Sayfa 3 / 10 İlkİlk 1234567 ... SonSon
Toplam 138 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    semra çetindağ Avatarı

    Gerçek Adı
    Semra
    Üyelik Tarihi
    01.02-2005
    Son Giriş
    06.09-2012
    Saat
    00:17
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    188
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Pegasus valla iltifatına mazhar olmak çok güzel delilik en kutsal mertebe bence amaaaaaaaa delidir ne yapsa delidir bir dahaki wattabeye gardını almış gel bak o üç deli neler yaparmış sanaaaaaaaaa her şey çok güzeldi ya ,anam andante bende yemedim pamuk helva unuttum ya ama gökhan'la baklavacı diyaloglarımız unutulmazdı valla akşam yemeği yemedim baklavayı fazla kaçırmışım çok güzeldi ama yaaaa

  2. #32
    Üye
    Nafiye Avatarı

    Gerçek Adı
    Nafiye
    Üyelik Tarihi
    17.06-2004
    Son Giriş
    26.07-2016
    Saat
    19:00
    Mesaj
    243
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Pegasus öldün sennn hem evde kalmış hemde deli heee bittin senn

  3. #33
    durudeha
    Misafir Üye
    durudeha Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Güzel bir gündü, emeği geçen herkese teşekkürler.

  4. #34
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    WATTABE İREZİLLİĞİ..!

    tamam her bi şey "görünüşte" iiydi güzeldi de
    gözden kaçan bazı aksaklıkları da ben yaziim.
    ne demişler "şeytan ayrıntıda gizlidir"

    - her masada bi laptop olmalıydı..picknick diye bi konu başlığı olmalıydı
    orda online olanların nickine bakıp picknick te olup olmadığını anlardık.
    buluşup tanışmak isteyen nette konuşur sonra birbirinin masasına gidip
    "aaaa sen o musun ?"
    "yaaa işte ben oyum..!" diyerek muhabbete derinlik kazandırırlardı.
    ..ki teknoloji buna uygun. ama ilkel yöntem yaka kartı şeedildi.
    olmasss..bu devirde bu ilkellik..yakışmadı.
    bi daki sefer her masaya laptop isteriz.

    - ben şahsen kendim kapıda bi bando ekibi tarafından onuncu yıl marşıyla karşılanmayı beklerdim...
    "hoş geldiniiiiz" diyen mini etekli bi sarışın hostese de razıydım ama yoktu..
    hostesden bandodan vaz geçtim, tozlu yola bi kırmızı halıcık sermekten de aciz mi bu organizatörler..
    evet soruyorum. bu kadarcığını bile beceremediz mi?
    hatta milliyetçi muhafazakarlara mehteran bölüğü
    ulusalcı demokratlara bando ekibi
    apolitiklere ponpon kızlar masalarına kadar eşlik edebilirdi.
    nerde sizde bu inceliği düşünüp akıl edebilecek zihniyet.
    belediyeden ambulans yerine mızıka-ü hümayunu isteyebilirdiniz.
    ayılana gazoz bayılana limon neyimize yetmezdi.ambulansmışş ıhh..!
    sizigidi popilistler.

    - çimler sararmıştı. en az bir hafta öncesinden devamlı
    sulanarak bizim geleceğimiz gün her yer yepim yeşil yapılabilirdi.
    bu büyük bi ciddiyetsizlik..önemsememezlik.

    - altında oturduğum ağacın yaprakları seyrekti güneş yüzüme yüzüme geldi.
    peyzaj mimarı bir gün gelip benim o ağacın altını şereflendireceğimi düşünebilseydi
    geniş ve sık yapraklı bi ağaç türünü seçerdi.geçmiş olsun.

    - masaların tahtaları seyrek çakılmıştı. sigaram yuvarlandı aşağı düştü eğilip alamadım...
    olmass böyle şey. bu ne laubalilik? bu gibi aksaklıklar için her masaya bi görevli tayin edilmeliydi.

    - yer minderlerinde turuncu hakim renkti...araya morcivert serpiştirilmeliydi
    veee her minderin baş ucunda katlanmış ütülenmiş bi gaffur pijaması olsaydı tam süper olurdu.

    - şarkı türkü olayında kenan doğulu'yu , neşet ertaş'ı beklerdik
    pegasusu bize kakaladılar o bile iki tımbırdadı gitti..yemess.

    - göl kurumuştu sazlar sararmıştı..neyse bunu affettik ama bi daa olmasın.
    - neskafeler soğuk kolalar sıcaktı..tersi olacaktı..şaşırdılar heralde.
    - köfteler güzeldi ama sanki kıyma biraz ince kıyılmış gibi geldi bana.

    - patateslerde standart yoktu..kimi büyük kimi küçük..kimi koyu sarı kimi açık sarıydı.
    göz ucuyla yan masadaki arkadaşın patateslerini saydım 12 adetti.
    bana ise 11 adet verilmişti. bu; yeşil sahalarda görmek istemediğimiz çirkin bi hareket hatta faşist bi ayrımcılıktır.
    çünkü o değnekle yürüyordu ben ise t.sandalyedeydim.
    bunu kabul etmem mümkün değil.patateslerini çalacağımı sanıp
    değnekle kafama vurmasına hiç girmiyorum. ben de o uyurken protez bacağını göle attım..yani büyütmeye değmez.

    övgü düzenler; yalakalar siziii. beleş köfte patatese sattınız bizi.
    sorarım size en çok kimler eğlendi? tabii ki zihinsel engelliler.
    niye? çünkü kafaya takmıyo adamlar aaağbi.

    oldum mu öyle olcan. sanırım bu gidişle ister istemez ben de seneye onlarla takılcam.

    asabım çok bozuk yaa yazcak çok şey var ama inanın sinirlerim berbat
    bildiiniz gibi diil..devam edemeyeceğim. sizi allaha havale ediyorum.
    allah cezanızı verecek. zaten bu komiteyi size musallat etmekle kesmiş cezanızı ya.
    ...la havle

    haa pardon bi de kıl,yün,tüy olayı var
    kıllar kalın,tüyler ince, yünler kirliydi.

    ORGANİZASYONU İSTİFAYA DAVET EDİYORUM.
    imza
    baykıl

  5. #35
    Üye
    nüans Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.03-2007
    Son Giriş
    19.05-2016
    Saat
    21:51
    Mesaj
    306
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    baykee izmire gelin bütün bu isteklerin dikkate alınıcak ayhh iyiki gelmemişim ayol hıh :P hakikaten rezillikmiş yaniiii

  6. #36
    Üye
    basari Avatarı

    Gerçek Adı
    başar
    Üyelik Tarihi
    30.12-2004
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:31
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1.558
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bayke arkadaş zihinsel engellilere laf sokcağına ki ben orda değildim organizasyonu yapanlara laf sok birazda :evil: ayhan zenbilcide ordaymış ayhanın olduğu yerde ben olmam zaten :lol:

  7. #37
    Üye
    sonmez Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2005
    Son Giriş
    27.07-2008
    Saat
    15:33
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    21
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    harika güzel bir gün dü bizleri bursadan uzak göl kenarında dag havasında bir araya getirdiginiz için bursa grubu olarak emegi gecek herkese teker teker çok teşekkur ederim inşallah sene daha kalabalık daha büyük etkinlikde buluşmak üzere saygılarımı sunarım....

  8. #38
    Üye
    sindy Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.03-2005
    Son Giriş
    21.02-2010
    Saat
    23:06
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli
    Mesaj
    15
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Muhteşem bir etkinlikti bayke karsıdan çook eğleniyor gözüküyordun bu yazı biraz gelmeyenlere teselli olmuştur :)Herkezin yüreğine sağlık.Semino gelmediğine yan arkadaşım.Kelimeler ile ifade edemeyeceğim kadar pozitif elektrik vardı ortamda.Artık gelemeyenler albüme bakacaklar :))Mahmut ve can beylerede tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

  9. #39
    Üye
    can_bey Avatarı

    Gerçek Adı
    Can
    Üyelik Tarihi
    13.10-2006
    Son Giriş
    12.06-2017
    Saat
    14:50
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    113
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    belediyeden ambulans yerine mızıka-ü hümayunu isteyebilirdiniz.
    ayılana gazoz bayılana limon neyimize yetmezdi.ambulansmışş ıhh..!
    sizigidi popilistler.
    bayke abimiz böyle demiş aynı benim düşüncelerim etkinlikten önceki gün anbulansları gördüm aynı şekilde dedimki -ya bunların ne işi var boşu boşuna gelcekler bu belediyeler başka bişi yapmıyormuu!!

    Demezzz olaydımmmmmmm etkinliğin ilk gazisi ben oldummm anbulanlar çok işime yaradı. Kafa göz dagıtıyordum kolumu siper ettim kafam çarpmadı ama kolumda azcık hasar oldu olay anını saniye saniye bülent abimiz(pegasus) çekti yayınlarsa görürüz


    bülent abi bu videoları cd yaptıktan sonra hepimizin izlemesi için google video upload yapabilirmiyiz upload sınırı you tube gibi 10 dk değil yaklaşık 2 saat herkez zahmetsizce izleyebilir. isteyen olursa bende google ve you tubeden video indirme programıda var onuda veririz isteyen indirir.

    etkinlikteki en büyük eksiklik bende sitede üyelerin resim kullanmaması resimleri olmadığı için ilk başlarda kimse birbirini tanımadı birbirimize üye adlarımızı sorarak bişiler yapmaya çalıştık ama çoğu akılmda kalmadı bile


    Bunlar dışında etkinliğim süper geçti oturanboğa, pegasus ve silah arkadaşlarına sonsuz tşklerimi sunarım

    bende katıldım ayağıma-4tekerime sağlık

    (sindy tşkk ederim )

  10. #40
    Üye
    Cigdemy Avatarı

    Gerçek Adı
    Çiğdem
    Üyelik Tarihi
    02.04-2003
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:01
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli
    Mesaj
    702
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    oh oh fotograflara baktıkça sırıtıp duruyorum
    güzel geçen günün yansımalarına baktıkça gitmiş kadar oldum,
    neşeniz daim wattabe etkinliği her yıl olsun

  11. #41
    Üye
    kaderb Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.02-2005
    Son Giriş
    27.01-2017
    Saat
    23:45
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    182
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İlkler herzaman güzeldir ve özeldir amaaaaa
    ikincisi de bir harikaydı. zaman su gibi akıp geçti

    Zamanlarından çalıp, maddi manevi desteği olan oturan boğa ya
    cincin'e pegasus'a andante'ye sürekli koşuşturp bizlere yardımcı olmaya çalışan gökkan'a ve tabiki değerli sponsorlarımıza, kısaca emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.
    Sevgilerle...

  12. #42
    Üye
    Pegasus Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.11-2003
    Son Giriş
    09.12-2017
    Saat
    01:35
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    834
    Alınan Beğeniler
    40
    Verilen Beğeniler
    19

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Can merhaba,

    Etkinlik esnasında sandalyenden düşmen ve kolunu kanatman objektfime takıldı evet. Ama izninle onları burada yayımlamak istemiyorum. İstersen sana yollayabilirim kardeşim.

  13. #43
    Üye
    botanical Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.07-2004
    Son Giriş
    09.08-2015
    Saat
    15:23
    Yaşadığı Yer
    samsun
    Mesaj
    39
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Harikaymış. Resimlerde çok güzel. Utanarak söylüyorum, ben biraz geç öğrendim açıkçası ops: Fazla takip edemiyorum. Umarım seneye katılırım ve bu güzel insalarla tanışma fırsatım olur.

    Bayke yazdıklarını okuynca koptum valla süper.
    Haa eğer uyarıların dikkate alınmazsa gelme konusunda bi kere daha dşünürüm artık :mrgreen:

  14. #44
    Üye
    enderture Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.01-2004
    Son Giriş
    21.03-2012
    Saat
    14:25
    Yaşadığı Yer
    K.Çekmece- İstanbul, Turkey
    Mesaj
    66
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Çok güzel bir gündü, ben ve ailem emeği geçen herkeze sonsuz sevgiler ve saygılar sunarım. Allah üçüncüsünüde nasip eder işallah.
    Saygı ve sevgilerimle.

  15. #45
    Üye
    ATOM KARINCA Avatarı

    Gerçek Adı
    Ayşe
    Üyelik Tarihi
    14.03-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    3364954
    Mesaj
    3.070
    Alınan Beğeniler
    14
    Verilen Beğeniler
    8

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    AYAĞIMIZIN TOZUYLA GELDİK ARKADAŞLAR,YARIM SAAT OLDU OTOBÜSTEN İNELİ.

    SÜPER BİR ORGANİZASYONDU,YENİ YENİ ARKADAŞLAR EDİNDİK.

    AYRICA SADECE ORGANİZASYONDA DEĞİL,HAFTA SONU BOYUNCA BİZİ YALNIZ BIRAKMADINIZ.

    OTURANBOĞA,CİNCİN,PEGASUS,ANDANTE,GÖKHAN,KEMAL,APR ANAX,REAL,ADİL TEMİZ,SEVENNEYAPMAZ,KADERB,MİMFATİH,TARELİF VE ADINI SAYAMADIĞIM"MALUM ŞU ANDA UYKUSUZUM " BÜTÜN ARKADAŞLAR HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.

    EN KISA ZAMANDA BİZ DE SİZİ ANKARAYA BEKLİYORUZ.
    MAHMUT ARKADAŞIMIZA DA ACİL ŞİFALAR.




Sayfa 3 / 10 İlkİlk 1234567 ... SonSon