞARKI DİNLEYİN DEDİ , SON SES DİNLİYORUZ, TRAFİK POLİSİ BİR GÖRSE ANINDA CEZA YİYECEĞİZ, ALLAHTAN ATATÜRK ORMAN ÇİFLİĞİNE VARDIK OTURDUK MASAYA KOKOREÇ YİYİYORUZ VE VAHİDEYE ABLA AZ KOKOREÇ VERİRMİSİN BANA DİYE BAKIYORDUDA, VAHİDE KAPLAN GÖRMÜŞ GİBİ BİR ÇIĞLIK , TÜM KOKOREÇ YİYEN MASALARDAKİ DİĞER İNSANLAR NOLUYOR DİYE BİZİM MASAYA BAKTILARDA KEDİNİN SAYESİNDE, VAHİDE TRAFİĞE ÇIKMAKTAN DOLAYISI İLE TRAFİK CEZASI YEMEKTEN KURTULDU, VAHİDE KIZ BEN SENİN YERİNDE OLSAM HER AY O KOKOREÇÇİYE GİDER UZAKTAN KEDİYE, BİR PORSİYON KOKOREÇ ISMARLARIM.GEBERMİYE KARDEŞİME GELİNCE ÇOK HOŞ VE KENDİNİ HER KEZE SEVDİREBİLECEK KADAR SEMPATİK BİR DELİKANLI,FATMA ZEHRA DERSEK , HER HALDE YEREL MEDYANIN BİRİNDE ÇALIŞIYOR? ELİNDE BİR KAMERA S OLSUN BİZLERİ CEPHEDEN PROFİLDEN ÇEKTİDE ÇEKTİ , TŞKLER FATMA , DENİZCE VE MELEK SİMALARI İLE TANIŞMAKTAN MUTLULUK DUYDUM ŞAHSEN, ATOM GENE TAM ATOM ANAM SEVİMLİMİ SEVİMLİ, HE GELELİM BENİM KIZIM MİNNOŞA PEH BE ARKADAŞ KIZ MELAKE, YÜZ METRE KARŞIDAN BEN BURDAYIM DİYEBİLEN GÜLER BİR YÜZE SAHİP,GELELİM GÜNEŞstar H EFENDİYE, İŞTE ARKADAŞMI EVET ARKADAŞLARIN ŞAHI YÜREĞİ VE DİLEĞİ HEP KARŞISINDAKİ İNSANI DÜŞÜNMEK VE O KARŞISINDAKİ İNSANIN MUTLU OLMASINI İSTEMEK CİNSİNDEN, GÜNEŞ HANIMIN ABLASI H EFENDİYİ TEYZE KIZI DİLEK H EFENDİYİDE TANIMAKTAN MUTLULUK DUYDUM,KENDİLERİNE SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM, FATİHİM SENİ TANIMAKTAN DOLAYIDA ÇOK BAAHTİYARIM CANIM KARDEŞİM,CAFESİM SEN NE YÜREĞİ ENGELLİ KARDEŞLERİ İÇİN ATAN GÜZEL BİR İNSANMIŞIN KARDEŞİM, HEPİMİZE DEFALARCA OLMAK ÜZERE KOŞTURDUN DERDİMİZİN SEFAYA DÖNÜŞMESİNE VESİLE OLAN RİYASIZ KARDEŞLİĞİN İÇİN ŞAHSIM ADINA TŞK EDERİM KARDEŞİM. AK ŞAHİNİM YAKIŞIKLI KARDEŞİM, BENİ HİÇ YANILMAYAN SEVGİ DOLU YÜREĞİNLE VE KİŞİLİĞİNLE TANIŞABİLME FIRSATI VERDİĞİN İÇİN TŞK EDİYORUM SANA KARDEŞİM TAM BİR B EFENDİSİN OK, NAZLI CAN SENİ TANIMAKTAN ÇOK AMA ÇOK BAHTİYAR OLDUM O ÖZGÜR VE NE İSTEDİĞİNİ BİLECEK KADAR GÜZEL YÜREĞİN İÇİN SANADA AYRICANA TŞK EDERİM, EĞER SÜRCÜ LİSAN ETTİMSE AF OLA DİYOR ADINI BURADA ZİKRETMEYİ UNUTTUĞUM BİR KARDEŞİM VARSA AF OLA DİYOR, HEPİNİZE SEVGİLERİMİ SUNUYORUM.

  2. #92
    Üye
    Kenan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.12-2007
    Son Giriş
    23.03-2009
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    282
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İLYASIM ? BİRİÇİM H EFENDİ, PARDON DALGINLIĞIMA GELMİŞ, SİZLERİ UNUTMAK NE MÜMKÜNKİ, SENİ CANLI CANLI KUCAKLAMA FIRSATIM OLDUĞU İÇİN , KENDİMİ ŞANSLI HİSSEDİYORUM KARDEŞİM, BİRİÇİM SENİN GİBİ GÜZEL BİR H EFENDİYİ TANIDIĞIM İÇİNDE ÇOK MEMNUN OLDUM, TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE DİYOR SEVGİLEİM SUNUYORUM HER İKİNİZEDE.

  3. #93
    Üye
    Fırtına Avatarı

    Gerçek Adı
    nuran
    Üyelik Tarihi
    12.06-2007
    Son Giriş
    29.10-2014
    Saat
    21:07
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Üsküdar
    Mesaj
    4.210
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    27

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    yüzümde tebessüm ve kalbimde heyecan,la okudum

    anlattığın o mükemmel arkadaşları tanımayı bende çok isterim

    inşaallah bir gün mutlaka ...


  4. #94
    Üye
    Kenan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.12-2007
    Son Giriş
    23.03-2009
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    282
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İNŞALLAH BİR GÜN MUTLAKA, VERTGO İNŞALLAH, BU DEDİKLERİNİN GÜZEL YÜREĞİNİN SESİ OLDUĞUNA İNANIYORUM.

  5. #95
    Üye
    gunesstar58 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.02-2007
    Son Giriş
    12.11-2014
    Saat
    16:16
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    283
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    TŞK SAYIN YAZGI KENDİ ADIMA SİZİ TANIMAK GERÇEKTEN COK GÜZEL BİR DUYGU BANA YİNE KIZACAM AMA BEN BUYUM BENİ BÖYLE KABUL EDİN SAYIN YAZGI :lol:

  6. #96
    Üye
    Kenan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.12-2007
    Son Giriş
    23.03-2009
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    282
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    GÜNEŞ H EFENDİ K BUMUDUR BU .

  7. #97
    Üye
    buluerush Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.04-2007
    Son Giriş
    03.02-2009
    Saat
    15:06
    Yaşadığı Yer
    ANK
    Mesaj
    22
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    en baştan sölim yazgı abı sana kırıldım bana bı slm bıle yazmamıssın bız suanda bıle eglenıyoruz kım kım atom denızce akşahın mehtap mınerva zele1443 ütopya fatma zehra kalem 2 bahar cafer dedemız ve ank buyuksehırbeledıye başkanı sayın melih gökçek mogan gölünde süper ötesı bır gun geçırdık....dunku organızazyon da emegı geçenlere tek tek tesekur ederım dedem sana ayrıca tesekur ederım daha guzel organızazayonlara :lol: :lol: :lol:

  8. #98
    Üye
    Kenan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.12-2007
    Son Giriş
    23.03-2009
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    282
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    AFEDERSİN BULUE KARDEŞİM, AMA NOLUR DARILMA LÜTFEN , BEN YAZIMDADA BELİRTTİM UNUTTUĞUM KARDEŞİM OLABİLİR, ÖZÜR DİLERİM DİYE, TEKRAR ÖZÜR DİLERİM CAN KARDEŞİM.

  9. #99
    Üye
    bilecikli26 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2008
    Son Giriş
    02.06-2008
    Saat
    23:30
    Yaşadığı Yer
    eskişehir
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    teşekkürler teşekkürler bu organizasyonu gerçekleştiren herkese teşekkürler.bu hafta sonu benim için mükemmel geçti.26 senedir görmediğim arkadaşlarımı hocalarımı görmek beni çok heyacanlandırdı içlerinde kayınpeder bile olanar vardı.
    birde o tango ve hip hop yapan kardeşlerim ne kadar şirindiniz ne kadar harikaydınız.herkesin orada olup yaşamasını isterdimi

  10. #100
    Üye
    Gothica Avatarı

    Gerçek Adı
    Saliha C.
    Üyelik Tarihi
    26.06-2005
    Son Giriş
    10.12-2017
    Saat
    15:24
    Yaşadığı Yer
    Kırgız Yurdu Ulupamir
    Mesaj
    6.857
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    2
    Blog Mesajları
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Fotoğrafların bi kısmı eklenmiştir :wink:

  11. #101
    Üye
    bilecikli26 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2008
    Son Giriş
    02.06-2008
    Saat
    23:30
    Yaşadığı Yer
    eskişehir
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: roaccutane
    Fotoğrafların bi kısmı eklenmiştir :wink:
    resimleri göremedim acaba nasıl görebilirim

  12. #102
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    16:30
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.903
    Alınan Beğeniler
    946
    Verilen Beğeniler
    1.237

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşlar, bu güzel etkinliğe katılıp, mesaj sayısı yetmediği için Fotğraf Forumu'na giremeyen arkadaşlar lütfen buraya yazsın, ya da bana özel mesaj atsın. Onların mesaj sayılarını arttırarakforumu/resimleri görmelerini sağlayayım...
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  13. #103
    Üye
    bilecikli26 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.03-2008
    Son Giriş
    02.06-2008
    Saat
    23:30
    Yaşadığı Yer
    eskişehir
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: OturanBoğa
    Arkadaşlar, bu güzel etkinliğe katılıp, mesaj sayısı yetmediği için Fotğraf Forumu'na giremeyen arkadaşlar lütfen buraya yazsın, ya da bana özel mesaj atsın. Onların mesaj sayılarını arttırarakforumu/resimleri görmelerini sağlayayım...
    sevgili oturan boğa ben katıldım ama resimleri göremiyorum

  14. #104
    Üye
    caferulgen Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.05-2007
    Son Giriş
    14.03-2016
    Saat
    16:47
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    356
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    SAYIN BÜLENT ABİM DÜŞÜNCEN İÇİN TŞK LER SAĞOLASIN

  15. #105
    Üye
    deryaaslanturk Avatarı

    Gerçek Adı
    Derya
    Üyelik Tarihi
    11.05-2005
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    15:21
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    385
    Alınan Beğeniler
    12
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Çok anlamlı bir gündü.
    Ben çok duygulandım cumartesi günü.
    O okulun mezunu değildim. Fakat ordaki manzara bence eşsizdi.
    Hele bir hocanın yaptığı konuşma esnasında seneler evvel bizim öğrencilerimiz olan o öğrencileri burda şimdi çocukarı ile görmek çok güzel oldu sözleri beni öylesine duygulandırdı ki.
    Buluşmada emeği geçen tüm dostlarımıza teşekkür ediyoruz.
    Tekrarını mutlaka bekliyoruz efendim.
    Yardımımıza ihtiyacınız olursa emrinize amadeyiz.




Sayfa 7 / 10 İlkİlk ... 345678910 SonSon