TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: BaY_Cin

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,01 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Şimdi bu başlığa düşüncesini yorumunu yazanlar...

    Şimdi bu başlığa düşüncesini yorumunu yazanlar şöyle sıraya geçsin bakim yan yana ip gibi durcaksınız, size birer tane numara verilcek o numaralarıda görünür bi şekilde tutacaksınız. İktidardan bir...
  2. Cevap
    28
    Görüntüleme
    17.548

    arkadaş herkese farklı farklımı hesaplıyorlar...

    arkadaş herkese farklı farklımı hesaplıyorlar napıyolar anlamadım ki. Maliye bakanlığının açıkladığı maaşlara göre benim her ay 400 TL birileri tarafından yeniyo ama kim yiyo bi türlü çözemedim :D...
  3. Adamlar taaaa üniversite de öğrenci iken rekabet...

    Adamlar taaaa üniversite de öğrenci iken rekabet halindelermiş zaten. Bu rekabet taaaa ordan süregelen bir rekabet. Sen yüz ve uzuv naklimi yaptın, benim senden neyim eksik dercesinde ve bakın...
  4. 250 TL anlaşma yaparken bu tabir sürücü kursu...

    250 TL anlaşma yaparken bu tabir sürücü kursu tabiridir herşey içinde diyemi anlaştınız. Herşey içindeden kasıt bütün sınav ücretlerin vs vs filan. Eğer öyle anlaştıysanız senden 50 TL istemeleri...
  5. Cevap
    15
    Görüntüleme
    3.668

    xcoll; 2 yıldır haala ehliyetini alamadınmı...

    xcoll;
    2 yıldır haala ehliyetini alamadınmı yoksa. Kendi açtığın başlığa dönüp dönüp aynı şeyeri yazıp ehliyet mevzuğunu sormuşun o kadar cevap verilmesine rağmen ilginç . . :)
  6. Ahmedd29; Sen Fenerbahçeli'misin ? İlk mesajında...

    Ahmedd29;
    Sen Fenerbahçeli'misin ? İlk mesajında diğer stadlarda böyle sıkıntı yok diye yazmışın formu biraz incele varmı yokmu görürsün. Galatasaraya yapılan stada neredeyse sakatları almıyolar...
  7. Sakatın trafikte ne işi var otursun evinde . . !!

    Sakatın trafikte ne işi var otursun evinde . . !!
  8. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Yazı burda isteyen emsal gösterip dilekçe yazarak...

    Yazı burda isteyen emsal gösterip dilekçe yazarak kurumuna verebilir. Yada kendi çalışma bölgesinde böyle bir düzenleme yapılıp yapılmadığını sorabilir.
  9. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    ikinize sadece gülüyorum :) anlama problemi...

    ikinize sadece gülüyorum :)

    anlama problemi olan benmiyim senmisin. Bu benim yayınladığım mevsim şartlarına göre alınmış bi karar değil 365 gün uygulanacak bir düzenleme. Haala anlamamakta...
  10. Arkadaşlar yeni çıkan yasaya istinaden Hatay...

    Arkadaşlar yeni çıkan yasaya istinaden Hatay Valiliği şöyle bir karar almış;
    Araştırmalarım sonucunda edindiğim bilgiler; Hatay Valiliği Yazı İşleri Müdürüğü Hatay il sınırları içerisindeki tüm...
  11. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Başlıkları tek tek sıralayayım gir incele oku...

    Başlıkları tek tek sıralayayım gir incele oku bakim kimi nasıl hangi şartlarda nerelerde hangi görevlerde çalıştırıyorlar gör.
    ...
  12. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Formu biraz incele çalışma ve iş hayatı...

    Formu biraz incele çalışma ve iş hayatı başlıklarında biraz dolaş o zaman görürsün kimin ne kadar çalıştırıldığını vs, iki koltuk değneği ile yürüyebilene al bu paspası koridora paspas çek diyen okul...
  13. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Ben kimseyi heycanlandırmadım pronet, heycanda...

    Ben kimseyi heycanlandırmadım pronet, heycanda yapmadım, bu başlığı görünce sadece emsal teşkil edebilecek bir yazıyı paylaştım. Sanırım senin sabah 05 te geleceksin akşam 18 - 19 da çıkacaksın...
  14. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Bakış açına ve mantığına hayran kaldım . . Her...

    Bakış açına ve mantığına hayran kaldım . .

    Her yerde aynı evet saatler 08:00 - 17:00 arasındadır. Ben sabah 09:00 - 17:00 çalışıyorum :)
  15. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Pronet; o eklediğin mesajımdaki "Yanlış...

    Pronet;
    o eklediğin mesajımdaki "Yanlış hatırlamıyorsam" kısmınıda okuduysan sorun yok. Yukardaki yazıda "öğle mesaisine" çıkmadan diyo evet, bende diyorumki kimse sana niye çıkıyorsun demeyecek...
  16. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Pronet; Sen nerden vardın bu kanıya "Arkadaşım...

    Pronet;
    Sen nerden vardın bu kanıya "Arkadaşım burda öğle yemeği yemeden 8-4 diyor. nerden vardın geç başlayıp-erken çıkma kanısına?" böyle bir şey diyenmi oldu.
  17. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Selçuk; Hatay valiliğinin yaptığına bakarsan...

    Selçuk;
    Hatay valiliğinin yaptığına bakarsan aslında kişinin hiç bişey yapmaması gerek. Haala araştırıyorum ve şu bilgilere ulaştım; Hatay Valiliği Yazı İşleri Müdürüğü Hatay il sınırları...
  18. Cevap
    111
    Görüntüleme
    21.291

    o kadar oldumu yaw :confused: çocuk doğdu büyüdü...

    o kadar oldumu yaw :confused: çocuk doğdu büyüdü hatta şuan ilk okul 2. sınıfta allah mürüvetinide gösterir inşallah :D
  19. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Hayatin Anlamı; haber fos değil, doğru bir haber....

    Hayatin Anlamı; haber fos değil, doğru bir haber. Öğle arası yemeğe çıkmadan kasıt 1 saatlik öğle mesaisi ki bunu kimse engellemez.


    Arkadaşlar bahsettiğim yazıyı ararken örnek ve emsal teşkil...
  20. Cevap
    9
    Görüntüleme
    2.210

    Beterin Beteri Var ! derler . . Geçmemiştir...

    Beterin Beteri Var ! derler . . Geçmemiştir eminim hele hele sonradan sakat olmak allah düşmanımın başına vermesin diyebilirim ama yinede geçmiş olsun . .
  21. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Arkadaşlar yazı yanlış hatırlamıyorsam 10 ve ya...

    Arkadaşlar yazı yanlış hatırlamıyorsam 10 ve ya 11. ayda çıkmıştı, genelge olarak hatırlıyordum (valilikler genelge yayınlayabilirler) ama il milli eğitim müdürlüğü çıkan yasaya istinaden özürlü...
  22. Cevap
    87
    Görüntüleme
    95.967

    Arkadaşlar kanuna istinaden İl Valilikleri il...

    Arkadaşlar kanuna istinaden İl Valilikleri il sınırları içerisinde bulunan bütün kurumlara engelli memurların çalışma saatlerine ilişkin genelge gönderdi. Kanunda da belirtildiği üzere engellilerin...
  23. Cevap
    135
    Görüntüleme
    12.451

    İyi güzelde o kanundan o madde daha yeni...

    İyi güzelde o kanundan o madde daha yeni çıkartıldı. Şimdi adamlara yav olmadı bu madde, bu maddeden çıkardığınız şu "ilk kez memur olacaklar için" ibaresini geri ekleyinmi diycez. :)
  24. Uygulama iyi güzelde, şu internet alacaksan illa...

    Uygulama iyi güzelde, şu internet alacaksan illa telefon aboneliğinde olmak zorunda dayatmasından vazgeçseler di keşke. Benim gibi bir çok kullanıcı hiç işi yokken sabit hat abonesi olmak zorunda...
  25. Okumakla sadece cehalet git -o da belki gider-...

    Okumakla sadece cehalet git -o da belki gider- eşeklik baki kalır demişler atalar :) hiç boş lafları yok vallahi ben çok seviyorum bu ataları . .

    Herkesin kendince derdi sıkıntısı vardır mutlaka....
Toplam 500 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4