TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 58 / 74 İlkİlk ... 84854555657585960616268 ... SonSon
Toplam 1106 mesajın 856-870 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #856
    Üye
    Rasim1903 Avatarı

    Gerçek Adı
    Rasim
    Üyelik Tarihi
    14.08-2013
    Son Giriş
    06.06-2016
    Saat
    15:16
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    6
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Katılım için bir organizasyon düzenleye bilirim yada direkt katılabilirim 18yıllık profesyonel AS'li olarak

  2. #857
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.322
    Alınan Beğeniler
    853
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Rasim1903 bekleriz

  3. #858
    Üye
    kalben Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.09-2008
    Son Giriş
    26.04-2021
    Saat
    15:40
    Yaşadığı Yer
    Zonguldak
    Mesaj
    209
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Yok mu herhangi bir etkinlik

  4. #859
    Üye
    1Şans Avatarı

    Gerçek Adı
    Samet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2016
    Son Giriş
    04.05-2021
    Saat
    11:59
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL (samsun)
    Mesaj
    665
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    5
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @otsukarcı abi cidden ya, şu foruma geldim geleli etkinlik yapmıyolar . Bi kere yapında geleyim. Yeni insanlarla tanışalım . Neden seni etiketledim. Sen yetkili bi abiye benziyon

  5. #860
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.322
    Alınan Beğeniler
    853
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @1Şans aslan kardeşim benim eyvallah güzel kardeşim ben zaten istanbul da olup ta görüşmek isteyenler le veya görüşme teklif ettiklerimden kabul edenler olursa zaten görüşüyorum 4 istanbul 1 ide izmir tatilinde olmak üzere 5 kişiyle görüştüm benimle görüşmek istiyorsan istanbul a geldiğinde beklerim böyle bir organizasyon arzu ediliyorsa bana yetki verilirse seve seve yaparım hem bildiğim çok güzel yer var hemde dediğin gibi tanışma olur. Ama kendi kendime böyle birşey yaptığım da senden başka gelen olmazsa ben çok üzülürüm kardeşim zaten başıma gelen korkunç olaydan sonra yeni yeni kendime geliyorum böyle bir olayda beni çok üzer. Mod arkadaşlar duyuru yapıp bana yetki verirler se seve seve yaparım

  6. #861
    Üye
    1Şans Avatarı

    Gerçek Adı
    Samet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2016
    Son Giriş
    04.05-2021
    Saat
    11:59
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL (samsun)
    Mesaj
    665
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    5
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Forum moderatörleri abi ve ablalara duyurulur .. ☺☺

  7. #862
    Üye
    Zamanın Ötesinde Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.04-2016
    Son Giriş
    23.07-2019
    Saat
    13:57
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.102
    Alınan Beğeniler
    114
    Verilen Beğeniler
    76

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    İnsanlara nasıl güvenebiliyorsunuz

  8. #863
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.322
    Alınan Beğeniler
    853
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Zamanın Ötesinde güzel kardeşim özel den yazdığına göre sanal dan buluşma nın sağlıklı olmadığını söylüyor sun insanlara nasıl güvenelim diyorsun. Kardeşim sende sanal sın sana da mı güvenmeyelim bu durumda ? Ayrıca böyle bir şeyi ortaya yazman çok yanlış birşey. Gelmezsin o ayrı mevzu ancak burdaki bütün herkesi kastederek böyle birşey yazman hoş değil. Reel de karşılaştığın insandan başına ne geleceğini biliyor musun Hayır. Böyle bir organizasyon görevi bana verilirse ben bunu ıssız bir yerde mi yapacağım Hayır. @1Şans kardeşim böyle bir şey teklif etti bende gereken çoğunluk en az 20 kişi olursa böyle birşey olabileceğini ve site yönetiminin duyuru yapmasını söyledim. Bunda birşey yok. Senden ricam bir abin olarak bu tarz şeyleri böyle genele yazma. Reel de ki tehlike nin hiçbir farkı yok

  9. #864
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.322
    Alınan Beğeniler
    853
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Arkadaşlar herkese selam yeteri kadar çoğunluk en az 10 ila 20 arası kişi olduğu takdirde bir buluşma organizasyonu düzenlemek istiyorum. yeteri çoğunluk olursa buluşulacak yeri ve diğer detayları yazacağım. selamlar. @1Şans kardeşim dikkatine

  10. #865
    Üye
    1Şans Avatarı

    Gerçek Adı
    Samet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2016
    Son Giriş
    04.05-2021
    Saat
    11:59
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL (samsun)
    Mesaj
    665
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    5
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Tamam abi ben gelirim. Çoğunluk olsun yeterki

  11. #866
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.322
    Alınan Beğeniler
    853
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @1Şans inşallah kardeşim önümüzde ki cuma ya kadar vakit var. O akşam belli olacak

  12. #867
    Üye
    grkn 89 Avatarı

    Gerçek Adı
    Gürkan
    Üyelik Tarihi
    14.05-2010
    Son Giriş
    11.05-2021
    Saat
    19:05
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    199
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Başlık açsanız daha sağlıklı olur

  13. #868
    Üye
    1Şans Avatarı

    Gerçek Adı
    Samet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2016
    Son Giriş
    04.05-2021
    Saat
    11:59
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL (samsun)
    Mesaj
    665
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    5
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben geliyorum. Benimle tanışmak isteyen abilerim, ablalarım sizleri de bekliyorum @otsukarcı @grkn 89

  14. #869
    Askıda Üyelik
    Love Master Avatarı

    Gerçek Adı
    Emrah
    Üyelik Tarihi
    09.12-2015
    Son Giriş
    26.09-2018
    Saat
    14:54
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    11.322
    Alınan Beğeniler
    853
    Verilen Beğeniler
    682

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @1Şans buraya değil başlığın altına yaz kardeşim

  15. #870
    Üye
    kariz&matik Avatarı

    Gerçek Adı
    fatih salik
    Üyelik Tarihi
    25.07-2016
    Son Giriş
    26.09-2017
    Saat
    13:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    21
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bende gelmek isterim ama görme engelliyim mekanıbildiriseniz bende gelebilirsem geleçeğim inşallah




Sayfa 58 / 74 İlkİlk ... 84854555657585960616268 ... SonSon

Başlığın Etiketleri