TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 4 / 7 İlkİlk 1234567 SonSon
Toplam 100 mesajın 46-60 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #46
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: narziss Mesajı Gör
    ergün demir yakup tur 2 kişilik oda
    Tamam kendi listeme ekledim. Liste güncelleme yapıldıktan sonra ekleneceksiniz. Bekliyoruz .ú

  2. #47
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Merhaba arkadaşlar ...

    Şafak ., Diyarbakır diyellimmi.

  3. #48
    Üye
    ATOM KARINCA Avatarı

    Gerçek Adı
    Ayşe
    Üyelik Tarihi
    14.03-2007
    Son Giriş
    24.03-2021
    Saat
    00:49
    Yaşadığı Yer
    3364954
    Mesaj
    1.319
    Alınan Beğeniler
    26
    Verilen Beğeniler
    15

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    şafak denizliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  4. #49
    Üye
    edipbalkan Avatarı

    Gerçek Adı
    edip
    Üyelik Tarihi
    10.07-2009
    Son Giriş
    20.08-2019
    Saat
    17:13
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    1.556
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Şaka maka Çorum oldu ya dayı laaaaaaaa KOCA ÇORUMLUUUUUUU

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: ATOM KARINCA Mesajı Gör
    şafak denizliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Ayşe bide gelsen gam yemeyeceğim ama

  5. #50
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    [QUOTE=edipbalkan;1737143]Şaka maka Çorum oldu ya dayı laaaaaaaa KOCA ÇORUMLUUUUUUU

    Aynen la gardaşım şaka maka şafak essahtan memleketim ÇORUM oldu ya. Eyvallah..



    Ayşe bide gelsen gam yemeyeceğim ama

    Ayşe bu lafın üstüne çık gel denizli den bu yana

  6. #51
    Üye
    edipbalkan Avatarı

    Gerçek Adı
    edip
    Üyelik Tarihi
    10.07-2009
    Son Giriş
    20.08-2019
    Saat
    17:13
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    1.556
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Dayı o bu değilde Şahin Yücebaş seri gidiyor onu nasıl tutacaz Yok albüm yok Tv çalışmaları bu herif Antalyadada film çekmeye kalkar bizimle

  7. #52
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Yok ya gardaş şahin in verdigi sözü tutacanı sende bende iyi biliyoruz. Allah yolunu açık etsin şahinim hak ediyor.

  8. #53
    Üye
    Carpe Diem Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.11-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    396
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Merhabalar yillik iznimi ayarlayabilirsem geleceğim demistim ama malesef bu tarihlerde bi ayarlama yapamadim listede ki adim yildiz yuksel eylul.. Yerime baska arkadasi yazarsaniz sevinirim sizlere iyi eğlenceler ..

    Bu senede kismet olmadi cok uzgunum.

  9. #54
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Carpe Diem


    Merhaba kardeşim. Üzülmeyin inş başka bir buluşmada bizler katılırsınız.

    Çok teşekkür ederim.Bizleri bilgilendirdiginiz için.

  10. #55
    Üye
    edipbalkan Avatarı

    Gerçek Adı
    edip
    Üyelik Tarihi
    10.07-2009
    Son Giriş
    20.08-2019
    Saat
    17:13
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    1.556
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Çok incedir Yıldız kızımız çooookkkkk bide hava atıyordu uyuz yıllık izni işten değil başkasından alamamıştır o

    Ahmet abi Selahattin Efe ve Aydın Zenger eklermisin listene

    Öner Kayseri +3 ekle abi cumadan verdim gazı

  11. #56
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ekledim edibim.

  12. #57
    Üye
    edipbalkan Avatarı

    Gerçek Adı
    edip
    Üyelik Tarihi
    10.07-2009
    Son Giriş
    20.08-2019
    Saat
    17:13
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    1.556
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Abi bide liste güncelleyelim müsait olunca

  13. #58
    Üye
    Carpe Diem Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.11-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    396
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: edipbalkan Mesajı Gör
    Çok incedir Yıldız kızımız çooookkkkk bide hava atıyordu uyuz yıllık izni işten değil başkasından alamamıştır o
    gıcık yaa kimmiş o başkası ?

    cidden işyerimden izin alamadım yoğunluktan dolayı 1.2 ay sonra çıkabilicem izne

  14. #59
    Üye
    koca çorumlu Avatarı

    Gerçek Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    24.04-2009
    Son Giriş
    27.03-2021
    Saat
    14:33
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    507
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: edipbalkan Mesajı Gör
    Abi bide liste güncelleyelim müsait olunca

    Eyvallah kardeşim bu akşam listeyi güncelliyecegim.

  15. #60
    Üye
    güllerin efendisi Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.08-2016
    Son Giriş
    13.04-2017
    Saat
    11:41
    Yaşadığı Yer
    ısparta
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @edipbalkan biri ısparta mı dedi çok mu özlediniz ısparta yı




Sayfa 4 / 7 İlkİlk 1234567 SonSon