TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: marto1

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Search took 0,01 seconds; generated 12 minute(s) ago.

  1. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Aktif ve destek sağlamak istiyorsanız gruba...

    Aktif ve destek sağlamak istiyorsanız gruba bekleriz ÖTV limit arttırma çalışmalarımız var toplu çaba toplu yarar şuan 400 kişiyiz

    mailler dilekçeler atılıyor destek için lütfen gelin
    ...
  2. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    nkocak73 Hocam resmi bir açıklama ya da veri...

    nkocak73

    Hocam resmi bir açıklama ya da veri yok o arkadaş tamamen YDO ya göre hesaplayarak yazmış BENCE YANLIŞ YAPMIŞ KENDİSİ ..Dereyi görmeden paçayı sıyırmamak lazım....

    Ama ben günümüz...
  3. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Lütfi elvan maliye bakanı olduğu sürece limit...

    Lütfi elvan maliye bakanı olduğu sürece limit kalkmaz...

    Çözüm önerilermiz dahi dinlenilmiyor....Halbu ki çok basit önlemler ile bu sorun çözülecek ama birileri bile bile ötv sınırı saçmalığını...
  4. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Bayilerde çok fazla araç var %90 limit üstü...

    Bayilerde çok fazla araç var

    %90 limit üstü araç çoğu. Araç yok diye bir şey yok :)

    Arkadaşlar mümkün oldukça CİMER yazın

    isteyen engelli ötv limit arttırma ve araç bilgi paylaşım grubuna...
  5. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    nuwanda Emeğinize sağlık....Sizin yazınız...

    nuwanda

    Emeğinize sağlık....Sizin yazınız üzerinden hatırlatma yapalımda millet yazsın...

    Bu konuyu lütfen CİMER'e Arkadaşımızın yazdığı gibi belirtelim....6 aydır araç alamıyoruz
  6. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Sermet75 Güzel haber.....CİMERE MUTLAKA...

    Sermet75

    Güzel haber.....CİMERE MUTLAKA YAZMALIYIZ...Cumhurbaşkanı baş danışmanı ile görüşme fırsatım oldu Sayın esengül hanım mutlaka CİMER ÜZERİNDEN YAZIN ben bizzat kendim dikate...
  7. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Arkadaşlar Dilekçelerimizi yazalım okuyan gören...

    Arkadaşlar Dilekçelerimizi yazalım okuyan gören herkes CİMERE yazsın....Olay CİMER de bitiyor
  8. Cevap
    4
    Görüntüleme
    363

    Şuan ki durumu yazıyorum ehliyet kursu...

    Şuan ki durumu yazıyorum

    ehliyet kursu engelliye 1700 tl

    90 e-sınav ücreti
    400 tl de direksiyon sınavı +ehliyet

    engelliye indirim var
  9. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    ahmetlars Mecliste gündeme getiriyorlarki akp...

    ahmetlars

    Mecliste gündeme getiriyorlarki akp bir şey yapsın.Torba yasaya girebileceğini sanmıyorum.Akp engelli vekil ahmet özdemir bakanlığa önerisi var yılda 2 artış ve kur odaklı olsun diye...
  10. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    https://twitter.com/AhmetKayaCHP/status/1326536620...

    https://twitter.com/AhmetKayaCHP/status/1326536620737114122

    güzel haberler umarım ters tepmez

    Lütfen vekillere mail atalım işe yaramaz demeyin yarıyor...dilekçeler cimerden yazalım
  11. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    efe66 Yılbaşına döviz endeksli düzenleme olur...

    efe66

    Yılbaşına döviz endeksli düzenleme olur denildi bana ve taner beye ama siz mail atmaları aramaları ihmal etmeyin suyu devamlı sıcak tutmamız şart...

    engelli telegram grubu bu konuda çok...
  12. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    @Sermet75...

    @Sermet75

    Hemen sizi aydınlatayım....

    Kanunda yeniden değerleme oranı ile arttırılan şey limitin üst sınırıdır ve uygulama sonucunda ortaya bir ''tutar'' çıkar. 200.000 TL, 120.000 TL vs. vs....
  13. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Emeğiniz için teşekkürler bu sene daha önceki...

    Emeğiniz için teşekkürler bu sene daha önceki yıllarda olmayan bir organizasyon var sonuç aldırmak için elimizden geleni yapıyoruz sayenizde her şey için teşekkürler tanerbudak
  14. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    @suskun57...

    @suskun57


    Aslında çok güzel bir gelişme arkasında durmmaız şart engelliler.biz ailesi olarak çok geri planda kalıyoruz malesef....Burası kocaman bir platform etkisi TSD den daha fazla...
  15. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Ara ara yazmak durumundayım ortak ses çıkarmak...

    Ara ara yazmak durumundayım ortak ses çıkarmak adına oluşturulan ÖTV muafiyeti grubuna bekleriz şuan sayımız 347 kişi civarı ne kadar çok kişi o kadar iyi aralık ve ocak başı toplu araç alımları için...
  16. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Naci Ağbal Merkez Bankası başkanı olarak atanmış...

    Naci Ağbal Merkez Bankası başkanı olarak atanmış oh be
  17. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    mina1323 Tabi rakam önemli ama Aralık sonu...

    mina1323

    Tabi rakam önemli ama Aralık sonu ocak başı belli olur

    Rakamlardan önce suistimaler önlenmeli,Köklü değişikler şart bu şekilde gitmez bu sistem....Grupta bile 2-3 tane aracı olan...
  18. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    tanerbudak Abi bilgi için teşekkürler herkes...

    tanerbudak


    Abi bilgi için teşekkürler herkes seni grupta olmanı istiyor arada bir yazsanız yeter...Sanırım bazen olan tartışmalar sıkıyor anladığım ama müdahele ediyoruz... aramızda görmek...
  19. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Merhaba Arkadaşlar, Eğer bir dilekçe...

    Merhaba Arkadaşlar,

    Eğer bir dilekçe yazılıcaksa Şaun ki ÖTV limiti ile araç alınamadığını net ifadelerle belirtin....

    Aynı zamanda "Sayın Cumhurbaşkanımizin %50 arttırma yetkisini...
  20. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Merhaba Arkadaşlar, Ara ara yazmak...

    Merhaba Arkadaşlar,


    Ara ara yazmak durumundayım ortak ses çıkarmak adına oluşturulan ÖTV muafiyeti grubuna bekleriz şuan sayımız 340 kişi civarı ne kadar çok kişi o kadar iyi 330 bine araç...
  21. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    tanerbudak Dayanamadı çok ısrar ettim YDO...

    tanerbudak

    Dayanamadı çok ısrar ettim YDO kalkması için mücadele veriyorum ekibim takip ediyor edecek dedi.

    Yılda 2 artış ve Kur farkları kabul edilirse nispeten iyi olur ama bu sene çok...
  22. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Merhaba Arkadaşlar, Ara ara yazmak...

    Merhaba Arkadaşlar,

    Ara ara yazmak durumundayım ortak ses çıkarmak adına oluşturulan ÖTV muafiyeti grubuna bekleriz şuan sayımız 270 kişi civarı ne kadar çok kişi o kadar iyi aralık ve ocak başı...
  23. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    Sayin haci Ahmet Ozdemir vekilimizle az once...

    Sayin haci Ahmet Ozdemir vekilimizle az once gorusme firsatim oldu
    Teklifin detaylarini anlatti
    Yilda 2 defa artiş talebinde bulundum
    Kur sistemine entegreli olacak dedi resmi yazi bakanliga...
  24. Cevap
    25
    Görüntüleme
    1.602

    Engelli ÖTV muafiyeti ve araç model fiyat...

    Engelli ÖTV muafiyeti ve araç model fiyat bilgilendirme grubu var sizde gelin herkese açık toplu fiyat alınıcak ocak-şubat aylarında

    https://t.me/joinchat/ST8-u0c9EDDvwLc851giBQ
  25. Cevap
    2.832
    Görüntüleme
    717.978

    @aydin112...

    @aydin112

    Okuğunu anlama ve kavrama sorunun varsa bu benim sorunum değil .....istatiksel olarak bu gruplar suistmal ediyor acı gerçek boş keseden atmıyorum konuştuğum vekillerde dile getiriyor...
Toplam 497 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4