TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: sokrates

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,02 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    21
    Görüntüleme
    3.197

    Çalışıyorum

    Çalışıyorum
  2. Cevap
    21
    Görüntüleme
    3.197

    Prozac iyidir bu konuda tabii herkesin durumu...

    Prozac iyidir bu konuda tabii herkesin durumu farklı doktor daha iyi bilir .
  3. Cevap
    21
    Görüntüleme
    3.197

    Platonik takıntılı aşk olayını yaşadım zor olsa...

    Platonik takıntılı aşk olayını yaşadım zor olsa da atlattım ben de en çok nefret takıntısı var sevmediğim insanlar aklıma çok sık gelir hep intikam hissi yaşatır bana o da zordur halbuki boş gereksiz...
  4. Cevap
    21
    Görüntüleme
    3.197

    Öz güven eksikliğinin hastalıkla bir alakası var...

    Öz güven eksikliğinin hastalıkla bir alakası var mı kişilikle yapıyla ilgili bir şey değil mi ? Geçmişi ve geleceği çok fazla düşünmek sağlıklı bir durum değil ama onu biliyorum çünkü geçmiş...
  5. Cevap
    7
    Görüntüleme
    418

    sleeping beauty olabilir .

    sleeping beauty olabilir .
  6. Cevap
    7
    Görüntüleme
    418

    Kral yanluz müdür olmak mı istiyorsun derdin bu...

    Kral yanluz müdür olmak mı istiyorsun derdin bu mu yani:p al maaşını haline şükret otur işine bak ya da git seni kim müdür yapacaksa orada çalış ne diyeyim senin gibi memur olmak isteyen bir sürü...
  7. 2006 lıyım .

    2006 lıyım .
  8. Cevap
    7
    Görüntüleme
    418

    Tabii tabii herkesin hayatı güllük gülistanlık...

    Tabii tabii herkesin hayatı güllük gülistanlık bir tek EGM de çalışanların sorunları var degil mi :confused: Git özel sektörde çalış o zaman o kadar zor geliyorsa
  9. Kimin kim için önemi var ki zaten bak işine...

    Kimin kim için önemi var ki zaten bak işine gücüne al maaşını o kadar.
  10. Cevap
    37
    Görüntüleme
    2.666

    Artı_Noksan yalnız şöyle bir durum var mesela...

    Artı_Noksan yalnız şöyle bir durum var mesela aklıma gelen bir iki soruda mani psikoz dönemi midir nedir o zaman hissettiğim şeyleri şu anda hissetmiyorum ben şu anki durumuma göre cevap verdim bir...
  11. Cevap
    37
    Görüntüleme
    2.666

    Testin sonucu ne pekiyi yazamaz mısın ? Nedir...

    Testin sonucu ne pekiyi yazamaz mısın ? Nedir testteki amaç daha çok onu merak ettim .
  12. Cevap
    37
    Görüntüleme
    2.666

    ...:confused:

    ...:confused:
  13. Cevap
    37
    Görüntüleme
    2.666

    Engelli raporu için uğraştığım hastane de 566...

    Engelli raporu için uğraştığım hastane de 566 soruluk test çözdürdü psikolog bu testi çözen var mı daha önce nedir amaç ?
  14. Cevap
    29
    Görüntüleme
    23.106

    ...:confused:

    ...:confused:
  15. @ATABEYİ...

    @ATABEYİ aynı oranı almayabilirim sanırım neden dersen cerrahi doktoru da puan verdi bu sefer geçen seferkinde vermemişlerdi bir de psikatri çok iyi tetkik etti hem eski hastane kayıtlarımı hem...
  16. Hadi ya ! Bu iyi olmamış işte en azından sadece...

    Hadi ya ! Bu iyi olmamış işte en azından sadece oran aldığım konularla ilgili son bir değerlendirme yapsalardı keşke neyse girdik bu yola uğraşacağız artık .
  17. Bu toplumun tamamı psikolojik muayeneye tabii...

    Bu toplumun tamamı psikolojik muayeneye tabii tutulsa en az %30 una herhangi bir teşhis konur gibi geliyor bana bakma bizim adımız çıkmış.
  18. Ben de gih im şu an engelli raporu için...

    Ben de gih im şu an engelli raporu için uğraşıyorum sona yaklaştım amacım malülen değil de engelli raporu ile erken emeklilik günüm yetiyor inşallah Allah nasip eder bir an önce yeter bu kadar benim...
  19. @ATABEYİ...

    @ATABEYİ ve diğer bu konuda bilgisi olan arkadaşlar sevk edildiğim hastane de işlemlerime devam ediyorum sadece psikiatri ve dahiliyenin sonuçlanması kaldı bu haftaya zaten oran aldığım konu onlardı...
  20. ATABEYİ benim itiraz etme sebebim orandan çok...

    ATABEYİ benim itiraz etme sebebim orandan çok doğru teşhis konulmasını istemem çünkü ben psikotik bozukluk olduğunu düşünüyorum hastalığımın bipolar değil neyse o yazsın rapora onu istiyorum nasip...
  21. ATABEYİ evet haklısın rapora itiraz ettim bu...

    ATABEYİ evet haklısın rapora itiraz ettim bu haftaya gün verdiler tekrar sağlık kuruluna gireceğim nasipse gelişmeleri buradan yazarım ben tüm işleri halledince yani tekrar rapor alınca sonrasını...
  22. Ocak 2020 nin 15 ine denk gelsin yeter bana...

    Ocak 2020 nin 15 ine denk gelsin yeter bana fazlası kalsın boş ver maksat iznim yanmasın kalmasın falandı bunu da öğrenmiş olmuş sayende sağ ol .:)
  23. AhmetGS17 tamam şimdi oldu emeklilik onaylanırsa...

    AhmetGS17 tamam şimdi oldu emeklilik onaylanırsa "30 gün içinde ilişiğini kes " yazısı geliyormuş kalan iznimi o zaman kullanırım bende zaten izin yanmasın ona göre ayarlama yapayım derdindeydim...
  24. AhmetGS17 ben raporu çıkardım zaten %74 oranı...

    AhmetGS17 ben raporu çıkardım zaten %74 oranı günümde yeterli bu durumda hastanede ,sgk da falan işim yok direkt kuruma gidip emeklilik başvurusu yapacağım sanırım mesela pazartesi başvurdum diyelim...
  25. AhmetGS17 sağ ol ancak seninki galiba malülen...

    AhmetGS17 sağ ol ancak seninki galiba malülen emeklilik süreci ben kendi aldığım rapor ile erken engelli emeklilik başvurusu yapmayı düşünüyorum süreç farklı olmasın ?
Toplam 500 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4