TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 1 / 2 12 SonSon
Toplam 20 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    sleeping beauty Avatarı

    Gerçek Adı
    June
    Üyelik Tarihi
    01.05-2015
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    yurt disi
    Mesaj
    10.638
    Alınan Beğeniler
    1.325
    Verilen Beğeniler
    838

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Saglik konusunda gercekten bilgisi vardi. Ama bunu kullanmak tehlikeli mi deil mi bilmiyorum. Yeterince uyari aldi. Soylenenlere gore bi iki kisiye dr demis ama bu masum ölcme olabilirde. Olmayabilirde. Ona bi şans verilmesini istiyorum. Korkuyomda cunku bilmiyom.Zaten dunyanin kotu gunleri. Herkez sevgiyle yurekten kenetlenmeli. Evde belki cani sıkiliyordur. Oyun oynamak ister forumda. Saygilarimla yönetime @admin @OturanBoğa @hozgul @mac72 @-DORLION
    - digerleri.

  2. #2
    Üye
    doğaevrim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.05-2019
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    4.474
    Alınan Beğeniler
    1.056
    Verilen Beğeniler
    1.054

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ben de affedilsin istiyorum ..insanlara yardım etmeye calisiyodu sağlık konusunda . bunu yaparken bazı noktalar da hatalı olabilir ...ama kötü niyetle yaptığını düşünmüyorum...sleeping in dediği gibi evde sıkılıyo belki cok ...burada oyunlar da yazmak istiyo belki cok bunaliyo...zaten tehlikeli dünyanın geldiği nokta..virüs salgını var ...psikolojimiz iyice bozuldu ...oğuzhan ında bozulmuştur psikolojisi ...bi şans verseniz ona lütfen...😿

  3. #3
    Üye
    selda* Avatarı

    Gerçek Adı
    selda
    Üyelik Tarihi
    10.09-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:51
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    3.646
    Alınan Beğeniler
    957
    Verilen Beğeniler
    932
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    suçu neydi ki doktor olduğunu iddia etmesi dışında?

  4. #4
    Üye
    sleeping beauty Avatarı

    Gerçek Adı
    June
    Üyelik Tarihi
    01.05-2015
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    yurt disi
    Mesaj
    10.638
    Alınan Beğeniler
    1.325
    Verilen Beğeniler
    838

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Sadece bi iki kisiyi ölcmek icin demis olabilir diye dusunuyom.

  5. #5
    Üye
    selda* Avatarı

    Gerçek Adı
    selda
    Üyelik Tarihi
    10.09-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:51
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    3.646
    Alınan Beğeniler
    957
    Verilen Beğeniler
    932
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    ip yi değiştirip girsin herkes öyle yapıyor...

  6. #6
    Üye
    Zorro Avatarı

    Gerçek Adı
    Žorro
    Üyelik Tarihi
    26.12-2006
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    16:16
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    9.194
    Alınan Beğeniler
    748
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: doğaevrim Mesajı Gör
    ben de affedilsin istiyorum ..lütfen...😿
    Sende bana attığın iftiralara özür dile bakiym

  7. #7
    Üye
    doğaevrim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.05-2019
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    4.474
    Alınan Beğeniler
    1.056
    Verilen Beğeniler
    1.054

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Zorro...hiç kusura bakma gene sacmaliyosun...ne için özür diliycem pardon da....sen sürekli benim paylasimlarimin altına öpücük falan atiyodun...melek nickli birine rahatsiz ettirtiyodun...belki de o senin ikinci hesabin burada ...ayyy sen şimdi ne özürü dilememi istiyosun...alla alla ....eve kapandık virüs yüzünden sen gene nelerle ugrasiyosun...

  8. #8
    Üye
    sleeping beauty Avatarı

    Gerçek Adı
    June
    Üyelik Tarihi
    01.05-2015
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    yurt disi
    Mesaj
    10.638
    Alınan Beğeniler
    1.325
    Verilen Beğeniler
    838

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @oguzhan112 ile konustum kendi hakkinda soylenen cogu seyi dogru olmadigini söylüyor. Suan hic bir duygusal baski altinda deilim sadece on gorulurse kendine sans verilmeli eger hatalarr varsa konusarak duzeltilmeli. Kimseye zarar ziyan olmadan olmamissada


    Oguzhan112 @admin @ [MENTION=4]OturanBoğa

  9. #9
    Üye
    doğaevrim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.05-2019
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    4.474
    Alınan Beğeniler
    1.056
    Verilen Beğeniler
    1.054

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    lütfen onu bi kez dinleyin lütfen...ona bi şans verin lütfen onu dinleyin bi kez...

  10. #10
    Üye
    ÖzgürKız Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.06-2017
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    11:15
    Yaşadığı Yer
    Hollanda
    Mesaj
    1.025
    Alınan Beğeniler
    413
    Verilen Beğeniler
    246

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ne oguzhanmış abi. Yalan söylemiş olması bile büyük kabahat. Yaşını yalan söylemedi iddaa ettiği mevki ciddi bişey. Ya onun yüzünden ğyelerden biri hasar gördüyse?

  11. #11
    Üye
    sleeping beauty Avatarı

    Gerçek Adı
    June
    Üyelik Tarihi
    01.05-2015
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    yurt disi
    Mesaj
    10.638
    Alınan Beğeniler
    1.325
    Verilen Beğeniler
    838

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    2 bayana soylemis ama herkeze deil. Onlarada olcmek icin diyo

  12. #12
    Üye
    MeTePe Avatarı

    Gerçek Adı
    Hastalık Sormayın
    Üyelik Tarihi
    24.02-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    9.617
    Alınan Beğeniler
    2.876
    Verilen Beğeniler
    1.021
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ne oguzhan55, ne oguzhan11 yasaklı değil. İsterse foruma girmesine engel yok.

  13. #13
    Üye
    sleeping beauty Avatarı

    Gerçek Adı
    June
    Üyelik Tarihi
    01.05-2015
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    yurt disi
    Mesaj
    10.638
    Alınan Beğeniler
    1.325
    Verilen Beğeniler
    838

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben hiç yorumumda,ve hiç bir üye ile soru cevap diyaloğu içindeyken ben doktorum demedim,hiç bir üyeye zarar verecek yönlendirme yapmadım,keza yazışmalar forumda duruyor okuyun.böyle bir iddam olmadı.özelimde olan şeyler kimseyi ilgilendirmez.bütün foruma saygılar @OğuzHan112

  14. #14
    Üye
    doğaevrim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.05-2019
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .
    Mesaj
    4.474
    Alınan Beğeniler
    1.056
    Verilen Beğeniler
    1.054

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    oğuzhana bana hiç bi zaman doktorum falan demedi ...sağlıkla alanında bilgim var dedi sadece ... zaten bunaldık evde virüs yüzünden...oguzhan i dinleseniz bi kez sanki ne olcak...😌

  15. #15
    Üye
    MeTePe Avatarı

    Gerçek Adı
    Hastalık Sormayın
    Üyelik Tarihi
    24.02-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    9.617
    Alınan Beğeniler
    2.876
    Verilen Beğeniler
    1.021
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: doğaevrim Mesajı Gör
    ......................
    vızvız.
    Konu MeTePe tarafından değiştirilmiştir (Dün Saat 05:08 ).




Sayfa 1 / 2 12 SonSon