TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: muratoto

Sayfa 1 / 14 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,01 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    72
    Görüntüleme
    35.280

    Aretias Hayırlı olsun. Güle güle oturun....

    Aretias

    Hayırlı olsun. Güle güle oturun. Detayları ara ara bekliyoruz.
  2. Cevap
    50
    Görüntüleme
    47.132

    Sugaremro Hocam merhaba. Taahütünüz var...

    Sugaremro

    Hocam merhaba. Taahütünüz var sanırım oda 2018 de bitiyor. Oim den bi kontrol edin derim. Cayma bedeli Taahüt süresi v.s. görebilirsiniz.
  3. 622435 Mantıken normal değil ama malesef durum...

    622435

    Mantıken normal değil ama malesef durum böyle. Maaşlar düşük bağlanıyor.
  4. bbcan35 Malulen istemediğinize göre yani...

    bbcan35 Malulen istemediğinize göre yani çalışmak istediğinize göre en erken nasıl emekli olabiliyorsanız öyle olmaya bakın. Buda 3. şık demek oluyor. 5510 sayılı yasanın 28. maddesine göre erken...
  5. Girilir. Heyete çıkmak büyük şehirlerde bir aydan...

    Girilir. Heyete çıkmak büyük şehirlerde bir aydan fazla sürüyor.
  6. OturanBoğa İdrar Yollari Enfeksiyonu olmayan...

    OturanBoğa İdrar Yollari Enfeksiyonu olmayan kişilerde tedbir amaçlı kullanabilirmi bilirmisiniz.
  7. Tam bilmiyorum ama belki işinize yarar. ...

    Tam bilmiyorum ama belki işinize yarar.


    https://www.engelliler.biz/forum/saglik-omurilik-hasarlari/135421-idrar-yollari-enfeksiyonundan-kurtulmak-icin-d-mannose-vitamini-oneriyorum-6.html
  8. bbcan35 Hocam hepimiz hata yapabiliriz önemli...

    bbcan35 Hocam hepimiz hata yapabiliriz önemli olan o hatayı düzeltebilmek. Erken yaşlılıktan bağkur olarak emekli olmakta maaaş biraz düşebilir diye düşünüyorum ama çalışma imkanınız olur tabi bu...
  9. ikaruss07 Cpap cihazını SGK desteklimi...

    ikaruss07 Cpap cihazını SGK desteklimi almıştınız. Tamam sizin kontrol psikiyatriden dolayıdır ama Cpap cihazını SGK verdiği taktirde hastane cihaz kontrolune çağırıyor belki size ulaşamadılarsa...
  10. ikaruss07 Uyku apnesi iyileşen bir hastalık...

    ikaruss07 Uyku apnesi iyileşen bir hastalık olmadığından psikiyatri için kontrol muayenesi vermişler olabilir. Ancak Cpap gibi cihaz kullanıyorsanız kullanıp kullanmadığınıza dair hastane kontrole...
  11. Yaklaşık 45 günde yapılıyor.

    Yaklaşık 45 günde yapılıyor.
  12. OturanBoğa Hocam merhaba. bbcan35 arkadaşımız...

    OturanBoğa Hocam merhaba. bbcan35 arkadaşımız malulen emeklilikten sonra BAĞKUR dan erken yaşlılık emekliliğine geçerse maaşı değişikliğe uğrarmı. bbcan35 mahsuru yoksa maaşınız ne kadardı.
  13. LEONHEART Olmuyor malesef. Bunada şükredelim daha...

    LEONHEART Olmuyor malesef. Bunada şükredelim daha az maaş bağlanan arkadaşlarımız var forumda.
  14. gidengelmez arkadaşımız gereken açıklamayı...

    gidengelmez arkadaşımız gereken açıklamayı yapmış. Staj başlangıcı geçerli değil malesef. Sizin borçlanmaya prime zaten ihtiyacınız yok. Zaten prim ödemeye devam ederseniz bağlanacak maaş düşüşe...
  15. Öncelikle geçmiş olsun. 5 yıl geçmediği için araç...

    Öncelikle geçmiş olsun. 5 yıl geçmediği için araç HURDA BELGELİ satışa çıkması gerekir. Araç hurdaya ayrılacağı için ÖTV ortadan kalkmaktadır.
  16. Cevap
    16
    Görüntüleme
    1.443

    yeşil zeytin Kim maaşının düşük olmasını isterki...

    yeşil zeytin Kim maaşının düşük olmasını isterki ama bu pek bizim elimizde değil malesef. Yani maddi olarak bizi aşar düşüncesindeyim. Normalde prim yaklaşık 570 TL. Yüz ikiyüz üçyüz tl fazla ödemek...
  17. Geçmiş olsun. Malesef hastanın kendisini...

    Geçmiş olsun. Malesef hastanın kendisini isteyeceklerdir.
  18. Cevap
    20
    Görüntüleme
    3.334

    O zaman önce ticaret sicil odasına gitmelisin...

    O zaman önce ticaret sicil odasına gitmelisin bence. Ordan sildirmeye bak.
  19. Cevap
    20
    Görüntüleme
    3.334

    LeventAk Merhaba. Tam durumunu bilmemekle...

    LeventAk Merhaba. Tam durumunu bilmemekle beraber O yedi aya ihtiyacınız varmı yoksa sildirmeye bakın aslında otomatikman silinmesi gerekirdi. Sildiremezseniz 7 aylık prim borcu faizi ile birlikte...
  20. @masterzek...

    @masterzek Hocam ben bağkurdan emekli oldum 2016 başında. işyeri olduğu için kesinti varmış 80 TL. Neyse kesinti kalkınca 865 TL oldu. Temmuz zammı ocak zammı derken daha yeni 900 kusurlu rakamlara...
  21. Size uygulanmış olabilir ama bana uygulanmadı....

    Size uygulanmış olabilir ama bana uygulanmadı. Sizden başkada uygulanan görmedim varsa uygulanan arkadaşlar yazsın bizde bilelim.
  22. Hepsi içinde malesef. Sende benim durumdasın ama...

    Hepsi içinde malesef. Sende benim durumdasın ama bunada şükür daha düşük maaş bağlananlar var. Tam durumunu yazarsan ilk işe giriş yaş prim gün gibi bilgileri paylaşırsan daha net bilgiler gelecektir...
  23. Hayır seyyanen zam falan yok. 2016 da emekli...

    Hayır seyyanen zam falan yok. 2016 da emekli olanlara vermediler.
  24. @Ünsalmuti...

    @Ünsalmuti

    Prim ve yıl şartı tamamsa evet emekli olabilirsin.

    http://www.engelliler.biz/bulent/2008_oncesi.PNG

    Önce vergi indirimi hakkı elde etmelisin:...
  25. Asgari ücretle sizin maaş arasındaki fark...

    Asgari ücretle sizin maaş arasındaki fark emeklilikte fark yaratırmı yada ne kadar fark yaratır önce bunu bilmek gerekir. Bunu araştırdınızmı.
Toplam 347 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 14 1 2 3 4