TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: ayDÜNYAvazo

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,02 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    7
    Görüntüleme
    219

    Ben geçmişimi bi unutursam ben bi hiç olurum. ...

    Ben geçmişimi bi unutursam ben bi hiç olurum.

    Herşey bana neredeyse imkansız gibi geliyor basit olaylar ve yapacağım basit işler gibi. Örneğin bir yerden bir yere gitmek şöyle ki gidemem...
  2. Sariköylü Eğer bankadan istenen rapor...

    Sariköylü

    Eğer bankadan istenen rapor "SÜREKLİ" ise ne yapman gerekir orasını bilemiyorum.
  3. Cevap
    7
    Görüntüleme
    219

    Vtecll 1-Asperger Sendromu 2-Obsesif...

    Vtecll

    1-Asperger Sendromu
    2-Obsesif Kompulsif Bozukluk
    3-Depresif Nöbet
    4-Atipik Psikoz

    Yaklaşık olarak 8 yıldır düzenli bir şekilde ilaç kullanmaktayım.

    Lustral 100+100mg
  4. Poliçene bakmalısın orada ayrıntılı yazar....

    Poliçene bakmalısın orada ayrıntılı yazar. E-DEVLET veya QNB FİNANSBANK ın mobilinden poliçeye ulaşabilirsin.

    Bu konular bankadan bankaya değişebilir arkadaşım.
  5. Cevap
    3.733
    Görüntüleme
    968.744

    Sabit: Arkadaşlar ben hesaplama yapamıyorum. DAHA...

    Arkadaşlar ben hesaplama yapamıyorum. DAHA ÖNCEDEN TARAFIMA ENGELLİ EMEKLİLİĞİ MAAŞI BAĞLANDIĞI İÇİN SANIRIM ÇÜNKÜ BÖYLE BİR İBARE VAR BUNU NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİZ SGK YA DİLEKÇEMİ YAZMALIYIZ. KAÇ GÜN...
  6. Cevap
    7
    Görüntüleme
    219

    Geçmişimi unutmaktan endişe duyuyorum!?

    (Şöyle söyleyim yarınlardan bi haber yaşıyorum. 24 saat, 12 saat, bilemedin 6 saat da olsa hiç gelecek yarınları hayal bile edemiyorum. Kafamda hiç yok gelecek denen ZAT. Belkide çoğu şeyi kafamda...
  7. Tamamdır buldum genelgeyi. "2. Bir emre kadar"...

    Tamamdır buldum genelgeyi. "2. Bir emre kadar" yazıyor. 22MART tarihli cumhurbaşkanlığı genelgesi...
  8. Bu ne ki anlamadım. Genelgemi? Yazarmısınız rica...

    Bu ne ki anlamadım. Genelgemi? Yazarmısınız rica etsem.
  9. Cevap
    3.733
    Görüntüleme
    968.744

    Sabit: Kamuda ve özelde çalışanlar için uyg.sgk.gov.tr adresinde emekli maaşı hesaplama yap?

    UYG.SGK.GOV.TR adresinden KAMU ve ÖZEL SEKTÖRDE çalışanlar için "EMEKLİ MAAŞI" hesaplama yapılmaktadırmı?
  10. Cevap
    25
    Görüntüleme
    786

    Bu PSİKOZ denen hastalığın neden olduğu daha...

    Bu PSİKOZ denen hastalığın neden olduğu daha belli değil(miş). Bende bilmiyorum arkadaşlar, bana sorma(yın). Eskiden vardı Bugünde var Yarında olacak. KİM BİLİR.
  11. Sariköylü E-devlet ne bir bak. Hayat sigortası...

    Sariköylü

    E-devlet ne bir bak. Hayat sigortası yaz E-DEVLET e varsa o çıkar zaten, yoksa ben bişey diyemem.
  12. Poliçene bakmadan bişey diyemem ama engelli...

    Poliçene bakmadan bişey diyemem ama engelli raporunuzun "SÜREKLİ" olması gerekebilir. Bu arada hayat sigortası hangi bankanın?
  13. Sariköylü Poliçen de yazıyormu engelli raporu...

    Sariköylü

    Poliçen de yazıyormu engelli raporu ve oranı yüzde kaç olacağı yazmaktadır. Poliçene bi bak.
  14. O görevini eğer yapamıyorsa daha basit işlerin...

    O görevini eğer yapamıyorsa daha basit işlerin verilmesi gerekir arkadaşım.
  15. Sariköylü Hangi hastalıktan %58 aldınız ve tek...

    Sariköylü
    Hangi hastalıktan %58 aldınız ve tek bir hastalıktanmı aldınız?
  16. GÜNEY_666 TOKAT'ın tadına baktım. ...

    GÜNEY_666
    TOKAT'ın tadına baktım.


    @BÜTÜNÜYLE FARKINDAYIM!
    Tamam bu benim işim.
  17. Ufukalp Anladım şuan koronavirüs belası /...

    Ufukalp

    Anladım şuan koronavirüs belası / salgını var.
  18. i_brahi_m Ben hep şunu hayal ediyorum...

    i_brahi_m

    Ben hep şunu hayal ediyorum ülkemizde. Bana katılan olacaktır mutlaka.

    "Her "AY" olmadı her "YIL" bir çalışanın ister EMEKLİ SANDIĞI ister SSK isterse BAĞ-KUR lu olsun "EMEKLİ...
  19. Ayrton_Senna Hastane Sağlık kuruluna telefonla...

    Ayrton_Senna

    Hastane Sağlık kuruluna telefonla ulaşamadım bugün nedense.
  20. Bilmiyorum fringe

    Bilmiyorum fringe
  21. Tokat'ta ikamet ediyorum. Sivas'ta sevksiz bir şekilde hastanede yatışım olabilir mi?

    Kamu çalışanıyım. TOKAT'ta ikamet etmekteyim. Hiçbir şekilde Sevk almadan "DİREK" SİVAS'ta herhangibir hastanede yatışım olabilirmi?
    Ve sivas merkezde hangi hastanelerde yatış imkanı olabilir?...
  22. ayDÜNYAvazo Daha raporum çıkmadı, hastanede...

    ayDÜNYAvazo

    Daha raporum çıkmadı, hastanede çıkmış olabilirmi acaba. Bu arada heyete gireli 34 gün oldu.

    Hastanelerde SAĞLIK KURULLARI GENEL OLARAK kapalımı acaba arkadaşlar
  23. Şimdi ben 2007 yılından EMEKLİ SANDIĞI girişim...

    Şimdi ben 2007 yılından EMEKLİ SANDIĞI girişim olduğu içinmi yüksek memur emekli maaşı alacağım.
  24. @mehtapsolmaz...

    @mehtapsolmaz

    Şimdi ne olursan ol "1 emekli" ister engelli olsun ister engelsiz olsun en az "binbeşyüz" "1500" ₺ mi alacak. (Emekli Sandığı, SSK ve Bağ-Kur Emeklisi olmak farketmiyor sanırım)...
  25. Kamu görevlilerinin hem 5434 hemde 5510 S.K. emeklilik öncesi maaşının hesaplanması?

    KAMU GÖREVLİLERİ,

    Hem "5434" Hemde "5510 S.K." olsun,
    ENGELLİ EMEKLİLİK / ERKEN YAŞLILIK,

    Emekli olmadan önce,
    SGK yani EMEKLİ SANDIĞInda,

    KURUMA "DİLEKÇE İLE BAŞVURU" YAPSAK,
    EMEKLİ...
Toplam 500 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4