Sayfa 7 / 10 İlkİlk ... 345678910 SonSon
Toplam 138 mesajın 91-105 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #91
    Üye
    kaderb Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.02-2005
    Son Giriş
    27.01-2017
    Saat
    23:45
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    182
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Bizde size teşekkür ederiz.
    iyki geldiniz özlemiştik valla

  2. #92
    Üye
    aryastasaba Avatarı

    Gerçek Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    27.07-2006
    Son Giriş
    24.11-2017
    Saat
    00:22
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    5
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Başta site yöneticileri olmak üzere emeği gecen herkese herkese çokça teşekkür ediyorum, ve kendimi de çok şanslı hissediyorum, bu denli bir güzel bir organizasyonda bulunduğum için sağolun ve varolun ki tekrar bulusabilelim saggılar.

  3. #93
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tuvaletlerdv9 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...
    image1resizeuz3 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    ben kendim şahsen aynı zemanda vaktimin önemlice bi
    bölümünü bocktan ishlere ayırdığım için özellikle wc lere
    çok dikkat ettim. kusura bakmayın arkadaşlar wc lere dışardan bok attırmam. içerden kapıyı kapatıp yapabilirsiniz o serbest.
    niye derseniz. bi kere o wc leri büyük organizasyonlar yapan ve benim diyen belediyeler bile kolay kolay temin edemez. onlar iki tahta bi çukurdan oluşan hala değil. oldukça pahallı şeyler. kendi değerinden vaz geçtim, nakliyesi montajı bile büyük para.
    diceniz ki ben wc lere değil wc yerlerine şeettim.

    şimdi, konumlamada alan seçililrken önce zemin etüdü yapılır. her yere koyamazsın. zeminin uygun olması lazım. yerler beton veya asfalt olsa sorun diil. bunu geçelim.
    en önemli konu...rüzgarın yönü..!
    yaaa
    piknik alanına yakın konulmuş olsaydı yerken mis gibi kokan o köfte patateslerin çıkarkenki kokusunu duyardık ki ıhhh olmas.
    benden ırak olsun da nerde olursa olsun.
    ayrıca kim olursa olsun, özellikle bayanlar, değil wc ye girerken görülmek wc lerin etrafında beklerken dahi görünmeyi istemezler.
    diceemm o ki uzağa koyulmasının sebebi en uygun yerin orası olması sebebiyledir.
    yolların bozukluğuna gelirsek..
    çok şey istiyosunuz be güzel kardeşim derim.
    aslında haklısınız yollar berbattı. ama bu iş için organizasyonu suçlamak benim "wattabe irezilliğ" başlıklı yazımda "göl kuruydu sazlar sarıydı" suçlamama benzer.
    ankara'da izmir'de adana'da durum nasıldır bilmem ama kosskoca istanbul'da böyle bir organizasyon için ayarlanabilecek yerlerin sayısı 2-3 ü geçmez.
    bırakın yollar da dağınık kalsın.
    aslında çekmece belediyesine söyledim ben 14 tmz'da wattabe'ye gelicem yollar bozuksa dönerim karışmam haaa dedim.
    o da bana :
    - andır dı penis general novembır dedi.
    valla yüzüm kızardı sustum napiim.
    bu saygısızlık devam ederse seneye oraya gitmicem ya da bülent'den yolun başından sahile kadar bi helikopter tahsisi rica edicem

    not: sakın bu yazıyı tamamen bi kişiye yönelik bir açıklama olarak almayın.evet -dışardan bakan bi kişi için - önemli bir konuya parmak basılmış. ben de öyle düşünen bir çok kişiye altyazı geçiim dedim. konu biraz da benim mesleki alanıma giriyo ya hemen atlamam o yüzden.
    dedim ya tekrar altını çizeyim.
    BU Bİ ŞAHSA DEĞİL GENELE YAZILMIŞ Bİ YAZIDIR. uslubum o yüzden biraz iğneleyici.

    VE ŞU UNUTULMASIN LÜTFEN BU ORGANİZASYONU YAPAN BİR İNTERNET SİTESİ.
    DEVLETTEN BÜYÜK TAHSİSATLAR ALAN, ÜYELERİNİN AİDAT ÖDEDİĞİ BİR DERNEK VAKIF YA DA FEDERASYON KONFEDERASYON DEĞİL.
    BUNU DÜŞÜNÜRSEK BAŞARININ NE KADAR OLAĞANÜSTÜ OLDUĞUNU ANLARIZ.
    internet sitesi derken 80 milyar dolarlık gogıl'la bu siteyi karıştıranları da hararetle yanaklarından öperim.

  4. #94
    Üye
    ikinci bahar Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.07-2005
    Son Giriş
    06.12-2017
    Saat
    21:55
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    443
    Alınan Beğeniler
    19
    Verilen Beğeniler
    27

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Sayın Adil Temiz bey,
    "etkinlik fena değildi" demişsiniz.
    Mesela "çok iyiydi" demenize mani olacak ne gibi eksiklikler tespit ettiniz orada ve bir de bundan daha iyi bir organizasyona daha önce katıldınız ya da duydunuz mu?
    Ona göre bu organizasyonu düzenleyen arkadaşlarımız onlardan feyz alır...
    yaratıcı fikirleriniz vardır umarım.
    nedir yediremediğiniz?
    sevgiler.

  5. #95
    Üye
    Christian Avatarı

    Gerçek Adı
    n0aX
    Üyelik Tarihi
    08.09-2003
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    -
    Mesaj
    259
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kucuk bir yanilgi sonucu - nereden takildik bu cift sayilara hay allahim - fazladan 2 bira daha alinca.. uyanamadim o gun, uyanmam gereken saatte..Boga dostumdan ve sizlerden ozur diliyorum, artik baska vakit alirim ifadesini ")

  6. #96
    Üye
    AnAvArzA Avatarı

    Gerçek Adı
    Alper Tolga
    Üyelik Tarihi
    16.01-2003
    Son Giriş
    21.07-2014
    Saat
    09:44
    Yaşadığı Yer
    Mersin
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İlk mesajda dem vurmuştum wattabe bir mailde anlatılacak bir hadise değil, ben kendi gözümden bir kaç hikaye anlatacağım diye

    ilki şimdiye kısmetmiş

    Tekin
    th 00683 img1056uu1 122 684lo - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    Burada Tekin'i wattabeyi sindirmiş, alttan girmiş üstten çıkmış ve artık ortama alışmış durumda görüyorsunuz

    Hikayesi Kadıköy'den başlıyor ama

    10.00'da servis kalkacağı için 09.30 gibi konuşlandım ben Haldun Taner'in önüne. Kimseyi tanımadığım için gazeteme daldım. Derken derken rumuzu söyledik; cincin'den yaka kartı niye yakalarda değil diye fırçamızı yedik. Otobüsler geldi, hangisi şurdan ben burdan muhabbetleri oldu derken. Biri yaklaştı yanımıza, spastik bir rahatsızlığı olduğu için konuşması güç anlaşılıyordu. Tabi biz etkinlik ve çoğu kimsenin ilk defa (misal ben, kendim) katılıyor olmasının da bilinci ile bu arkadaşı wattabeye katılanlardan birisi sandık. O da tam aktaramadı rahatsızlığı nedeni ile zaten meramını. Sonra sonra onun tesadüfen oradan geçmekte olduğunu öğrendim. Söylediğine göre selpak satarak geçimini sağlıyormuş ve o sırada selpak almaya gidiyormuş çalışmak için. Ben de ona orada bulunma nedenimizi aktardım, arada cincin'den gelebilir teyidini alınca -ki düzenleyici olmadığım için mahsuru olmadığını gayet iyi bilsemde kendi kafamdan tamam gel abi demek içime sinmedi - Tekin'e gel takıl bize abi, akşam seni buraya bırakırız dedim.

    Ama ailemin haberi yok dedi o ve ben babası Gürkan Bey'i arayıp durumu izah edip bugün Tekin bizimle dedim, çok sevindi Gürkan Bey ama daha etkileyici olan Tekin'e tamam oğlum baban izin verdi dememe rağmen telefonu alıp babasına "Baba, gidebilir miyim?" demesi idi.

    Neyse kurulduk otobüsün en arka koltuğuna ve 10.20 gibi yola çıktık.

    img1012ej0 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    Mecidiyeköyde diğer arkadaşlar da (Ceyhun ile Ayhan) katıldı bize ama B. Çekmece yolları bitmek bilmeyince huysuzlandı bizimki. Zaten o gidiş yolu o derece daraltmış ki adamı dönüşte otobüsün en önünde geldi

    Wattabeye vardık, biz de ilk defa görüyoruz tabi mekanı ama aman zaman demeye kalmadı Tekin arazi oldu. Zaten gün boyu da Tekin çat burda çat kapı ardında şeklinde dolandı durdu etrafta. Nerde oğlum bu demeye kalmıyor bi bakıyoruz Tekin serilmiş minderin tekine yeni tanıştığı biri ile sohbet etmekte, bir ara uzun bir süre görünmeyince gün boyu yaa bırakın gezsin adam diyen ben bile merak ettim, Ceyhun demesin mi yok be oğlum az evvel gördüm orkestraya doğru yol alıyordu diye

    Yani günümüzün eğlenceli geçmesinde allahı var çok payı oldu Tekin'in. Mesela Nil Hanım ile tanışmamıza o vesile oldu. Biz açlıktan sefilleri oynarken bir baktık adam bir bayanın masasına kurulmuş löp löp poğaça götürüyor.

    img1030tm3 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    img1048bl1 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    Bütün gün biz Tekin'i kah yanımızda gördük kah kimbilir o nerelere gitti

    img1062op9 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    img1063ok2 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    En enterasanı da ortam tenhalaşıp biz bira aldığımız zaman oldu. O ara gene Tekin sırra kadem basmış biz de havadan sudan konuşuyorduk. Ben biraları alıp bi geldim Tekin dönmüş. O yok diye ben onun için bira almamıştım. Tekin sen al bunu ben alırım demeye kalmadı şeytan görmüş gibi fırladı yerinden. Adam fanatik yeşilaycıymışda haberimiz yokmuş. Biz içerken bize bir bakışı var yani adamın yedi sülalesini kessen öyle bakamaz.

    Aradan 5 dk geçti geçmedi arkamızdan bir arkadaş -kimdi bilmiyorum- yanındakilere takılıyordu içkim yok sigaram yok felan diye, aaa bizim ki amcamın yanında almasın mı soluğu, bi de o arkadaş bunlar içkici yaramaz felan diyor Tekin de hararetle destek mahiyetinde başını sallıyor. Oğlum bira lan bu diyoruz yok adam taktı bize içiyoruz diye.

    img1126xo1 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

    En güzelini ama en son söyledi bana Tekin. Artık ayrılık vakti yaklaşmakta iken yaklaştı yanıma ve "haftaya nerdeyiz" dedi

    img1036ve8 - [Engelliler.Biz] II. Wattabe Etkinliği sonrası görüşler...

  7. #97
    yeditepe
    Misafir Üye
    yeditepe Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    gönlüne sağlık toprağım

    çok güzel yazıyorsun ya

    devamını bekleriz...

    teşekkürler...

  8. #98
    Üye
    AnAvArzA Avatarı

    Gerçek Adı
    Alper Tolga
    Üyelik Tarihi
    16.01-2003
    Son Giriş
    21.07-2014
    Saat
    09:44
    Yaşadığı Yer
    Mersin
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: yeditepe
    gönlüne sağlık toprağım

    çok güzel yazıyorsun ya

    devamını bekleriz...

    teşekkürler...
    sağol, eksik olma yeditepe de

    hem toprak diyorsun hem rumuz yeditepe

    oluyor mu

    babalar gibi çukurova, yılankale, dörtyol vsr dururken

    işin şakası tabi bu

    teşekkürler

    anvrz

  9. #99
    yeditepe
    Misafir Üye
    yeditepe Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    valla Çukurova çocuğuyum ama bildim bileli İstanbul'a aşığım ben. toprağıma da ayrı düşkünüm...
    ama İstanbul benim için şehirden ötedir.
    İstanbul, benim sadık dostum!
    tıpkı toroslar gibi...
    İstanbul'la konuşuruz. ve her zaman yanımda olmuştur.
    onunla o kadar çok şey paylaştık ki...
    beni en iyi anlayan dostum o.
    ve ona sıgınanı hiç hor görmez.
    sadık bir dost olmuştur.
    bu memleketten ayrı bir olaydır.
    bir kuş nasıl çalıya sıgınırsa İstanbul da oyledir.
    kovmaz o kuşu hiç.
    incitmez.
    wattabede görmedin mi istanbulu?
    memleketlere ayrımcılık yaptı mı hiç?
    her şehirden gelen konuğu ağırladı.
    kucak açtı.
    yolarını,havasını,gölünü, her şeyini eksiksiz cömertce sundu gelenlere...
    ana gibidir bu şehir.
    ve en önemlisi iyi bir "tanık"tır.
    dünyayı agırlar.
    agırlayacak da...
    dünyanın yükünü taşıyacak bu şehir...

  10. #100
    Üye
    kemalcakir19 Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal Çakır
    Üyelik Tarihi
    15.12-2006
    Son Giriş
    29.09-2016
    Saat
    14:46
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    189
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    minerva

    İnan size böyle bir süpriz yapmak istemezdim ama bende bilmiyordum yolu İnşallah bir dahaki sefer hersey daha iyi olur

    boşver biraz da aksiyon oldu koybolmak ::)))))) :lol:

  11. #101
    Üye
    sevenneyapmaz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    28.08-2006
    Son Giriş
    24.03-2008
    Saat
    22:05
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    5
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    WATABEDEN SONRA PAZARIDA BERABER ĞEÇİRDİĞİMİZ ARKADAŞLARIMIZ BULEREUS. DENİZCE .ATOM KARIMCA. KONAK. REAL ABRANAX VE DİĞER ARKADAŞLAR HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKÜR EDERİM SAYGILARIMLA

  12. #102
    Üye
    songulsevinc Avatarı

    Gerçek Adı
    SONGÜL
    Üyelik Tarihi
    21.12-2005
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    15:06
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    300
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Gerçekten arkadaşlar çok iyi vakit geçirmişler gözüküyorlar.Bende çok katılmak istedim ama inanılmaz rahatsızdım yorgan döşek misali derler ya öle yatıyordum.İnşallah seneye katılma fırsatım olur.Böyle organizasyonlar ankarada da bekliyoruz...

  13. #103
    Üye
    celik Avatarı

    Gerçek Adı
    Mehmet KAVCU
    Üyelik Tarihi
    08.09-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Beyoğlu
    Mesaj
    1.770
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bence seneye geç olur. :lol: :lol:

  14. #104
    Üye
    Yavuz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.09-2004
    Son Giriş
    02.06-2010
    Saat
    22:50
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    116
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    çok güzel bir gün geçirmişsiz zaten başka türlü olması beklenemezdi bu sefer orada olamadım inşallah seneye

  15. #105
    Üye
    şovmen Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.12-2006
    Son Giriş
    05.11-2009
    Saat
    21:08
    Yaşadığı Yer
    KKTC
    Mesaj
    45
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    e :lol: evet o kadar güzel o kadar güzeldiki anlatmak la kelimeler kifayetsiz yemekler cocolar.dondurmalar :lol: ordaki rahat yastıklar.mükemmel dostluklar.gitmedim amaaaa anlattıklarınız okuyunca sanki ordaydım okurken biraz acıktım ama olsun keşge gelebilseydim keşge yav biriniz demedinizki gel şovmen takıl bana gideleim beraberce.şaka şaka hakkaten bir roman gibi okudum inşaallah seneye nasipse




Sayfa 7 / 10 İlkİlk ... 345678910 SonSon