TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: wolf123

Sayfa 1 / 2 1 2

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    11
    Görüntüleme
    892

    @ekonomist79...

    @ekonomist79

    Askerden çürük aldım ve gördüm nasıl kanitladiklarni zeka testiyle yaptılar ve annemden bilgi aldilar bana bişey sorulmadı çapa hastanesinde aldığım raporu gösterdim ve heyete çıktım...
  2. Cevap
    11
    Görüntüleme
    892

    bu kağıt uzerindeki testler pek işe yaramaz cünkü...

    bu kağıt uzerindeki testler pek işe yaramaz cünkü bazı hastaılıklar birbirine benzer orneğin depresyon atağı geçirmiş insanın piskoz hastalığıla karıtşırırması gibi
  3. Cevap
    11
    Görüntüleme
    892

    Psikolojik hastalıkları kanıtlamak mümkün mü?

    piskolojik hastalıkları kanıtlamak için kulanılan yöntem varmı acaba örneğin egg veya beyin filmi gibi.
  4. Cevap
    55
    Görüntüleme
    5.567

    Psikolojik sorunlardan dolayı okulu bırakan var mı?

    ben 15 yaşında liseyi bıraktım bazı piskolojik sorunlardan dolayı okulda baya zorlanmıştım hiç arkadaşim olmadı ordakı çocukların zorbağınaına maruz kaldım ve ordaki kalabalıktan dolayı kendimi...
  5. Cevap
    12
    Görüntüleme
    2.338

    bende senin gibi düşünüyordum ama işler sandığın...

    bende senin gibi düşünüyordum ama işler sandığın gibi değil askerlik öle yan gelip yatma yeri değil adamın iflağını sökerler orda eğitim ve sartlar çok ağır acımazlar hastalığın birse bin olur cünkü...
  6. Zihinsel hastalığı olan erken emekliği için başvuru yapabilir mi?

    merabalar
    kimlikli ögg olarak çalışıyorum acaba piskolojik veya zihinsel sorunları olan kişiler erken emeklilik için başvuru yapbilrimi benim hastalığım 40 almaya yeterli
  7. kardeş aynı hastalık bende var bende konuşma...

    kardeş aynı hastalık bende var bende konuşma sorunu yok ama içe kapanma var ve geç konuşmuşum) bu içe kapanma ergenlikte başladı çocukluğumda sıkıntı yaşamadım sonra çevremden korkmaya başladım...
  8. atipik otizm başka piskolojik rahatsızlıkla karıştırılabilirmi ?

    cümleten mrblar arkadaşlar bu tanı bana çapa hastanesinde ve askeriyi heyete koydu gitiğim pisikyatriyde bu tanıyı koydu ben kabul etmedim bu tanyı pisikyatride kızarak kabul etmesen etme dedi ben...
  9. genelde içe kapanma var konuşmam geçikmiş( ama...

    genelde içe kapanma var konuşmam geçikmiş( ama şuanda iyim çalişiyorum genelde belli olmuyor hastalığım dışardan gören beni sağlam insan zanneder

    iq 72 mental kapasite olarak cıktı ama derslerde...
  10. haklı olabirlirsin ama bu atipik otizm tanısı...

    haklı olabirlirsin ama bu atipik otizm tanısı capa hastanesinde konuldu sonra piskiyatriye gitim odda bu tanıyı koydu ve ilaç yazdı ve ozel eğitime felan gerek kalmadan kendimi toparladım
  11. Atipik otizm ile piskotik bozukluklar aynı kategoride mi sayılır?

    merabalar piskotik bozukluk tedavisi görüyorum acaba atipik otizm ile piskotik bozukluklar ayni hastalıklarmı sayılır gerçi doktorum ikisi ayarısında fark olmadığını ve ikisininde aynı hastalık...
  12. Cevap
    3
    Görüntüleme
    820

    Solian 200 mg atipik otizm tedavisinde işe yarar mı?

    arkadaşlar solian 200 mg kulanıyorum bu ilaç otizm tedavisinde işe yararmı gerçi beni baya bi düzelti ama genede merak ediyorum
  13. tmm kardeşim saol ne yapalım kısmet değilmiş...

    tmm kardeşim saol ne yapalım kısmet değilmiş alslalardı iyi olur piskolojik sorunlardan dolayı muaf olmuştum ama şimdi iyi hisediyorum

    peki bedelli olurmu yani normal olmasada bedelli yapim diyorum
  14. kardeşim benim katı rapor cıktı genede itiraz...

    kardeşim benim katı rapor cıktı genede itiraz hakkı varmıdır ve sağlıklı olduğumada eminim
  15. Askerliğe elverişli değildir raporuna nasıl itiraz edebilirim?

    arkadaşlar 1 ay once cürük almıştım o rapora itiraz edebilirmiyim edeceksemde bunu nasıl yapacam
  16. pisikyatriyI bi kağıt verdi oraya belirtilerini...

    pisikyatriyI bi kağıt verdi oraya belirtilerini yazdım sonra hikayemi dinledi belirtilerin sunlar
    1 içe kapanma
    2 insanların yanında kendimi kasıyorum
    3 dine aşırı düşkünlük
    4 insanlardan nefret...
  17. Psikiyatriden organik olmayan psikotik bozukluk tanısı aldım..?

    arkadaslar bundan bir kac gun once depresyon kirizi gecirdim nerdeyse kendimi oldurecektim
    piskyatriye gitim ordaki doktor beni muayene eti bir kac test yapti sonra bana organik olmayan piskoz...
  18. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.010

    acaba sunu merak ediyorum temsili askerlikte...

    acaba sunu merak ediyorum temsili askerlikte verilen teskere ne işe yarar
  19. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.010

    nedeni yazmıyor ama muaf olduğun gözüküyor...

    nedeni yazmıyor ama muaf olduğun gözüküyor soruyorlar neden muafsın diye o yüzden sistemde muaf ibaresini nasıl kaldırabilrim
  20. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.010

    peki başka yolu yokmu?

    peki başka yolu yokmu?
  21. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.010

    Temsilli askerlik yapsam çürük silinir mi?

    arkadaşlar 1 ay once askerden cürük almıştım 1 günlük askerlik varmış acaba 1gün asker olsam tezkere alırmıyım duyduğuma göre terhis belgesi veriliyormuş o belgeyi alıp askerlik subesine gitsem çürük...
  22. saolun arkadaşlar işimde su anda sorun yok...

    saolun arkadaşlar işimde su anda sorun yok amirlerim sevmeye başladı beni biraz (alıştım sanki
  23. İş yerinde zorlanıyorum. Hastalığımı işyerinde söylesem mi?

    ben 1.5 aydır özel güvenlik olarak çalışıyorum amirlerim çok pasif olduğumu pek konuşkan olmadığımı söluyorlar zaten genelde içine kapanık insanım gerçi çapa hastanesinde atipik otizm tehşisim var...
  24. Atipik otizm ve sınır zeka ile ne kadar rapor alınır?

    bana atipik otizm ile sınır zeka tehşisi konuldu acaba iki tehşisle yüzde kaç rapor alma gibi durumum var
  25. Atipik otizm ile asperger sendromu arasındaki fark nedir?

    merabalar bende atipik otizm var acaba asperger sendromula aynımı yok başka farklar varmıdır. gerçi ben göz teması kurabiliyorum ama aspergerliler göz teması kuramıyormuş. acaba fark nedir yoksa 2...
Toplam 32 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 2 1 2