TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: bas_kan06

Sayfa 1 / 3 1 2 3

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. ortepetik bir engel yoksa, heyet raporu % 90 ve...

    ortepetik bir engel yoksa, heyet raporu % 90 ve üstü olmazsa ÖTV muafiyeti yok.şayet %90 ve üstü raporu olursa 80000 tlarabayı55000 civarı alırsınız.
  2. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: Ümit Kurtuluş@Ziyaretçi77 benimde bu ay 40 tl...

    Ümit Kurtuluş@Ziyaretçi77 benimde bu ay 40 tl gibi fazlaiık var maaşımda. aynen dediğiniz gibi.
  3. Cevap
    24
    Görüntüleme
    2.568

    bence düşük bağlanır.dönemlerin nedir...

    bence düşük bağlanır.dönemlerin nedir yazmamışsın. e devlet şifresi alıp emekli maaş sitelerinden yada e devletden hesaplıyabilrsin

    .
  4. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: :p çok güldüm ya sarı çizmeli..

    :p
    çok güldüm ya sarı çizmeli..
  5. aytekincınar kardeşim ptt sen e devlet şifresi al...

    aytekincınar kardeşim ptt sen e devlet şifresi al .oradan takip et..
  6. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    Ufukalp bu işn duayenidir ben bilmiyorsam o damı...

    Ufukalp bu işn duayenidir ben bilmiyorsam o damı bilmyor :D


    ;)
  7. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    samet0144 peki kardeşim nen şubat 9 da verdim...

    samet0144 peki kardeşim nen şubat 9 da verdim emeklilik dilekçemi ödeme günü 26 mart ek ödemem 103,27 maaşım 1408 tl
    birikmiş net aylığım 2685 senin hesap tutmuyor hesapala
  8. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    samet0144 anlamak istemiyosun herhalde düşün...

    samet0144 anlamak istemiyosun herhalde düşün çözersin kardeşim saksıyı çalıştır lütfen.şubat 2 se maaşın bağlansa 58 günlük olur maaşın senin maaşın 51 günlük kardeşim..
  9. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    samet0144 yanlışın var samet sen mart ve nisan...

    samet0144 yanlışın var samet sen mart ve nisan maaşlarını alıyorsun.mart 21 günlük nisan 30 günlük tam maaşını.maaşlar peşin ödeniyoor..
  10. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    samet0144 maşın bağlandımı yani ek ödemen filan...

    samet0144 maşın bağlandımı yani ek ödemen filan bellimi. hayırlı olsun kardeşim güle güle harca.
  11. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: Halim Yücetürk kardeşim maalesef emekli maaşı com...

    Halim Yücetürk kardeşim maalesef emekli maaşı com da hata payı çok düşük benim maaşımı daha önce orada hesaplattığımda 10 tl gibi bir fark çıktı doğru maaşa çok yakın hesaplıyorlar.dilerim maaşın...
  12. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    samet0144 daha henüz eline belge gelmedimi.veya e...

    samet0144 daha henüz eline belge gelmedimi.veya e devlet den maaş bilgilerini göremiyormusun ?
  13. Cevap
    62
    Görüntüleme
    7.141

    samet0144 e devletden emekli aylığı bilgisine...

    samet0144 e devletden emekli aylığı bilgisine veya emekli ödeme bilgisine baktınmı?
  14. Cevap
    4.194
    Görüntüleme
    645.317

    kaan-78 nisan sonunda maaşını alırsın işnşallah...

    kaan-78 nisan sonunda maaşını alırsın işnşallah birikmişin ile, . sabır kardeşim.ben şubat 9 da verdim talp formunu maaşım mart 26 da inşallah alacağım..
  15. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler.maaşım...

    arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler.maaşım iyi inşallah istediginizi alırsınız .her şey gönlünüzce olsun.
    zamanyolcusu kardeşim ne yapayım almayım o zaman bu maaşı.siteminde haklısın .ama...
  16. Sabit: Ufukalp KARDEŞİM sağol varol sayenizde emekli...

    Ufukalp KARDEŞİM sağol varol sayenizde emekli oldum .keşke sizi sitenizi daha önce tanımış olsaydım.bu emeklilik sayenizde minnattarım.16 yıl geç kalmışım 16 yıl önce emeklilik hakkım varmış ama...
  17. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: mehmet abi arkadaşlar benimde evraklarım geldi...

    mehmet abi arkadaşlar benimde evraklarım geldi maaşım 1408 ek ödeme 56,32 toplam 1464 tl
    2000 öncesi 4492 gün(hep asgari ücretten yattı)
    2000-2008 arası 149 gün
    2008 sonrası 358 gün
    toplam 4999...
  18. Sabit: arkadaşlar benimde evraklarım geldi maaşım 1408...

    arkadaşlar benimde evraklarım geldi maaşım 1408 ek ödeme 56,32 toplam 1464 tl
    2000 öncesi 4492 gün(hep asgari ücretten yattı)
    2000-2008 arası 149 gün
    2008 sonrası 358 gün
    toplam 4999 gün allah...
  19. Sabit: arkadaşlar benimde evraklarım geldi maaşım 1408 ...

    arkadaşlar benimde evraklarım geldi maaşım 1408 ek ödeme 56,32 toplam 1464 tl
    2000 öncesi 4492 gün(hep asgari ücretten yattı)
    2000-2008 arası 149 gün
    2008 sonrası 358 gün
    toplam 4999 gün ...
  20. Sabit: ZAFERKEN maaş artı ek ödeme 1289+51,56

    ZAFERKEN maaş artı ek ödeme 1289+51,56
  21. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: evet hep asgari ücret ödendi.herkese kısmet etsin...

    evet hep asgari ücret ödendi.herkese kısmet etsin güzel bir şey emeklilik.
  22. hayır emekli oldum onun için .

    hayır emekli oldum onun için .
  23. maalesef emekli oldum işten çıkarttılar.birdaha...

    maalesef emekli oldum işten çıkarttılar.birdaha alamıyacaklarını söylediler.ben çok üzüjdüm.hayırlısı buymuş demek.
  24. Cevap
    4.124
    Görüntüleme
    1.171.934

    Sabit: broyn daha evrak gelmedi ama 1438-1465 arası...

    broyn daha evrak gelmedi ama 1438-1465 arası diyor formdaki arkadaşlar...
  25. Sabit: sayın bülent hocam bu bilgiler ışığında maaşımı...

    sayın bülent hocam bu bilgiler ışığında maaşımı hesaplıyabilirmisiniz lütfen.şimdiden teşekkürler
Toplam 55 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 3 1 2 3